Gå til innhold

Dere som har forstørret brystene deres

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er erfaringene deres og hvor mye tok dere i hver? Eget fett eller silikon?

Jeg vurderer å forstørre puppene mine men er litt usikker på om jeg bør ta eget fett eller silikon.

Ønsker en god størrelse på dem samtidig som jeg vil de skal se så naturlig ut som mulig.

Dere som har tatt silikon, har dere tatt runde eller dråpeformede?

Har alltid tenkt at dråpeformede er finest men når jeg har googlet litt rundt så virker det som om kløften blir veldig lang med denne fasongen, er det bare meg?

Så nå har jeg tenkt at runde kanskje er finere.

Har dere lagt under eller over muskelen og hva er forskjellen på dette? Jeg mener å ha lest at det ene alternativer er mer smertefullt i etterkant enn det andre.

Setter stor pris på alle erfaringer :-D

Anonymkode: 86e0a...edb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva er erfaringene deres og hvor mye tok dere i hver? Eget fett eller silikon?

Jeg vurderer å forstørre puppene mine men er litt usikker på om jeg bør ta eget fett eller silikon.

Ønsker en god størrelse på dem samtidig som jeg vil de skal se så naturlig ut som mulig.

Dere som har tatt silikon, har dere tatt runde eller dråpeformede?

Har alltid tenkt at dråpeformede er finest men når jeg har googlet litt rundt så virker det som om kløften blir veldig lang med denne fasongen, er det bare meg?

Så nå har jeg tenkt at runde kanskje er finere.

Har dere lagt under eller over muskelen og hva er forskjellen på dette? Jeg mener å ha lest at det ene alternativer er mer smertefullt i etterkant enn det andre.

Setter stor pris på alle erfaringer :-D

Her er først ett eksempel på det jeg kaller en lang kløft som jeg ikke ønsker. Så Selma Hayek som jeg syntes har perfekte bryster, har hun runde tro? 

IMG_1303.PNG

IMG_1318.JPG

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har silikon, runde, over muskel. Ganske perfekt resultat, dog jeg brukte en kirurg i London som var en av byen beste. Betalte ekstra for en ny type silikon som er supermyk.

Ville opprinnelig ha dråpeformede, men unngikk det nettopp pga. det du nevner her - kløften blir lang. Tyngdekraften vil uansett ta silikonen, så de blir ikke høye i all evighet.

Bruk av eget fett til bryster er ikke populært. Du kan ikke forme og beholde fett som du vil, og du risikerer klumpete bryster som er asymmetriske eller endrer seg. 

Bildene du poster er kvinner med push-up BH - det gir ikke et veldig klart bilde av hvordan de ser ut uten BH. 

Hvordan brystene ser ut etter silikon, kommer jo helt an på hvordan de ser ut før. Jeg hadde noe brystvev allerede, så det var uproblematisk å legge dem over, med et pent resultat. Jeg hadde også i utgangspunktet store areola for mine bryster. Det er litt som med å forstørre leppene - de med best resultat har også et godt utgangspunkt (selv om det virker urettferdig).

Anonymkode: 0cf0c...c07

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar!

Jeg har i utgangspunktet en fin størrelse på brystene men etter at jeg har gått  ned 30 kg er de blitt litt tomme, spesielt på toppen og jeg har for første gang fått skikkelig komplekser for dem. 

Hva er egentlig forskjellen på å legge dem over muskelen kontra under? 

Var det vondt i etterkant?

AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har silikon, runde, over muskel. Ganske perfekt resultat, dog jeg brukte en kirurg i London som var en av byen beste. Betalte ekstra for en ny type silikon som er supermyk.

Ville opprinnelig ha dråpeformede, men unngikk det nettopp pga. det du nevner her - kløften blir lang. Tyngdekraften vil uansett ta silikonen, så de blir ikke høye i all evighet.

Bruk av eget fett til bryster er ikke populært. Du kan ikke forme og beholde fett som du vil, og du risikerer klumpete bryster som er asymmetriske eller endrer seg. 

Bildene du poster er kvinner med push-up BH - det gir ikke et veldig klart bilde av hvordan de ser ut uten BH. 

Hvordan brystene ser ut etter silikon, kommer jo helt an på hvordan de ser ut før. Jeg hadde noe brystvev allerede, så det var uproblematisk å legge dem over, med et pent resultat. Jeg hadde også i utgangspunktet store areola for mine bryster. Det er litt som med å forstørre leppene - de med best resultat har også et godt utgangspunkt (selv om det virker urettferdig).

Takk for svar!

Jeg har i utgangspunktet en fin størrelse på brystene men etter at jeg har gått  ned 30 kg er de blitt litt tomme, spesielt på toppen og jeg har for første gang fått skikkelig komplekser for dem. 

Hva er egentlig forskjellen på å legge dem over muskelen kontra under? 

Var det vondt i etterkant?

AnonymBruker
Skrevet

Noen andre som har erfaringer?

Skrevet
På 4.5.2017 den 21.52, AnonymBruker skrev:

Noen andre som har erfaringer?

Du får masse treff på tråder om du søker på ordet "brystforstørrelse" her på KG ;-)

AnonymBruker
Skrevet

TS, gå heller til en kirurg. 

Generelt: Ingen anbefaler dråpeformede lenger. 

Har du mye underhudsfett og ganske mye bryst, kan du legge over muskel. Er du mer mager, bør du legge under. 

Under er mer smertefullt og du er litt bevegelseshemmet med en gang, men du får gode smertestillende. 

La heller en flink kirurg veilede deg. 

Anonymkode: d0298...ba3

AnonymBruker
Skrevet
På 4.5.2017 den 9.45, AnonymBruker skrev:

Navn? :)

Anonymkode: 26393...afe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...