Gå til innhold

Hvordan skal jeg tolke dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei flotte mennesker, 

Nå trenger jeg noen innspill som kan hjelpe meg med å klarne hodet mitt litt. Merker at jeg er veldig usikker akkurat nå. 

Vet det ikke er noen andre som enn vedkommende selv som kan svare på dette - men kanskje noen av dere har noen tanker? Jeg føler vi ikke helt er i det stadiet der hvor jeg kan spørre han, dessverre. 

Dater en flott fyr, vi har truffet hverandre 6 ganger. Har følt det har vært god kjemi, god sex og hatt jevnlig kontakt. Har ikke hatt noen samtaler om å være eksklusive eller noen ting. 

Det jeg derimot stusser litt på, er at han ofte er ivrig på å dokumentere at han er med andre damer på snapstory hver gang han er ute på byen eller i sosiale sammenkomster. Alltid filme at han omgåes med kvinner. Men når han er med meg tar han aldri frem telefonen, aldri har han vist meg frem der :-( 

I begynnelsen tenkte jeg at det var fint at han ikke satt på telefonen når han var med meg, jeg får jo hans fulle oppmerksomhet. Men nå i ettertid lurer jeg kanskje om det handler om at jeg ikke er noe å vise frem :-( Om jeg feks bare er en han har sex med forstår jeg jo at han ikke viser meg der. 

Forsøker han kanskje å gjøre meg sjalu og usikker? Vise at det ikke er noe problem for han å få andre damer? 

Når vi er sammen oppfører vi oss som kjærester. Det er i ingen tvil om at han liker mitt selskap når vi er sammen. Han uttrykker fine ting om både personligheten og utseendet mitt. Det er bare når vi er ifra hverandre at jeg føler meg usikker, vi har lite kontakt imellom møtene. 

Må le litt av meg selv, merkelig hvor usikker man blir når man er forelsket. For de som lurer er jeg langt ifra tenåring, selv om det kan virke litt sånn i dette innlegget 😂

Hva hadde dere tenkt hvis dette var daten deres? 

Anonymkode: 1a70f...958

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde hvertfall tenkt at en fyr som alltid er med andre damer på byen og skal brife med det på Snapchat er for barnslig for meg. 

Og ja, også begynt å tenke at han er flau over meg og ikke vil de andre skal vite om meg siden han driver å tar bilder med alle utenom meg. 

Dump en fjomp!

Anonymkode: 3107e...743

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydlig at du kun er der for sexen og at han ønsker deg som sin hemmelige tømmestasjon, og ikke noe annet.

 

Endret av QQbaby
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hørtes ut som en skikkelig teiting gitt!!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dum og blind jeg har vært :-(

Kutter kontakt med han her nå, dette gjorde vondt! 

Anonymkode: 1a70f...958

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så dum og blind jeg har vært :-(

Kutter kontakt med han her nå, dette gjorde vondt! 

Anonymkode: 1a70f...958

Snakk nå med mannen først... 

Anonymkode: 721db...d1f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville snakket med han først iallefall. Kan jo være han legger vekk telefonen fordi han er interessert i deg, og vil gi deg sin fulle oppmerksomhet. Du vet ikke dette før du har pratet med han. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er jo veldig forskjellige, så det kommer virkelig an på hvem han er. For min del havner kamerater/venninner lett på MyStory/SoMe-grenerelt, mens flørtene mine er litt mer hemmelig. Etter en stund er det ikke hemmelig, men det skjer jo når man er ordentlige kjærester

Anonymkode: c2036...451

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kutta nettopp ut en mann fordi han kun hadde kontakt når det passet ham. Han var på, men når det var "kompiser" inærheten, så lot han være å svare og brøt avtaler. 

Skygg banen. 

Anonymkode: 82b2b...963

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prat nå med han først da i allefall. Jeg tar det nå utelukkende som positivt at han ikke henger på mobilen når han er med deg. De damene han er med på snap kan jo være venninner. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som du legger mer i det enn han gjør. Selv om han sier fine ting når dere er sammen trenger det ikke bety noe mer enn at han vil holde deg varm. Hva han gjør mellom møtene deres, nemlig å snappe bilder med andre, ikke kontakte deg noe særlig, får det til å virke som han er ute og nyter livet. Hvis dere har sex under hver av treffene deres, så dekker du jo et behov der. Du kan jo spørre om dere skal gå fra å være søndagskjærester til å øke til flere dager i uka.

Anonymkode: 4acf7...6c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk med mannen først og gi han nå i hvert fall en mulighet til å fortelle sin side av saken. For alt du vet kan dette være venninner / andre bekjente / damer til kamerater / kollegaer / osv.? Er ikke meningen å høres naiv ut her, men... 

Er det noe i veien for at du kan ta initiativ til mer kontakt dersom det er det du ønsker? Ikke slik at det blir masete, men forsøke på en naturlig måte og se hvilken reaksjon du får? Da vil det også fort lyse gjennom hvordan han ser på deg. Er han interessert i noe mer, så blir han glad for kontakten tenker jeg. Hvis ikke så vet du hva du har å forholde deg til, og kan velge selv om du vil fortsette med han eller ei.

Det hører også med til historien at han jeg dater (eksklusivt) er litt ivrig på snapchat. Jeg er ikke det selv, men har ingenting i mot at han er det. Flere ganger har han prøvd å få meg med på noe av det han legger ut, men jeg føler det er litt tidlig enda :sjenert: Ikke det at jeg ikke vil altså, jeg trenger bare litt tid kanskje (?).

Anonymkode: 8f9f3...f5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg derimot stusser litt på, er at han ofte er ivrig på å dokumentere at han er med andre damer på snapstory hver gang han er ute på byen eller i sosiale sammenkomster. Alltid filme at han omgåes med kvinner. Men når han er med meg tar han aldri frem telefonen, aldri har han vist meg frem der :-( 

Pass på hva pokker er agendaen hans ? Jeg hadde aldri "rotet" med andre damer når jeg er i et forhold uansett, hva er liksom poenget ? Hadde han tålt det samme fra deg ? 

Enten er du hans kvinne og eneste fokus slik sett, ellers så er det døfødt. Snakk med han om dette, og endrer han ikke adferd er det bare å skygge unna.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som flere her sier: Snakk med han først!

Vet du om han kjenner disse jentene fra før eller om de er ukjente? Det er selvsagt vesentlig her, for om det er tilfeldige jenter han ikke kjenner så er det nok noe om skurrer. Selv har både jeg og de fleste i min omgangskrets vane for å legge ut bilder med eller av hverandre av motsatt kjønn.

Dere har heller ikke møttes mer enn 6 ganger, så jeg syns egentlig ikke det er så rart at han ikke har lagt ut noe av deg enda:) Men som sagt, jeg syns du skal snakke med han før du kutter han ut etter å ha fått tips om det her på kvinneguiden. Håper det ordner seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart kg er full av kjærlighetssorg tråder når så mange er så naive her! Dere som sier snakk med han osv. Det er åpenbart det er en type som ikke vil slå seg til ro med ts. Han skammer seg over å vise hun frem og han skryter til omgangskretsen sin på snap hvor mye han omsvermes av andre damer. Not boyfriend worthy. 

Anonymkode: 3107e...743

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang  du treffer en du virkelig liker, venter du med sex inntil dere er exclusive. 

Anonymkode: 5b77e...627

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke rart kg er full av kjærlighetssorg tråder når så mange er så naive her! Dere som sier snakk med han osv. Det er åpenbart det er en type som ikke vil slå seg til ro med ts. Han skammer seg over å vise hun frem og han skryter til omgangskretsen sin på snap hvor mye han omsvermes av andre damer. Not boyfriend worthy. 

Anonymkode: 3107e...743

DETTE!!

Snakk med han? Wtf?!

Menn er som regn, du merker når det regner og trenger ikke være i tvil, spørre andre, snakke om det.

Anonymkode: f93d6...b92

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Update, dere hadde rett. Jeg var bare et tidsfordriv. Skulle ønske jeg bare dreit i han istedet for å snakke med han om det. Føler meg så liten... 

Anonymkode: 1a70f...958

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Update, dere hadde rett. Jeg var bare et tidsfordriv. Skulle ønske jeg bare dreit i han istedet for å snakke med han om det. Føler meg så liten... 

Anonymkode: 1a70f...958

Hva sa han?

Anonymkode: bd3e9...314

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...