Gå til innhold

Favoritt Disney-klassiker?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er dine favoritter av Disney-klassikerene? Er det noen dere ikke liker i det hele tatt? Noen som har sett alle på listen kanskje? Her er listen

Anonymkode: 7f0f9...082

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Askepott :laugh: Den lille havfruen, skjønnheten og udyret, From All of Us to You, men strengt tatt så elsker jeg alt av oldschool disney 

Gjest Tamsi
Skrevet

Et kongerike for en lama er en av topp tre favorittfilmene mine. Er egentlig ikke så begeistret for disney, men elsker humoren i den filmen.

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Lion King, The Fox and the Hound, Bambi,Lady and the Tramp og 

The Aristocats. Etter 2000 syns jeg det har gått nedover med Disney filmene.

Skrevet

Lion King, The Fox and the Hound, Lady and the Tramp og Robin Hood er nok favorittene av de som kom ut før 2000. Enig i at det har gått nedover siden da, men er glad i Big Hero 6 og Frozen. 

Skrevet

Løvenes konge og Pocahontas er de absolutt største favorittene, men det er mange disneyfilmer jeg er veldig glad i :)

Skrevet

Lion King, The Fox and the Hound, Oliver & Company, Bambi, Lady and the Tramp og The Aristocats er mine favoritter 

• Liker 1
Skrevet

Lion King, Hercules, Sleeping Beauty og Robin Hood er fire av mine favoritter. Gode minner fra barndommen. :rodmer: Kjekt å se Disney filmer uansett alder!

Skrevet

Vanskelig, tror det blir enten Alice i Eventyrland eller Et kongerike for en lama.. Liker også veldig godt Pinocchio, Sverdet i stenen, Aristokattene og Frost. 

Skrevet

Løvenes konge, Den lille havfruen, Askepott og 101 dalmatinere er mine absolutte favoritter 😊

AnonymBruker
Skrevet

Sverdet i stenen, helt siden jeg var liten har jeg digget denne.

Jeg så Tangled (Rapunsel) med barna nylig, og ble positivt overrasket. Den var faktisk bra!

Anonymkode: 64887...647

AnonymBruker
Skrevet

Hva syns dere er den svakeste på listen?

Anonymkode: 7f0f9...082

Skrevet

Stor fan av to gode venner.

Skrevet

Favoritten min tror jeg er Atlantis :)

Gjest Den Lille Heksa
Skrevet

Løvenes Konge, Bambi og Askepott. Men har ikke sett alle, ikke de fleste engang.

Skrevet

Skjønnheten og udyret ❤ Snøhvit og de syv dvergene liker jeg også. Løvenes konge ❤ Et kongerike for en Lama husker jeg at jeg likte veldig godt, liker humoren😂 Fikk lyst å se den igjen nå..

AnonymBruker
Skrevet

Dumbo og ole brum. Ellers har jeg hele livet mitt, elsket Oksen Ferdinand.

Anonymkode: 909e5...30a

AnonymBruker
Skrevet

Lion King, The Fox and the Hound, 101 dalmatinere og Min bror bjørnen. 

Anonymkode: 54b1b...6f6

AnonymBruker
Skrevet

Løvenes konge, Aladdin og Mulan

Anonymkode: 04dca...db8

Skrevet

Det står mellom Skjønnheten og udyret og Den lille havfruen. Vanskelig å velge. :) 

Mvh Yvonne :heiajente: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...