AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #1 Skrevet 5. mai 2017 Hva forteller du om nye damer du har nedlagt? Legger du ut om kroppen hennes? Sier du at hun hadde strekkmerker? At hun var trang? Vid? Hengepupper? Hårete mus? Store fine pupper? Glattbarbert/hårete mus? Lange kjønnslepper? Ja, hvor mye utleverer egentlig dere gutta?:) Anonymkode: 0502a...0be
ekkoet Skrevet 5. mai 2017 #2 Skrevet 5. mai 2017 Tror det kommer veldig an på kameratgjengen det er snakk om, miljøet rett og slett. I min gjeng ville ingen av de tingene vært noe man snakket om. For det første ville det ikke gi noe "cred" hos de andre, ingen ville egentlig høre om det. For det andre, hvem vil egentlig utlevere slike ting om noen som de kan komme til å bli seriøs med? Jeg ser ikke poenget med at kompiser skal vite hvordan det står til under klærne på andre sin date/kjæreste/samboer/kone. Tror det nærmeste har vært en som skrøt over å ha gjort det et visst antall ila. en dag/helg. Så har vi en som er i militæret som man tar alt med en klype salt fra, han har aldri delt detaljer av typen du beskriver, men han kan vel være litt mer direkte i beskrivelser.. Dette er fra vi var 16 til 35. Men det er en gjeng "snille" gutter, 10-15 stk. 1
Gjest Wait for it Skrevet 5. mai 2017 #3 Skrevet 5. mai 2017 Gutter gjør, ikke menn. Og "menn" som enda gjør dette er noen drittunger.
Sphere Skrevet 5. mai 2017 #4 Skrevet 5. mai 2017 En typisk samtale mellom meg og kompisene: - Hvordan gikk det på daten din i går? - Bra - Flott dame? - Jepp - Ble det noe da? - Ja - Bra? - Helt klart - Kult 7
Ringperm Skrevet 5. mai 2017 #5 Skrevet 5. mai 2017 Har inntrykk av at når man kommer i 20-åra er det flest kvinner som driver med dette. Så har vi de mennene som aldri modnes mentalt som også gjør det. 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #6 Skrevet 5. mai 2017 3 minutter siden, Sphere skrev: En typisk samtale mellom meg og kompisene: - Hvordan gikk det på daten din i går? - Bra - Flott dame? - Jepp - Ble det noe da? - Ja - Bra? - Helt klart - Kult Hehe søtt Anonymkode: 1ed18...fd6 2
AnonymSjiraff Skrevet 5. mai 2017 #7 Skrevet 5. mai 2017 Nei, jeg gjør det ikke selv og er egentlig ikke interesser i andres historier, men jeg har da hørt en del likevel så tror ikke slikt er å uvanlig. De har aldri snakket om datene sine eller kjærestene, kun jenter de kun har hatt sex med eller som de vet de aldri kommer til å bli sammen med.
Gjest flaggermuskongen Skrevet 5. mai 2017 #8 Skrevet 5. mai 2017 Holder kjeft om det. Hvis hun viser seg for meg naken, så respekterer jeg henne såpass at de minnene blir med meg i graven. Og jeg regner med at hun har såpass respekt for meg at hun ikke utleverer meg. Tok jævlig lang tid å skjønne, men diskresjon er utrolig viktig. Hun trenger ikke få ødelagt sitt rykte pga at jeg ikke klarte holde kjeft
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå