Gå til innhold

Skade på levator ani

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har erfaringer? Både med og uten operasjon.

Anonymkode: 473c0...551

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mistenker det etter fødselen i fjor vinter. Fikk ikke til å få ut avføring på normal måte på over 1 mnd (uten forstoppelse), muskulaturen gjorde bare ikke jobben, har også litt dårligere kontroll slik at jeg ikke kan utsette toalettbesøk så mye. Jeg har ikke lekkasje, men må ta hensyn og gå på toalettet raskere. Alt fungerer så fint nå at jeg har vært til undersøkelser hos lege, bortsett fra at jeg får mindre ut av sex, og tviler på at operasjon vil hjelpe. Levator ani ligger også rundt vagina og bidrar til trangheten. Hvilke plager har du hatt?

Anonymkode: abfe5...600

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mistenker det etter fødselen i fjor vinter. Fikk ikke til å få ut avføring på normal måte på over 1 mnd (uten forstoppelse), muskulaturen gjorde bare ikke jobben, har også litt dårligere kontroll slik at jeg ikke kan utsette toalettbesøk så mye. Jeg har ikke lekkasje, men må ta hensyn og gå på toalettet raskere. Alt fungerer så fint nå at jeg har vært til undersøkelser hos lege, bortsett fra at jeg får mindre ut av sex, og tviler på at operasjon vil hjelpe. Levator ani ligger også rundt vagina og bidrar til trangheten. Hvilke plager har du hatt?

Anonymkode: abfe5...600

Du har ingen prolaps utenom? Har du gjort noe som har bedret noe av plagene dine? Jeg har prolaps av blære og livmor, problemer med å tømme blæren, må konstant på toalettet, lite følelse og smerter under sex(av og til blødninger), og generell nedpressfølelse. Dette vil vel bare bli verre med tiden etter hva jeg har lest?

AnonymBruker
Skrevet

Bump

Anonymkode: 32833...c75

• 10 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Opp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...