Babyface Skrevet 30. juli 2002 #1 Del Skrevet 30. juli 2002 Jeg liker VG best! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K@rine Skrevet 30. juli 2002 #2 Del Skrevet 30. juli 2002 VG er best i uka, men Dagbladet er best på lørdagene pga Magasinet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius Skrevet 30. juli 2002 #3 Del Skrevet 30. juli 2002 Leser nyhetene på nettet. VG.no er favoritten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellyfish Skrevet 31. juli 2002 #4 Del Skrevet 31. juli 2002 VG-nett er den avisen jeg leser (nesten) hver dag, men skal jeg kjøpe avis i butikken tar jeg den som har de mest interessante sakene på forsiden. Blir nok mest VG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lazy Skrevet 31. juli 2002 #5 Del Skrevet 31. juli 2002 Jeg stemte VG, men pleier egentlig å kjøpe begge to. Kommer litt an på ukedag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 1. august 2002 #6 Del Skrevet 1. august 2002 VG uten tvil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tilla Skrevet 2. august 2002 #7 Del Skrevet 2. august 2002 Nå kommer det ann på om du mener papirutgave eller nettutgave Kjøper jeg avis blir det Dagbladet (stemte ut fra det). Når det gjelder nettutgaven av de to avisene, liker jeg best VG. 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 2. august 2002 #8 Del Skrevet 2. august 2002 Har alle glemt at Dagbladet har Nemi? Det veier jo opp mot ALT! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå