AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #1 Skrevet 4. mai 2017 Jeg har vært singel i over ett år nå, og møtt ca 10 stk fra diverse nettdatingsider. Men ikke alle er like seriøse, og det har vært mye spesielle tilfeller.. Har sett gjennom alle profiler på menn i området og nabofylker nå, og utvider alderssøket mer og mer. Men det er så mye rart og spesielt. Hadde ikke trodd det fantes så mange rare mennesker.. Jeg sier absolutt ikke at jeg er så pen eller bra, men hvor blir det av de normale mennene..?? Det er iallfall omtrebt 0 stk på denne kanten av landet. Jeg har møtt venners venner, selv om det ikke er så mange.. Mister motet helt :/ Har en sønn på 5 år og, så kan ikke flytte langt heller pga faren. Er det noen som har møtt mannen sin på andre steder enn på nett, jobb eller via venner? Anonymkode: 00cc6...8f1 1
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 4. mai 2017 #2 Skrevet 4. mai 2017 Les litt her på KG. Da vil du fort finne ut av at det er mye bedre å være singel.
hocane Skrevet 4. mai 2017 #3 Skrevet 4. mai 2017 (endret) Hvis du allerede har barn kan du bare glemme topp 30 % av mennene, ettersom de normalt sett er på utkikk etter barnløse, vakre, unge kvinner. Kvinner med barn er en ekstrem turn off for mange av oss seriøse menn som ser etter en livspartner. Hvis du allerede har barn ville jeg anbefalt deg å senke forventningene dine til menn. Endret 4. mai 2017 av hocane 3
LadyL Skrevet 4. mai 2017 #4 Skrevet 4. mai 2017 1 time siden, hocane skrev: Hvis du allerede har barn kan du bare glemme topp 30 % av mennene, ettersom de normalt sett er på utkikk etter barnløse, vakre, unge kvinner. Kvinner med barn er en ekstrem turn off for mange av oss seriøse menn som ser etter en livspartner. Hvis du allerede har barn ville jeg anbefalt deg å senke forventningene dine til menn. Vil heller være singel resten av livet enn å senke forventningene mine til menn. 6
Gjest Skrevet 4. mai 2017 #5 Skrevet 4. mai 2017 (endret) 16 minutter siden, LadyL skrev: Vil heller være singel resten av livet enn å senke forventningene mine til menn. Samme her bare det at jeg er mann. Heller alene enn "settling" med ei fæl ei... Endret 4. mai 2017 av Jackie Gleason 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #6 Skrevet 4. mai 2017 1 time siden, LadyL skrev: Vil heller være singel resten av livet enn å senke forventningene mine til menn. Samme her. Anonymkode: d6e56...1d2 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #7 Skrevet 5. mai 2017 19 timer siden, hocane skrev: Hvis du allerede har barn kan du bare glemme topp 30 % av mennene, ettersom de normalt sett er på utkikk etter barnløse, vakre, unge kvinner. Kvinner med barn er en ekstrem turn off for mange av oss seriøse menn som ser etter en livspartner. Hvis du allerede har barn ville jeg anbefalt deg å senke forventningene dine til menn. Tull Anonymkode: da7f8...cf1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #8 Skrevet 5. mai 2017 På 5/4/2017 den 15.08, Aragorn II Elessar skrev: Les litt her på KG. Da vil du fort finne ut av at det er mye bedre å være singel. 18 timer siden, LadyL skrev: Vil heller være singel resten av livet enn å senke forventningene mine til menn. 17 timer siden, Gjest skrev: Samme her bare det at jeg er mann. Heller alene enn "settling" med ei fæl ei... 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Samme her. Etter 20 år som singel, uten noen som helst form for intim kontakt med kvinner, så kan jeg love dere at jeg hadde tatt hva som helst. Den følelsen av å vite at den eneste sjansen man har for å oppleve sex og intimitet er å ta den eller å betale for den, det er jaggu ikke en hyggelig følelse. Anonymkode: 90877...c1c 4
hocane Skrevet 5. mai 2017 #9 Skrevet 5. mai 2017 De fleste single menn som ser etter en livspartner er ikke interesserte i single mødre, det er tingen. Jeg kunne nok hatt et seksuelt forhold med en alenemor, men aldri noe mer, det at hun har barn med en annen mann er for meg ekkelt å tenke på, så nei jeg ville aldri vurdert et seriøst forhold til en alenemor. Jeg råder også alle kameratene mine til å styre unna dem også. 1
Duftavsommerregn Skrevet 5. mai 2017 #10 Skrevet 5. mai 2017 22 timer siden, hocane skrev: Hvis du allerede har barn kan du bare glemme topp 30 % av mennene, ettersom de normalt sett er på utkikk etter barnløse, vakre, unge kvinner. Kvinner med barn er en ekstrem turn off for mange av oss seriøse menn som ser etter en livspartner. Hvis du allerede har barn ville jeg anbefalt deg å senke forventningene dine til menn Dette er bare ikke sant, er kvinnen en ressurssterk person snill og god har de samme interessene og verdiene som den som leter etter en livs partner betyr et barn med på lasset lite. Men da kan ikke vedkommende kvinne bare skyve ansvaret over på en kommende partner, hun må selv jobbe hardt for å få det til å fungere.
Duftavsommerregn Skrevet 5. mai 2017 #11 Skrevet 5. mai 2017 20 timer siden, Gjest skrev: Samme her bare det at jeg er mann. Heller alene enn "settling" med ei fæl ei... Dønn enig, har ikke vært singel veldig lenge, men jeg lever alene resten av mitt liv enn i det dårlig forhold. Det skal jeg aldri mer begi meg inn på. Ingen ting er verre en å være ensom i et forhold. Det er selve marerittet. 3
Duftavsommerregn Skrevet 5. mai 2017 #12 Skrevet 5. mai 2017 20 timer siden, LadyL skrev: Vil heller være singel resten av livet enn å senke forventningene mine til menn. Helt enig, men ikke stress ! La dette komme når det kommer. Når du minst venter det dukker den rette opp, den holdningen har jeg. Så får vi se da, liker singellivet også jeg. Men aller best er å finne noen man bare klaffer sammen med. 1
LadyL Skrevet 5. mai 2017 #13 Skrevet 5. mai 2017 3 timer siden, Duftavsommerregn skrev: Helt enig, men ikke stress ! La dette komme når det kommer. Når du minst venter det dukker den rette opp, den holdningen har jeg. Så får vi se da, liker singellivet også jeg. Men aller best er å finne noen man bare klaffer sammen med. Nå er ikke jeg TS, bare så det er sagt 😊 Jeg har den samme holdningen - stresser ikke og er fornøyd med hvordan jeg har det nå. Tror man uansett må være åpen for at det kan "dukke opp" noen, og ikke være avvisende eller uinteressert når man treffer nye mennesker. 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #14 Skrevet 5. mai 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Etter 20 år som singel, uten noen som helst form for intim kontakt med kvinner, så kan jeg love dere at jeg hadde tatt hva som helst. Den følelsen av å vite at den eneste sjansen man har for å oppleve sex og intimitet er å ta den eller å betale for den, det er jaggu ikke en hyggelig følelse. Anonymkode: 90877...c1c Nei, det kan jeg tro, men nå handlet dette om forhold og ikke sex. Anonymkode: d6e56...1d2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #15 Skrevet 6. mai 2017 Hvem sa at jeg så etter en singel fyr uten barn? Det er faktisk mange menn som har både har 1, 2 og 3 barn fra før, som ser etter en partner. Ser ikke etter en singel egoist som deg Hocane. Jeg har venninner som har barn fra før som har truffet kjempesnille menn, men jeg har ikke vært så heldig. På datingsider ser jo de fleste ut som takras, stygt å si, men det er sant.. Anonymkode: 00cc6...8f1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #16 Skrevet 6. mai 2017 19 timer siden, hocane skrev: De fleste single menn som ser etter en livspartner er ikke interesserte i single mødre, det er tingen. Jeg kunne nok hatt et seksuelt forhold med en alenemor, men aldri noe mer, det at hun har barn med en annen mann er for meg ekkelt å tenke på, så nei jeg ville aldri vurdert et seriøst forhold til en alenemor. Jeg råder også alle kameratene mine til å styre unna dem også. At du hater andres barn og mener det er ekkelt betyr ikke at alle andre synes det. Vet om flere single uten barn som har blitt sammen med folk som har barn. Nå sto det heller ikke at hun leter etter de barnløse heller :-) Hva med de som blir aleneforeldre etter partner sitt dødsfall- ekkelt? Anonymkode: da7f8...cf1 1
hocane Skrevet 6. mai 2017 #17 Skrevet 6. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: At du hater andres barn og mener det er ekkelt betyr ikke at alle andre synes det. Vet om flere single uten barn som har blitt sammen med folk som har barn. Nå sto det heller ikke at hun leter etter de barnløse heller :-) Hva med de som blir aleneforeldre etter partner sitt dødsfall- ekkelt? Hater ikke andre sine barn, det var en uspiselig kommentar fra deg. Jeg antar du kan kalle meg en mer tradisjonell person og foretrekker at livspartneren er jomfru, det gjør alt mye mer spesielt. Det at en eventuell partner har allerede vært inni en annen mann og i tillegg laget et barn med en annen mann er for meg en ekkel tanke. Men igjen dette er min personlig mening, sier ikke at single mødre ikke har gode muligheter for å finne seg noen, men ikke forvent at du har muligheten til å velge fra øverste hylle lenger hvis du allerede er på det stadiet i livet.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #18 Skrevet 6. mai 2017 1 minutt siden, hocane skrev: Hater ikke andre sine barn, det var en uspiselig kommentar fra deg. Jeg antar du kan kalle meg en mer tradisjonell person og foretrekker at livspartneren er jomfru, det gjør alt mye mer spesielt. Det at en eventuell partner har allerede vært inni en annen mann og i tillegg laget et barn med en annen mann er for meg en ekkel tanke. Men igjen dette er min personlig mening, sier ikke at single mødre ikke har gode muligheter for å finne seg noen, men ikke forvent at du har muligheten til å velge fra øverste hylle lenger hvis du allerede er på det stadiet i livet. Jeg leter ikke på øverste hylle i det hele tatt. Ser bare etter en helt vanlig, snill person. Og de fleste over 18 år er vel ikke jomfru, så lykke til med den du Da bør du finne deg ei kristen, eller gå på barnerov..... Anonymkode: 00cc6...8f1 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #19 Skrevet 6. mai 2017 Jeg vil slå et slag for å møte folk utenfor datingarenaen jeg. Nettdating kan så klart være fullklaff, men å møte folk i virkeligheten kan være likebra. Jeg liker best å møte folk på en naturlig måte - og slippe denne "jakten"... Begynne på en ny hobby eller engasjere deg i lokalsamfunnet vil garantert gjøre at du møter mange nye mennesker - og kanskje er det noen bra kjæresteemner der! Og hvis det ikke blir noe av, så har du i det minste hatt det sosialt og forhåpentligvis kjekt undervegs - lært noe nytt, fått noen nye venner osv. Anonymkode: c4e24...b2d 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2017 #20 Skrevet 6. mai 2017 På 4.5.2017 den 15.08, Aragorn II Elessar skrev: Les litt her på KG. Da vil du fort finne ut av at det er mye bedre å være singel. Wørrd! Anonymkode: 47016...9e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå