Gå til innhold

Er det flørt?


ch_89

Anbefalte innlegg

I det siste har jeg blitt kjent med en gutt som er et år eldre enn meg og kjent han i ca 2 mnd. Jeg blir snart 28 og han fylte nå nettop 29. Vi har kjørt litt hund sammen i det siste. Men jeg har vært i et forhold i 8 år og er veldig usikker på om han flørter eller hva det er. For jeg vet ærlig talt ikke hvordan man flørter ved å ha vært i et forhold så lenge. Men denne mannen har en dame som han har vært sammen med i ca 7 mnd og de bor og jobber på samme sted og dama hans er 38 år.
Det som er greia er at forrige helg så møtte jeg han med en venninne. Og han spurte om jeg hadde dumpa typen forde jeg var glad på en helt annen måte enn hva jeg pleier. Jeg sa nei og at jeg har tatt en pause. Det går ikke lange tiden før han spør om jeg vil være med han til et sted for å hjelpe til med å lufte huskyene, noe jeg svarer ja til. Når vi ankommer dette stedet så skryter han av at han har sluttet å røyke. Venninnen min tar opp en røykpakke 5 min senere og han ber om å få bomme en røyk noe jeg sier ironisk nei til. han sier jo og da sier jeg på tull at han må gå igjennom meg først. Da kommer han med en litt spesiell kommentar som lyder ''da slår jeg deg i fitta''
Er dette flørt? Når vi er sammen så tuller og ler vi utrolig masse. Men han har en veldig opptatt jobb så han er veldig kort på meldinger, noe jeg syntes er vanskelig for vet ikke helt hva jeg skal skrive til han. Tar gjerne i mot litt tips.
Har aldri sett han og dama tar på hverandre, gir hverandre klem eller kyss. Lurer litt på hvor serriøst det forholdet de har er, men er det serriøst så backer jeg ut og vil kun ha han som en venn. De siste gangene jeg har møtt han så har han også tilfeldigvis kommet borti armen eller hånda mi.
Det er nå slutt med han typen jeg hadde en pause med den helgen jeg traff han. Men det er ikke pga denne mannen men fordi jeg er tom for følelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan noen kan si eller tolke "da slår jeg deg i fitta" som flørt er gigantisk ufortåelig for meg haha! Det er en kjempe diss, og han ser på deg som em kompis han kjører hunder med og kunne like gjerne sagt han skulle sparke deg i balla (om du hadde baller istedet for fitte) fordi du stod i veien. 

Selvom du ikke ser han og dama klå på hverandre betyr det ikke at forholdet dems skrenter. Jeg og min mann driver heller ikke å klår på hverandre foran andre. Upassende. 

Anonymkode: a9e16...2b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...