Gå til innhold

Søker venninne i Trondheim/Ranheim


Hanne34

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...
På 4.5.2017 den 14.48, Hanne34 skrev:

Hei

Jeg er den eneste i vennegjengen som har grodd fast i Trondheim, og ønsker nye venninner da de fleste nære venner har flyttet langt unna :PBor på Ranheim.
Er glad i å lese, lage mat, gå turer, reise etc. Har ingen barn, så har god tid til å sitte og skravle utover kveldene med et glass vin.

Ta kontakt da vel! 

Hei er fra Trondheim ønsker blir venn med dæ 😀🌷

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.5.2017 den 14.48, Hanne34 skrev:

Hei

Jeg er den eneste i vennegjengen som har grodd fast i Trondheim, og ønsker nye venninner da de fleste nære venner har flyttet langt unna :PBor på Ranheim.
Er glad i å lese, lage mat, gå turer, reise etc. Har ingen barn, så har god tid til å sitte og skravle utover kveldene med et glass vin.

Ta kontakt da vel! 

Hei er fra Trondheim ønsker blir venn med deg .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...
  • 6 måneder senere...

Hei Hanne jeg lurer på hva du mener med venninne, jeg bor også på Ranheim, jeg er mye eldre enn deg, men kan tenke meg noen å gå tur med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

On 5/4/2017 at 2:48 PM, Hanne34 said:

Hei

Jeg er den eneste i vennegjengen som har grodd fast i Trondheim, og ønsker nye venninner da de fleste nære venner har flyttet langt unna :PBor på Ranheim.
Er glad i å lese, lage mat, gå turer, reise etc. Har ingen barn, så har god tid til å sitte og skravle utover kveldene med et glass vin.

Ta kontakt da vel! 

Samme her. Grodd fast! Er 32 årig UNG dame;) Liker å være utendørs, ta et glass vin av og te

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.5.2017 den 14.48, Hanne34 skrev:

Hei

Jeg er den eneste i vennegjengen som har grodd fast i Trondheim, og ønsker nye venninner da de fleste nære venner har flyttet langt unna :PBor på Ranheim.
Er glad i å lese, lage mat, gå turer, reise etc. Har ingen barn, så har god tid til å sitte og skravle utover kveldene med et glass vin.

Ta kontakt da vel! 

Hei takk for svare ,,, jeg er 55 år gamel har bil, akurat no sitter med drikker litt vin og koser meg ,,,

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, ♥Missy♥ skrev:

Hvor gammel er dere? Og hva gjør dere til daglig?

Hei takk for svare jeg er 55 år gamel ønsker blir kjent med deg jeg vet ikke hvordan sende deg mitt mobilnr, 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 hours ago, ♥Missy♥ said:

Hvor gammel er dere? Og hva gjør dere til daglig?

Slenger meg på da jeg hadde stor suksess sist:) Jeg søker også flere venninner, gjerne på min alder da, jeg er 30:) Jeg jobber i helse, er litt nerd, litt turgåer, og litt kreativt anlagt. Ellers er jeg gjerne med på det vanlige av kafe, kino, en dram eller to, standup, konsert, glad i å reise... tja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/4/2017 at 2:48 PM, Hanne34 said:

Hei

Jeg er den eneste i vennegjengen som har grodd fast i Trondheim, og ønsker nye venninner da de fleste nære venner har flyttet langt unna :PBor på Ranheim.
Er glad i å lese, lage mat, gå turer, reise etc. Har ingen barn, så har god tid til å sitte og skravle utover kveldene med et glass vin.

Ta kontakt da vel! 

Er glad i å være utendørs (tur, trening etc), kino, velvære, spise ute på restaurant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, origin skrev:

Er glad i å være utendørs (tur, trening etc), kino, velvære, spise ute på restaurant

Jeg også går på trening noen dager per uke. 

Fikk du min telefonnummer mitt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Zakuro skrev:

Slenger meg på da jeg hadde stor suksess sist:) Jeg søker også flere venninner, gjerne på min alder da, jeg er 30:) Jeg jobber i helse, er litt nerd, litt turgåer, og litt kreativt anlagt. Ellers er jeg gjerne med på det vanlige av kafe, kino, en dram eller to, standup, konsert, glad i å reise... tja:)

Hva mener du med nerd? 😁Er du utdannet sykepleier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, ♥ Lola ♥ said:

Hva mener du med nerd? 😁Er du utdannet sykepleier?

Er ikke sykepleier nei:) Har ialle fall inntrykk av at jeg er litt mer opptatt av data enn gjennomsnittet antar jeg?:) Spill og sånt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...