AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #1 Skrevet 4. mai 2017 Jeg har møtt en flott mann! Han har mange av de kvalitetene jeg ser etter. Men så er det dette: han er så lav! Jeg er 7 cm høyere enn han! Jeg jobber skikkelig med meg selv for å overse dette. Jeg er altså 171 og han 164! Anonymkode: 04d84...195
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #2 Skrevet 4. mai 2017 Du ekke mann om du er under 180 cm! Anonymkode: e84cd...71c 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #3 Skrevet 4. mai 2017 Synes ikke det er riktig! Han har mye mere manne kvaliteter enn den forrige jeg var sammen med, som var 190! Ts Anonymkode: 04d84...195 4
Mippi Skrevet 4. mai 2017 #4 Skrevet 4. mai 2017 Uff, føler med deg. Hadde hatt store problemer med det selv. Og 164cm er veldig lavt for en mann. Hadde vært noe annet om du hadde vært veldig høy og han likevel 180cm. Men jeg tror nok at det er slike ting som betyr mindre og mindre i en relasjon jo mer og mer glad du blir i han. :) Jeg hadde gitt det en sjanse. 3
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #6 Skrevet 4. mai 2017 Jeg synes ikke det at han er lav, bør bety noe som helst. Du har møtt en du liker godt, en som liker deg tilbake. Han har kvaliteter du ser hos etter en mann - hvorfor i all verden bryr du deg om høyden hans? Hadde du avslått ham med det samme fordi han var lav, så ok, man har kanskje preferanser her - men det har du ikke gjort. Hvorfor plutselig bry deg nå?! Jeg forstår ikke. Anonymkode: 3e8ac...2bc 9
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #7 Skrevet 4. mai 2017 Lave menn er no-go. De kan finne seg asiatere som er de eneste som er lavere enn dem. Det kommer til å plage deg HELE tiden at han er lavere enn deg. Dump han. Anonymkode: 4c78c...a03 1
Gjest flaggermuskongen Skrevet 4. mai 2017 #8 Skrevet 4. mai 2017 Eh, jeg er lav mann, men jeg bryr meg fint lite om at dama er høyere. Det er ikke alle som har issues med høyden sin. Så lenge jeg liker dama, og hun liker meg, så har jeg ikke noe problem med at hun er høyere. Faktisk så oppfordrer jeg henne til å gå med høye hæler også, om det er noe hun føler for den kvelden vi er ute. Hva så om folk ler av at høydeforskjellen er så stor? Hvem faen bryr seg? Men det er ikke alle lave menn som har jobbet såpass med seg selv, at de kan se forbi høydeforskjeller. Jeg må innrømme at jeg tenner litt på høye jenter, uten at jeg kan forklare hvorfor. Kan være noe med de lange lårene deres, hvem vet. Alt i alt så må man heller basere et forhold og et samliv på felles verdier og mål i livet, enn nødvendigvis en ting som høydeforskjell. Ja, fysisk attraktivitet betyr noe. Mannen og dama må selvsagt gjøre sitt for å se presentable ut. Men en ting som høyde får man faktisk ikke gjort noe med, så derfor er det ikke vits å fokusere å mye på det. Jeg ville gitt det en sjanse. Kanskje også betrygge mannen om at du ikke bryr deg om at han er lavere, sånn at den elefanten forlater rommet.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #9 Skrevet 4. mai 2017 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har møtt en flott mann! Han har mange av de kvalitetene jeg ser etter. Men så er det dette: han er så lav! Jeg er 7 cm høyere enn han! Jeg jobber skikkelig med meg selv for å overse dette. Jeg er altså 171 og han 164! Anonymkode: 04d84...195 Haha, så tragisk du er Anonymkode: 03619...e80 1
Gjest flaggermuskongen Skrevet 4. mai 2017 #10 Skrevet 4. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Haha, så tragisk du er Anonymkode: 03619...e80 Ville ikke kalt henne tragisk: Klart man ikke kan gjøre noe med preferanser. Hun har da lov til å føle som hun gjør. Det er det samme som at menn kanskje ikke klarer være med damer som er høyere enn dem selv. Er plutselig menn tragiske også? Man kan ikke bare ignorere det man føler, fordi andre mener man burde tenke og føle annerledes
Hedy Lamarr Skrevet 4. mai 2017 #11 Skrevet 4. mai 2017 At en potensiell partner skal score 100 prosent på alle preferansene vi kan stille oss, er utopi. Hvis eneste problemet med ham er at han er 7 cm lavere enn deg, men ellers helt topp, ville jeg, om jeg var deg, jobbet med meg selv slik at jeg forhåpentligvis ikke hadde boe problem med høyden hans. Har for øvrig selv en lavere partner, og har aldri brydd meg. 2
Commander Skrevet 4. mai 2017 #13 Skrevet 4. mai 2017 Har en kompis på en 164 som hadde et forhold til ei på 176. Det holdt ikke. Som han sa.. Opp og kysse, ned å pule
Hermine Grang Skrevet 4. mai 2017 #14 Skrevet 4. mai 2017 Det er jo hva som er riktig for deg som teller. Så om du har gitt han en sjans og ikke tror han er rett for deg så har det jo ikke noe å si at andre ville likt mannen Så kan du også kanskje sammenligne med tidligere menn du har likt, hvor lang tid du vanligvis bruker på å få de riktige følelsene for noen. For å se hvor lang tid du bør bruke på å se om han er rett for deg.
Carrot Skrevet 4. mai 2017 #15 Skrevet 4. mai 2017 Hvordan kan noen både være drømmemannen OG ha mangler? 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #16 Skrevet 4. mai 2017 Teit tankegang, men jeg tror jeg hadde hatt problemer med det. Samtidig er det dumt å dumpe drømmemannen for en bagatell han ikke kan gjøre noe med. Anonymkode: 1e032...5de 2
makkapakka Skrevet 4. mai 2017 #18 Skrevet 4. mai 2017 hvis du ikke takler dette kan du ikke være sammen med han, men ellers er jo slike "dverger" gode i senga, kjappe i bevegelsene..
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #19 Skrevet 4. mai 2017 Ts her... Nå har jeg datet og vært sammen med ett par stykker oppigjennom årene. Han er så mye mere enn sine 164cm. Ja jeg føler meg som en skikkelig teit person som tenker på høyden i det hele tatt. Men nå er det slik det er. Og jeg jobber med disse duste tankene. Ingen av oss er perfekte, det er noe med alle oss, om vi er lave tykke tynne, lite hår osv... det er ikke det som teller. Takk flaggermuskongen for konstruktive tilbakemeldinger! Mye bedre med slike kommentarer enn dropp han, dust osv.., Anonymkode: 04d84...195 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #20 Skrevet 4. mai 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her... Nå har jeg datet og vært sammen med ett par stykker oppigjennom årene. Han er så mye mere enn sine 164cm. Ja jeg føler meg som en skikkelig teit person som tenker på høyden i det hele tatt. Men nå er det slik det er. Og jeg jobber med disse duste tankene. Ingen av oss er perfekte, det er noe med alle oss, om vi er lave tykke tynne, lite hår osv... det er ikke det som teller. Takk flaggermuskongen for konstruktive tilbakemeldinger! Mye bedre med slike kommentarer enn dropp han, dust osv.., Anonymkode: 04d84...195 Behold han!!! Denne usikkerhet er jeg sikker på at vokser av deg 😊 Anonymkode: 1e032...5de 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå