AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #1 Skrevet 3. mai 2017 Jeg sliter litt med at om jeg lukker det ene øyet klarer jeg ikke fokusere noe sted med det andre øyet. Det blir ikke uklart akkurat, men jeg klarer ikke fokuserer der jeg vil, alt er på en måte like mye i fokus, både nært og fjernt. Dette gjelder begge øyenne, men litt verre på det ene. Når jeg ser med begge øynene har jeg ikke noe problemer med fokus og ser alt klart. Har vært hos øyelege, men de finner ikke noe galt og sier at synet mitt er helt perfekt. Klarer å lese alle de små bokstavene og slikt også, selv med ett øye. Men her så jeg jo gjennom et hull og det eneste som var i synsfeltet var skjermen med bokstaver. Da var det jo ikke noe annet å se enn dette, så selv om jeg ikke klarer å fokusere var det likevel skarpt. Vet ikke helt hvilke tester de gjorde, fikk egentlig ikke så mye beskjed underveis og alt skjedde veldig fort, men kanskje noen vet hva de forskjellige tingene kan være? Først tok de bilde av øynene min i en maskin der jeg skulle se mot en blå sirkel. Etterpå så jeg gjennom et greie der det var et lite tre i horisonten, tror de tok bilde der også? Så fikk jeg bedøvelse på øyet og en liten maskin ble ført opp og intil øyet mitt (veldig ekkelt ). Moren min har skjeve hornhinner og lurte litt på om det kunne være det, ville de sett det på de undersøkelsene de gjorde over her? ....... Sikkert tåpelig å lure så mye på dette, syntes mitt er jo helt perfekt egentlig, men er som sagt når jeg bare ser med ett øye så klarer jeg ikke fokusere på noe som helst, syntes det er så merkelig! Anonymkode: f9a9a...3c0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå