Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Etter jeg varmet opp en varmepute i mikroen som smeltet kom det en illeluktende brent lukt pluss lampen i mikroen  røyk. Hadde en samsung. Riktignok gammel men med roterende brett, 800w og ga beskjed et par ganger at nå er det ferdig. Vill legge til dette var en fritstående ovn

ser meg nøtt til å kjøpe ny. Har dere en å anbefale. ?

Endret av Cecilie82
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Whirlpool er gode på micro, men ræva på alt annet.

Anonymkode: 2b852...2c9

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Whirlpool er gode på micro, men ræva på alt annet.

Har du en whirlpool micro å anbefale?

AnonymBruker
Skrevet

Ta deg en tur på Elkjøp eller Expert så finner du nok en som passer din lommebok 😊. Har selv en med crisp og grill funksjon. Aldri brukt disse funksjonene da 😊

Gjest Coolaid
Skrevet
På 3.5.2017 den 22.06, Cecilie82 skrev:

Etter jeg varmet opp en varmepute i mikroen som smeltet kom det en illeluktende brent lukt pluss lampen i mikroen  røyk. Hadde en samsung. Riktignok gammel men med roterende brett, 800w og ga beskjed et par ganger at nå er det ferdig. Vill legge til dette var en fritstående ovn

ser meg nøtt til å kjøpe ny. Har dere en å anbefale. ?

Kjøpte den billigste mikrobølgeovenen jeg fant på elkjøp for to år siden. Den kostet 300 spenn eller deromrking. Den har virket suverent helt til den ble gitt bort fordi vi trengte plassen. De som har den når bruker den og forteller at den fortsatt virker. Noen ganger er det enkle det beste. 

Skrevet

Sant det. :) Men er litt skeptisk til et ukjent merke

Skrevet
15 timer siden, Coolaid skrev:

Kjøpte den billigste mikrobølgeovenen jeg fant på elkjøp for to år siden. Den kostet 300 spenn eller deromrking. Den har virket suverent helt til den ble gitt bort fordi vi trengte plassen. De som har den når bruker den og forteller at den fortsatt virker. Noen ganger er det enkle det beste. 

Sant det. :) Men er litt skeptisk til et ukjent merke, som de billigste ofte er.

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

På tilbud på Elkjøp

Takk. Den så super ut til en fornuftig pris:)

• Liker 1
Gjest Coolaid
Skrevet
15 timer siden, Cecilie82 skrev:

Sant det. :) Men er litt skeptisk til et ukjent merke, som de billigste ofte er.

Merke har null og niks å si. De aller fleste merkene av hvitevarer, brunevarer osv består av de samme delene. Noen merker er også satt samme på samme fabrikk. Alle produkter er uansett dekket av kjøpsloven som gir garanti. 

Skrevet (endret)

Lest litt på kundeomtaler. Kommer nok til å gå for en som det er link til her, en reimelig variant. Men det er en kunde som nevnte at den ikke varmet opp jevnt. Er nok litt gi og ta i billigvariantene. Men mikro er ikke det jeg legger mest penger i

Endret av Cecilie82

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...