Gå til innhold

Smoothies/fruktjuice

Fremhevede innlegg

Gjest Lilleulv
Skrevet

Jeg fikk blender til jul!!

Nå trenger jeg noen gode oppskrifter på noe jeg kan lage i denne blenderen, eller tips til hvor man kan finne :) Lurte på å kjøpe en bok, men så tenkte jeg at jeg har jo dere.. :tunge1:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er et sted å begynne iallfall!

Den nederste, Marias favorittsmoothie, er iallfall kjempegod. Funker fint å lage uten melkeprodukter også, ta bare litt mer av de andre ingrediensene. Blir ikke så tykk, men god likevel!

Skrevet

Nå tror jeg at jeg vet hva jeg skal ønske meg til bursdagen, i hvertfall :wink:

Perfekt til en frokost-fob som meg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg pleier biola, også putter jeg oppi en halv banan pr porsjon og 200 gr bær pr porsjon. kjempegodt:)

Gjest Anonymous
Skrevet

Smoothies er fantastisk deilig :sikle:

Fikk selv en sånn mixer til jul! *oh, jul med din glede* :hoppe:

Gjest Lilleulv
Skrevet
Her er et sted å begynne iallfall!

Den nederste, Marias favorittsmoothie, er iallfall kjempegod. Funker fint å lage uten melkeprodukter også, ta bare litt mer av de andre ingrediensene. Blir ikke så tykk, men god likevel!

Tusen takk for den linken!! Nå har jeg en del å prøve meg frem med. Gleder meg :)

Hadde ønska meg blender, og ble så fornøyd når jeg fikk det :tunge1:

Skrevet

Hvis du søker på tv2.no sine matsider - fins det mange smoothies oppskrifter. Søker på smoothies - og du finner masse. Du finner snart ut hva du liker selv - og eksperimenter deg frem til dine favoritter:-)

Fikk selv smoothies-blender ei stund før jul. Bruker den mye. Kjøper stor pose med mikset tropisk frukt og har i fryseren - tar opp det jeg trenger - har i litt vaniljeyoghurt eller annen yoghurt, litt kokosmelk, lite stk banan, og gjerne litt vann så den ikke blir for tykk. Til slutt har jeg noen isbiter i. (Bruker også ei skje proteinpulver - men det er for å få i meg nok proteiner) Deilig. Du kan også bruke juice av ymse slag oppi.

Har du frukt som ligger og blir litt overmoden er det ypperlig å bruke til smoothies.

Lykke til!!

Gjest Lilleulv
Skrevet

Nå har jeg laget banan-milkshake, jordbær-milkshake og Marias favorittsmoothie fra tine.no

:tunge1::tunge1::tunge1:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...