Cecilie82 Skrevet 3. mai 2017 #1 Skrevet 3. mai 2017 (endret) Etter jeg varmet opp en varmepute i mikroen som smeltet kom det en illeluktende brent lukt pluss lampen i mikroen røyk. Hadde en samsung. Riktignok gammel men med roterende brett, 800w og ga beskjed et par ganger at nå er det ferdig. Vill legge til dette var en fritstående ovn ser meg nøtt til å kjøpe ny. Har dere en å anbefale. ? Endret 3. mai 2017 av Cecilie82
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #2 Skrevet 4. mai 2017 Whirlpool er gode på micro, men ræva på alt annet. Anonymkode: 2b852...2c9
Cecilie82 Skrevet 4. mai 2017 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Whirlpool er gode på micro, men ræva på alt annet. Anonymkode: 2b852...2c9 Har du en whirlpool micro å anbefale?
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #4 Skrevet 4. mai 2017 Ta deg en tur på Elkjøp eller Expert så finner du nok en som passer din lommebok 😊. Har selv en med crisp og grill funksjon. Aldri brukt disse funksjonene da 😊 Anonymkode: 2b852...2c9
Gjest Coolaid Skrevet 5. mai 2017 #6 Skrevet 5. mai 2017 På 3.5.2017 den 22.06, Cecilie82 skrev: Etter jeg varmet opp en varmepute i mikroen som smeltet kom det en illeluktende brent lukt pluss lampen i mikroen røyk. Hadde en samsung. Riktignok gammel men med roterende brett, 800w og ga beskjed et par ganger at nå er det ferdig. Vill legge til dette var en fritstående ovn ser meg nøtt til å kjøpe ny. Har dere en å anbefale. ? Kjøpte den billigste mikrobølgeovenen jeg fant på elkjøp for to år siden. Den kostet 300 spenn eller deromrking. Den har virket suverent helt til den ble gitt bort fordi vi trengte plassen. De som har den når bruker den og forteller at den fortsatt virker. Noen ganger er det enkle det beste.
Cecilie82 Skrevet 5. mai 2017 Forfatter #7 Skrevet 5. mai 2017 Sant det. Men er litt skeptisk til et ukjent merke
Cecilie82 Skrevet 5. mai 2017 Forfatter #8 Skrevet 5. mai 2017 15 timer siden, Coolaid skrev: Kjøpte den billigste mikrobølgeovenen jeg fant på elkjøp for to år siden. Den kostet 300 spenn eller deromrking. Den har virket suverent helt til den ble gitt bort fordi vi trengte plassen. De som har den når bruker den og forteller at den fortsatt virker. Noen ganger er det enkle det beste. Sant det. Men er litt skeptisk til et ukjent merke, som de billigste ofte er.
Cecilie82 Skrevet 5. mai 2017 Forfatter #9 Skrevet 5. mai 2017 20 timer siden, AnonymBruker skrev: På tilbud på Elkjøp Anonymkode: 2b852...2c9 Takk. Den så super ut til en fornuftig pris:) 1
Gjest Coolaid Skrevet 6. mai 2017 #10 Skrevet 6. mai 2017 15 timer siden, Cecilie82 skrev: Sant det. Men er litt skeptisk til et ukjent merke, som de billigste ofte er. Merke har null og niks å si. De aller fleste merkene av hvitevarer, brunevarer osv består av de samme delene. Noen merker er også satt samme på samme fabrikk. Alle produkter er uansett dekket av kjøpsloven som gir garanti.
Cecilie82 Skrevet 9. mai 2017 Forfatter #11 Skrevet 9. mai 2017 (endret) Lest litt på kundeomtaler. Kommer nok til å gå for en som det er link til her, en reimelig variant. Men det er en kunde som nevnte at den ikke varmet opp jevnt. Er nok litt gi og ta i billigvariantene. Men mikro er ikke det jeg legger mest penger i Endret 9. mai 2017 av Cecilie82
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå