Christy89 Skrevet 23. mars 2018 #161 Del Skrevet 23. mars 2018 46 minutter siden, Veslefrikk skrev: Nå er Audun, samboeren hennes, dømt til ytterligere syv års fengsel i denne «mafiasaken». Hun må være veldig tålmodig og sinnsykt glad i ham. https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/oR8dBK/mafiarettsaken-nokas-raner-metkel-betew-frifinnes-for-drapsforbund 7 år? 😱 De i fengsel får vel permisjon, men allikevel. Jeg tror ikke jeg hadde klart å vente så lenge på kjæresten min.Jeg er kjempe glad i han, men 7 år er veldig lenge. Dessuten vil jeg ikke være sammen med en kriminell 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 23. mars 2018 #162 Del Skrevet 23. mars 2018 7 minutter siden, Christy89 skrev: 7 år? 😱 De i fengsel får vel permisjon, men allikevel. Jeg tror ikke jeg hadde klart å vente så lenge på kjæresten min.Jeg er kjempe glad i han, men 7 år er veldig lenge. Dessuten vil jeg ikke være sammen med en kriminell Han sitter jo allerede inne og soner en dom på en del år. Jeg hadde nok skygget banen hvis jeg hadde vært i tilsvarende situasjon som henne. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 23. mars 2018 #163 Del Skrevet 23. mars 2018 32 minutter siden, Maskopi skrev: Sykt, etter så mange år i fengsel har jeg vansker med å tro at han kommer til å klare å komme utav det miljøet og den spenningen han søker. Håper ikke hun kaster bort livet på å vente på han. Dette er vel hans åttende dom i følge VG og det tyder vel på at han ikke klarer å komme seg ut av det miljøet. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 23. mars 2018 #164 Del Skrevet 23. mars 2018 22 minutter siden, Veslefrikk skrev: Han sitter jo allerede inne og soner en dom på en del år. Jeg hadde nok skygget banen hvis jeg hadde vært i tilsvarende situasjon som henne. Ok.Har ikke fulgt så nøye med, men da hadde jeg gått fra han. Synes det er for lenge å vente. Har hun sagt hun skal vente på han? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
queensnella Skrevet 23. mars 2018 #165 Del Skrevet 23. mars 2018 13 minutter siden, Christy89 skrev: Ok.Har ikke fulgt så nøye med, men da hadde jeg gått fra han. Synes det er for lenge å vente. Har hun sagt hun skal vente på han? Ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 23. mars 2018 #166 Del Skrevet 23. mars 2018 2 timer siden, Christy89 skrev: 7 år? 😱 De i fengsel får vel permisjon, men allikevel. Jeg tror ikke jeg hadde klart å vente så lenge på kjæresten min.Jeg er kjempe glad i han, men 7 år er veldig lenge. Dessuten vil jeg ikke være sammen med en kriminell Kan aldri tenke meg han får perm når man har blitt dømt med så mange saker på seg. Det er derfor også stor sannsynlighet at han vil begå flere straffbare handlinger ved permisjon 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 23. mars 2018 #167 Del Skrevet 23. mars 2018 1 time siden, Veslefrikk skrev: Han sitter jo allerede inne og soner en dom på en del år. Jeg hadde nok skygget banen hvis jeg hadde vært i tilsvarende situasjon som henne. Når jeg så den dokumentaren om dem, så var det ganske tydelig hvor manipulert hun har blitt av ham. F.eks hun sa noe sånt som at det å smugle narkotika ikke rammer noen andre. Så hun kunne ikke forstå hvorfor han hadde fått så streng straff. Det er ikke drap eller vold han hadde utført 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 23. mars 2018 #168 Del Skrevet 23. mars 2018 2 minutter siden, Miranda16 skrev: Kan aldri tenke meg han får perm når man har blitt dømt med så mange saker på seg. Det er derfor også stor sannsynlighet at han vil begå flere straffbare handlinger ved permisjon Han ble jo tatt for narkotikaforbrytelser mens han var prøveløslatt i 2013 ( i følge den vg-artikkelen jeg linket til ovenfor her), og da er det nok en stund til det blir noen permisjon ja. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 23. mars 2018 #169 Del Skrevet 23. mars 2018 Akkurat nå, Miranda16 skrev: Når jeg så den dokumentaren om dem, så var det ganske tydelig hvor manipulert hun har blitt av ham. F.eks hun sa noe sånt som at det å smugle narkotika ikke rammer noen andre. Så hun kunne ikke forstå hvorfor han hadde fått så streng straff. Det er ikke drap eller vold han hadde utført Det samme registrerte jeg. Hun må være veldig naiv og manipulert av ham. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 23. mars 2018 #170 Del Skrevet 23. mars 2018 17 minutter siden, Miranda16 skrev: Kan aldri tenke meg han får perm når man har blitt dømt med så mange saker på seg. Det er derfor også stor sannsynlighet at han vil begå flere straffbare handlinger ved permisjon Du har nok rett. Enda verre. Da kan hun kun besøke han i fengselet da. Vet ikke hvordan det fungerer, men de sitter kanskje i et rom og har så og så mye tid sammen. For et liv 😕 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirenas Skrevet 23. mars 2018 #171 Del Skrevet 23. mars 2018 Sånn jeg leser denne artikkelen så er denne dommen den han ble dømt til i fjor (?) Han soner en 5 års ubetinget dom nå, 7 år - 2 år betinget. Fortår det ikke som at han har fått 7 år pluss dommen på 5 år han allerede har begynt å sone. Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskopi Skrevet 23. mars 2018 #172 Del Skrevet 23. mars 2018 23 minutter siden, sirenas skrev: Sånn jeg leser denne artikkelen så er denne dommen den han ble dømt til i fjor (?) Han soner en 5 års ubetinget dom nå, 7 år - 2 år betinget. Fortår det ikke som at han har fått 7 år pluss dommen på 5 år han allerede har begynt å sone. Eller? Tror han har fått syv nye år ja, hvor to av de er betinget, så si at han er inne for ti år nå da, som han har sonet ett år av snart.. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirenas Skrevet 23. mars 2018 #173 Del Skrevet 23. mars 2018 1 minutt siden, Maskopi skrev: Tror han har fått syv nye år ja, hvor to av de er betinget, så si at han er inne for ti år nå da, som han har sonet ett år av snart.. Håpet for Marta sin del at det ikke var sånn det hang sammen. Stakkars jente, hun virker veldig søt, men også veldig naiv dessverre. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 23. mars 2018 #174 Del Skrevet 23. mars 2018 26 minutter siden, sirenas skrev: Sånn jeg leser denne artikkelen så er denne dommen den han ble dømt til i fjor (?) Han soner en 5 års ubetinget dom nå, 7 år - 2 år betinget. Fortår det ikke som at han har fått 7 år pluss dommen på 5 år han allerede har begynt å sone. Eller? Nei, dette er en helt fersk dom som har falt i dag. Men det er en dom som gjelder for flere straffbare handlinger. Han er dømt til ytterligere syv års fengsel, herav to år betinget. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskopi Skrevet 23. mars 2018 #175 Del Skrevet 23. mars 2018 Ser at jeg nok tok feil, han satt inne for tre år denne gangen, og har fått syv år til (hvorav to år er betinget). Korriger meg gjerne om jeg tar feil igjen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 23. mars 2018 #176 Del Skrevet 23. mars 2018 (endret) Velfortjent! Marta vil nok dog hevde at han er uskyldig!😣 Han smuglet da de var sammen og etter at han gjentok gang på gang at han hadde begynt et nytt og bedre liv med sin vakre naive kjæreste. Han sier at han ikke ble kriminell for pengenes skyld, kun for spenningens skyld! Foreslår mange andre aktiviteter enn å ødelegge folks liv pga.narko (det er ikke "bare hasj" som Marta sier!!😬 ) og sitte bak lås og slå mesteparten av livet!! Endret 23. mars 2018 av Moongirl 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hummingbird2 Skrevet 23. mars 2018 #177 Del Skrevet 23. mars 2018 Tragisk at hun kaster bort livet sitt på å vente på han... Skjønner hun er ganske ung og naiv, men det må vel være noen som kan realitetsorientere henne litt? Når han så kommer ut om ti år er oddsene mot han. Ytterst få klarer å leve et normalt liv etter å ha vært yrkeskriminelle fra de var 15 år. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinky Skrevet 23. mars 2018 #178 Del Skrevet 23. mars 2018 Hvilke rusmidler har han smuglet bortsett fra hasj? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
superdupermeg Skrevet 23. mars 2018 #179 Del Skrevet 23. mars 2018 Det jeg ikke skjønner er hvordan de (spesielt han) stiller opp på alt som dukker opp for å fortelle om hvordan han har gått ut av det miljøet og er ferdig med det kriminelle livet. Og mens han går å venter på å starte soningen så gjør han noe som gir han 7 nye år. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 23. mars 2018 #180 Del Skrevet 23. mars 2018 6 minutter siden, superdupermeg skrev: Det jeg ikke skjønner er hvordan de (spesielt han) stiller opp på alt som dukker opp for å fortelle om hvordan han har gått ut av det miljøet og er ferdig med det kriminelle livet. Og mens han går å venter på å starte soningen så gjør han noe som gir han 7 nye år. Det har jeg tenkt på også. Og hvordan kan hun fortsatt ha tillit til ham når det skjer igjen og igjen? Og også etter at han har stått frem i media og erklært at dette er noe han er helt ferdig med. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg