AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #1 Skrevet 4. mai 2017 Hei, Jeg vil egentlig bare spørre om noen kan fortelle hvorfor de eller andre blir sykemeldt? Er det oftest psykisk eller fysisk? Angst? Skader? Legen min vil gi meg sykemelding pga depresjon, men jeg føler ikke det er en gyldig nok sykemelding liksom. Fordi jeg er jo i stand til å gjøre ting. Kan dere fortelle meg hvilke andre grunner folk blir sykemeldte? Anonymkode: 10fb6...644
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #3 Skrevet 4. mai 2017 Depresjonsfølelse, voldsom stressreaksjon etter lang tids press på hjemmebane pga alvorlig psykisk lidelse og rus i familien. Ting jeg ikke kan gjøre noe med. Ikke overskudd til å håndtere jobben eller meg selv. Nå er jeg på bedringens vei og jobber 50% igjen etter 100% i 3 mnd. Anonymkode: 67dce...147
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #4 Skrevet 4. mai 2017 Fikk en kronisk sykdom. Satt vel mer eller mindre og bare glodde i veggen i 6 mnd. Totalt utmattet av å stå opp og drikke kaffe. Nå er jeg kortvarig sykemeldt pga en skulderlidelse. Jobben øker smertene og nettene gir lite eller ingen søvn pga smerter. Anonymkode: f06bd...4f3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå