AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #21 Skrevet 15. mai 2017 4 minutter siden, Raindrops skrev: Jeg ble spurt om å være moderator for noen år siden, da jeg var langt mer aktiv på forumet. Føler virkelig at jeg unngikk en kule da jeg takket pent nei. Kan ikke skjønne at det er en posisjon man ønsker å være i, makan til utakknemlig jobb, og virker veldig lite givende for å være frivillig arbeid. Tror du hadde vært en bra moderator, men enig i at det er en utakknemlig jobb. Anonymkode: 4a4b0...70a
Gjest Raindrops Skrevet 15. mai 2017 #22 Skrevet 15. mai 2017 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror du hadde vært en bra moderator, men enig i at det er en utakknemlig jobb. Anonymkode: 4a4b0...70a Jeg er, tro det eller ei, mer en regelbryter enn en regelrytter, men takk for tilliten
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2017 #23 Skrevet 15. mai 2017 2 timer siden, Raindrops skrev: Jeg er, tro det eller ei, mer en regelbryter enn en regelrytter, men takk for tilliten Jeg velger å tro du bare er ydmyk. Anonymkode: 4a4b0...70a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå