Gå til innhold

Hvordan kjennes navlen din ut??

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette kommer til å høres veldig rart ut, men jeg fikk en skikkelig støkk i meg når jeg klødde meg på magen isted. Det kjennes ut som jeg har en skikkelig hard kullignende sak bakom navlen, myyye hardere enn jeg forventet å komme borti på magen. Jeg er tydeligvis ikke så mye borti navlen til vanlig, så jeg vet ikke om den alltid har vært sånn.

Så mitt spørsmål er, om du trykker på navlen din, er den myk innover eller litt (ganske)hard? Min kjennes helt alvorlig ut som den er laget av tre og kreft og jeg friiiker :bond:

Anonymkode: cbe86...93a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Den er hard. Er jo ganske mye arrvev der. 

Anonymkode: 24e7e...d64

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Navlen min går ganske innover så jeg har egentlig bare en slags hull der

Anonymkode: eccdd...8a8

AnonymBruker
Skrevet

Litt nede i navlen kjennes ut som den er innekranset av noe hardt, men når jeg trykker fingeren helt ned så er det ganske mykt :edie:

Anonymkode: 6cf68...320

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en slags kul akkurat i kanten mellom navlen og huden rett over navlen. Yakes, nå fikk du meg til å kjenne på min. Burde man frike ut?

Anonymkode: d91c1...52c

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en slags kul akkurat i kanten mellom navlen og huden rett over navlen. Yakes, nå fikk du meg til å kjenne på min. Burde man frike ut?

Måtte egentlig bare høre om det var vanlig ellers får jeg ikke sove i natt.. :fnise:

Lå på magen i senga og da kjentes det ut som en kjempesvær kul like under huden som jeg ikke hadde kjent før. Panikken meldte seg kjapt i de mørke nattetimene :plystre:

Anonymkode: cbe86...93a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ingen kul rett ved navlen, men navlen min går ganske dypt innover. Har også tatt laparoskopi gjennom navlen, så vet ikke om min navle er helt "korrekt" på grunn av dette. 

Anonymkode: b6dfb...73c

Gjest Cicero
Skrevet

Noen kul vet jeg ikke helt, men det er hardt når jeg trykker innover, ja. :P 

Sikkert ikke noe å bekymre seg for!

Skrevet

Hardt på meg og. Tror det er normalt :P 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har fått ny navle. Hadde navlebrokk :)

Anonymkode: fb8db...8b0

• 2 år senere...
Skrevet

Jeg har navlebrokk så når jeg trykker inn navlen kjenner jeg at det er et hull der inne.

Sveinung

Skrevet
På 3.5.2017 den 23.18, AnonymBruker skrev:

Ja, ha ha, man bør frike helt ut. Nå måtte jeg kjenne på min egen navle selv om jeg har gjort det før. Det er en liten kul der innerst i gropa, tror det er normalt jeg da men nå måtte jeg le litt. Alt man lurer på liksom....

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri kjent på navlen min.

Anonymkode: 34bed...ae2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får skikkelig(!) vondt om jeg trykker helt ned i navlen. Noe skorpelignende greier der nede, som jeg har hatt siden jeg var liten. Prøvde å ta disse skorpene vekk for et par mnd siden, da fikk jeg en skikkelig ille infeksjon i navlen og det både luktet og var smertefullt i flere dager etterpå. Tror det er best å la navlen være helt i fred, gitt :) 

Anonymkode: b97ac...cc1

• 3 uker senere...
Skrevet

Navlen min står ut i en liten kul(diameter ca 2 cm. Når jeg trykker inn navlen kan jeg kjenne et rundt lite hull under huden. Når kjæresten trykker navlen inn kjenner jeg en kilende følelse som får pikken til å stå. Det beste jeg vet da er at jenta fingrer forsiktig med navlen og runker meg pent og forsiktig med den andre hånden . Da seiler jeg salig avgårde mens orgasmen river og sliter i kroppen mens sæden pumpes ut støtvis. H;erlig.

Utovernavlen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...