AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #21 Skrevet 4. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Behold han!!! Denne usikkerhet er jeg sikker på at vokser av deg 😊 Anonymkode: 1e032...5de Kommentaren var ikke ment spydig. Mente egentlig at det kommer til å gå seg til. Anonymkode: 1e032...5de
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #22 Skrevet 4. mai 2017 Takk ja jeg skal ikke dumpe han med det første 😄 Oppfattet det ikke spydig 😉 Hadde ikke reagert om andre hadde denne høyde forskjellen så det sitter jo bare i hodet mitt. Ts Anonymkode: 04d84...195
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #23 Skrevet 4. mai 2017 Hvis man dumper en mann fordi han er lav, så kan du bare være uten. Herregud, snakk om perspektiv... Anonymkode: b4cc9...7ad
Gjest AnonGangerTo Skrevet 4. mai 2017 #24 Skrevet 4. mai 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har møtt en flott mann! Han har mange av de kvalitetene jeg ser etter. Men så er det dette: han er så lav! Jeg er 7 cm høyere enn han! Jeg jobber skikkelig med meg selv for å overse dette. Jeg er altså 171 og han 164! Anonymkode: 04d84...195 Hvordan kan hans høyde påvirke et fantastisk forhold? Høyde er en statisk og genbestemt egenskap som ingen få gjort noe med. Skal lave mennesker aldri få sjansen til å finne seg en kjæreste eller være i et forhold kun fordi de ble født slik? Dummeste jeg vet. Tenk på Tom Cruise. Ifølge mange kvinner er han altfor kort men alle kvinnene han har vært i forhold med har vært høyere enn han. Tenk litt over det. Jeg synes du bør satse på denne mannen.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #25 Skrevet 4. mai 2017 164 ER lavt. Dump han! Anonymkode: ee9a5...67d
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #26 Skrevet 4. mai 2017 1 time siden, AnonGangerTo skrev: Hvordan kan hans høyde påvirke et fantastisk forhold? Høyde er en statisk og genbestemt egenskap som ingen få gjort noe med. Skal lave mennesker aldri få sjansen til å finne seg en kjæreste eller være i et forhold kun fordi de ble født slik? Dummeste jeg vet. Tenk på Tom Cruise. Ifølge mange kvinner er han altfor kort men alle kvinnene han har vært i forhold med har vært høyere enn han. Tenk litt over det. Jeg synes du bør satse på denne mannen. Selv Tom Cruise ble dumpet. Faktisk tre ganger...... Anonymkode: 761ee...796 1
Gjest AnonGangerTo Skrevet 4. mai 2017 #27 Skrevet 4. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Selv Tom Cruise ble dumpet. Faktisk tre ganger...... Anonymkode: 761ee...796 Det stemmer og kan aldri tenke meg at det var på grunn av høyden hans men heller hans tilhørighet til Scientologikirken (de to siste gangene).
Gjest flaggermuskongen Skrevet 4. mai 2017 #28 Skrevet 4. mai 2017 21 minutter siden, AnonGangerTo skrev: Det stemmer og kan aldri tenke meg at det var på grunn av høyden hans men heller hans tilhørighet til Scientologikirken (de to siste gangene). Korrekt. Det å være batshit insane er oftest en god dealbreaker.
Gjest Ingenting2 Skrevet 4. mai 2017 #29 Skrevet 4. mai 2017 4 minutter siden, flaggermuskongen skrev: Korrekt. Det å være batshit insane er oftest en god dealbreaker.
Majott Skrevet 4. mai 2017 #30 Skrevet 4. mai 2017 (endret) Mannen min er like høy som meg, men jeg ville fortsatt valgt han om var lavere. Han betyr så mye mer for meg enn det at han akkurat er høy nok. Når vi går ut på fest sammen, så er jeg høyere enn han fordi jeg har høye hæler. Jeg ser ikke at noen reagerer på det, og jeg ser også mange andre menn som er lavere enn sin partner. Mannen min er i forsvaret, og der er det mange menn som har damer selv om de er lave. Altså omtrent 160 selv. Også er det mange menn som er både høyere og kjekkere enn mannen vi selv har. Men vi vil ikke bytte han ut uansett. Det handler altså ikke om høyde, men hvordan man er som person. Og det gjenspeiler seg i hvordan de er mottatt på jobb. Jeg kjenner flere menn på omtrent 160 høyde som er sett veldig opp til og beundret av andre i forsvaret. Og her snakker vi om en veldig mannsorientert jobb, der det man gjør blir fokusert på gjennom hele året. Disse mennene hadde kanskje ikke hatt sjans på Tinder pga sin høyde, men de var høyst aktuelle for damer som var i forsvaret eller hadde tilknytning til det. Endret 4. mai 2017 av Majott
Duftavsommerregn Skrevet 5. mai 2017 #31 Skrevet 5. mai 2017 På 4.5.2017 den 10.26, AnonymBruker skrev: Jeg har møtt en flott mann! Han har mange av de kvalitetene jeg ser etter. Men så er det dette: han er så lav! Jeg er 7 cm høyere enn han! Jeg jobber skikkelig med meg selv for å overse dette. Jeg er altså 171 og han 164! Så er det dette du henger deg opp i ? Det sier meg at du er for overfladisk og usikker på deg selv. Hva vil alle mine venner og bekjente si !!!!! Det er tankene dine, og ikke hva kvaliteter denne mannen kan tilby deg i et forhold. Skjerp deg og bli voksen kvinne !
Duftavsommerregn Skrevet 5. mai 2017 #32 Skrevet 5. mai 2017 På 4.5.2017 den 13.49, AnonymBruker skrev: 164 ER lavt. Dump han! Det rådet må man bare følge om du har tilsvarende lav IQ.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå