Gå til innhold

Marta Alise

Kelsi

Anbefalte innlegg

37 minutter siden, Vitting skrev:

Først satt hun på nettet og scrollet etter babyklær, så var hun ute i butikk og kjøpte babyklær, hadde matbehov, nå sist fikk hun brev (?) fra Audun hvor det stod "jeg vil oxo!!!! :-)" på baksiden av en påskehare. Hvor hun deretter nevla på en baby-onepiece-klesdrakt og grein litt.

Redigering: det har vært mye tissing på snap også i det siste. Hu filma seg selv på do, på do i skogen, snap av at hun må opp og tisse på natta.

Det var også tegnet et foster i magen på påskehare-kortet. Håper hun våkner opp snart.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Seriøst? 😱 Hun skal med viten og vilje bli gravid med en yrkeskriminell som skal sitte i fengsel de neste ti årene?!?! Ja, da er det faktisk ikke håp!! Perfekt for han da, så er hun opptatt med ungen og ikke kommer seg videre mens han sitter der inne. Noen må jo banke litt vett inn i den jenta snart! 

Endret av Hummingbird2
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, stakkars unge som må vokste opp uten en far :( Han kommer neppe til å ta seg sammen pga de får barn sammen. Hun blir jo alenemor 100%

Lurer på hva foreldrene tenker om dette? Kan umulig være happy at datteren skal ha barn med en kriminell.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, sirenas skrev:

Hadde ikke overrasket meg om hun faktisk var gravid. Så naiv tror jeg dessverre hun er...

Hun tror sikkert de kommer til å bli en happy family når han kommer ut. Yeah right 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk...såå romantisk da...unnfanget ved et raskt knull på besøksrommet...

Håper virkelig at hun ikke er gravid, men bare fantaserer om at de blir det når han kommer ut om xx år! Uansett, merkelig å legge ut på snap..

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper inderlig hun ikke er gravid med han. Hun tror kanskje et barn skal redde forholdet, men det gjør som regel ikke det. Hun er fryktelig naiv, men får vondt av henne. Han har hjerneasket henne. Et barn fortjener å ha sin far der og ikke ha en far som sitter bak lås og slå  

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser insider nå, har vanskelig for å tro at han noen gang blir en a4-familiefyr. Han oppsøker jo spenning hele tiden

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Maskopi skrev:

Ser insider nå, har vanskelig for å tro at han noen gang blir en a4-familiefyr. Han oppsøker jo spenning hele tiden

Ja....da trigges og trives han tydeligvis. Hyggelig kjæreste å ha ....det går i flere rettsaker, han omgås kriminelle venner og kommer i politiets søkelys stadig vekk, reiser til krigsfronten med våpen i hendene eller sitter i fengsel...

Jo, dette er drømmemannen...og en som man bruker sine beste år på...gu, så mye bekymringer og stress det må være for Marta.....mens han nyter jo å ha en kjæreste som ofrer alt for han.....

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Synes det er spennende å følge med på henne og Audun sin reise💕 Nå har hun lagt ut noe på Snapchat som jeg ikke skjønte. Det var en konviolutt med bokstavene HCG på, og så skrev hun : til dere som tror jeg er gravid og fester samtidig..

noen som vet hva det betyr? Jeg trodde hun var gravid men trodde ikke hun drakk alkohol, trodde det var alkoholfrie drinker og tenkte ikke mer over det.

kanskje det betyr at de planlegger å få barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Avialarm17 skrev:

Noen som vet hvordan de møttes?

Trodde hun hadde skrevet et innlegg om dette Men er ikke helt sikker. Tror det var typ på byn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Klappe skrev:

Synes det er spennende å følge med på henne og Audun sin reise💕 Nå har hun lagt ut noe på Snapchat som jeg ikke skjønte. Det var en konviolutt med bokstavene HCG på, og så skrev hun : til dere som tror jeg er gravid og fester samtidig..

noen som vet hva det betyr? Jeg trodde hun var gravid men trodde ikke hun drakk alkohol, trodde det var alkoholfrie drinker og tenkte ikke mer over det.

kanskje det betyr at de planlegger å få barn?

HCG er graviditetshormon...så hun tok en test for å vise at hun ikke er gravid...hvis det er hun som har tatt den da...men, det får vi håpe 🙃 Hun har selv lagt opp til voldsom spekulasjon om graviditet....klikk klikk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PingPongRosadamm
1 time siden, frykteligfrustrert skrev:

Fikk han lengre straff etter den siste rettsaken? Eller er det ca 2 år igjen til han er ute?

Han fikk vel 7 nye år? Mener jeg å huske. Er diskutert 2 sider bak her, med link til artikkel om det også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skikkelig spekulasjoner å si at han aldri kommer til å endre seg, hun kaster bort livet sitt med å vente på en kriminell, han må kutte ut sine kriminelle venner om han vil få nytt liv osv. Det er ikke spekulasjoner å si dette aldri kommer til å funke. Sier seg selv. Han har vært kriminell siden han var 15 og er nå 35!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Vitting
17 timer siden, Klappe skrev:

Trodde hun hadde skrevet et innlegg om dette Men er ikke helt sikker. Tror det var typ på byn

De tok vel et slags kurs sammen i Oslo, iflg bloggen. Og da falt hun så for han, på dette folkehøgskolekurset (?).

Hun snakker hele tiden om barn, at de vil ha barn, at det er gøy å være med barn, at det er koselig med barn, etc... Jeg må si jeg skjønner henne litt, for mannen min er borte ca 8mnd av årets 12mnd pga jobb. Det med barn blir en veldig intens følelse mellom oss, da det ville være "en del av han" sammen med meg når han er borte. Vi har heldigvis rasjonalisert oss vekk fra det, og vil heller ha barn når det faktisk passer å få barn. Men så "umoden" som hun er, så skjønner jeg at tanken frister veldig. Selvsagt med den gigantiske fordelen at det er klikkhorerei av beste sort :ac:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Klappe skrev:

Han slipper sikkert ut etter 4. Sone 2/3 og et fengselsår er 9 mnd

Hun skrev at han egentlig skulle ut januar 2019, men har fått en ny dom som er anket.

De møttes visst på en skole..han satt inne da, men fikk lov å studere på dagtid....hun synes han var så ordentlig, fin og snill. Yeah, right...eg hadde løpt!!

Hun sa at en dose disiplin og masse kjærlighet skulle holde han borte fra det kriminelle...men, vi har jo sett hvordan det gikk!! Det er ikke nok. Han sier jo selv at han trenger spenning, MYE spenning.

Og det at han vil tilbake å jobbe som minerydder etter fengselet, sier mye om at han dyrker seg selv. Borte i ukesvis i farlige omgivelser. Og hun sitter der og venter og bekymrer seg..igjen og igjen....å drømme om å få barn og et familieliv med han, kan eg ikke skjønne. Hun lever i en fantasiverden. ..

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Moongirl skrev:

Og hun sitter der og venter og bekymrer seg..igjen og igjen....å drømme om å få barn og et familieliv med han, kan eg ikke skjønne. Hun lever i en fantasiverden. ..

Hun sa jo på Insider (?) at hun ikke kunne skjønne hvorfor han fikk så lang straff, han hadde jo bare smuglet narkotika. Den uttalelsen sier vel det meste om sirkulasjonen i topplokket. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Cesil skrev:

Hun sa jo på Insider (?) at hun ikke kunne skjønne hvorfor han fikk så lang straff, han hadde jo bare smuglet narkotika. Den uttalelsen sier vel det meste om sirkulasjonen i topplokket. 

Stemmer, det var jo «bare» hasj. Hun sa også på insider at retten burde se at de var lykkelige og at han hadde endret seg, og derfor frikjenne han, well well, han hadde vel ikke fått forlenget straffen om han virkelig hadde endret seg.. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...