Gå til innhold

Lei singellivet :/

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Av og til tar jeg meg i å ønske at jeg ikke var singel, men det er bare fordi jeg er i et svakt øyeblikk og vil ha kos og hudkontakt. 

Når jeg våkner dagen etter og har gjort unna treningen, DA husker jeg at jeg har det ganske så fint alene. 

Skal jeg inn i noe forhold igjen blir det utelukkende som særboere OG med en mann som har sitt liv og sine hobbyer som er trygg nok på seg og meg til å faktisk tåle, at vi i perioder vil være opptatte med vårt på hver vår kant. 

Jeg er heller singel resten av livet enn å "bli" livet for noen eller gjøre noen til mitt "liv". 

Selvstendighet og selvtillit. 

Humor og gode verdier. 

Punktum.

Anonymkode: f482d...ce0

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest sim1234
Skrevet

Har vært singel i 3 år nå :) nå jeg er klar til nye forhold :) 😉 

AnonymBruker
Skrevet
På 6.5.2017 den 13.40, hocane skrev:

Hater ikke andre sine barn, det var en uspiselig kommentar fra deg.

Jeg antar du kan kalle meg en mer tradisjonell person og foretrekker at livspartneren er jomfru, det gjør alt mye mer spesielt.

Det at en eventuell partner har allerede vært inni en annen mann og i tillegg laget et barn med en annen mann er for meg en ekkel tanke. Men igjen dette er min personlig mening, sier ikke at single mødre ikke har gode muligheter for å finne seg noen, men ikke forvent at du har muligheten til å velge fra øverste hylle lenger hvis du allerede er på det stadiet i livet.

Er du muslim...?  Vet at det er vanlig blant arabere at de ikke gifter seg med skilte kvinner som har barn...kvinnene skal være jomfru...mens de selv ikke trenger være det og kan ha så mye sex med "horene" de vil før de gifter seg med madonna jomfruen...

Anonymkode: 7f743...66d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 4.5.2017 den 23.20, LadyL skrev:

Vil heller være singel resten av livet enn å senke forventningene mine til menn. 

Da foreslår jeg at du ikke har sex eller kyssing med noen også. 

Anonymkode: be420...9c4

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Da foreslår jeg at du ikke har sex eller kyssing med noen også. 

Anonymkode: be420...9c4

Nå er ikke jeg Ts. Kan vel ha sex og kysse med menn selv om jeg ikke senker forventningene mine, gjelder bare å gjøre det med dem som faktisk lever opp til de 😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...