AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #1 Skrevet 3. mai 2017 Jeg plukker ut sure ting. Favorittene er: sure føtter,kirsebær, colaflasker, dødningshoder og peachmerker. Jeg er også glad i de svarte og oransje krokodillene, eggeplomme, røde munner og gule bananer Hva plukker du ut? Anonymkode: e98d9...c2d
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #3 Skrevet 3. mai 2017 Gummiting og litt sjokolade. Anonymkode: b1398...8d4
lilletre Skrevet 3. mai 2017 #6 Skrevet 3. mai 2017 (endret) Lakriskritt, colaflasker, gule bananer, krokodiller, gummibjørner, annet gummigodteri, salt lakris og sjokolade. (uff, nå fikk jeg lyst på smågodt... ) Endret 3. mai 2017 av lilletre
ValarMorghulis Skrevet 3. mai 2017 #8 Skrevet 3. mai 2017 Sure hodeskaller, sure føtter, gummiklokker, gummismokker, oransje og svarte krokodiller, kanskje litt bringebærsjokolader, og ellers annet surt eller gummigodter som ser godt og spennende ut.
Snuppah00 Skrevet 3. mai 2017 #9 Skrevet 3. mai 2017 For det meste surt godteri. Men også lakrisrull, bringebærsjokolade (nam de er gode!) krokodillene og fersken. 1
Million Skrevet 3. mai 2017 #10 Skrevet 3. mai 2017 Jeg liker ikke mye av det vanlige smågodtet, som alle sånne gele-greier og smokker, mykt smågodteri og marshmellows. Skal jeg forsyne meg i en blandet smågodt-skål, blir det alltid til at jeg plukker ut sjokoladebitene og spiser dem. Når det er tomt for sjokkis, ser jeg etter lakris. Det liker jeg, selv om det er "mykt godteri".
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 3. mai 2017 #11 Skrevet 3. mai 2017 Jeg spiser slikt små godt utrolig sjeldent. Har kanskje kjøpt det 2-3 ganger de siste 15 årene. Men når jeg gjør det kjøper jeg surt
Rosewood Skrevet 3. mai 2017 #12 Skrevet 3. mai 2017 Vaniljefudge, karamellfudge, salte hodeskaller, lakrisfisker, blå og rosa fizz flasker, syrlige kastanjer (de gule og de mørkerosa), rosa puter/marshmellows, heksehyl, små røde og blå kuler, oransje og sorte krokodiller, de hodeskallene som er røde og blå
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #13 Skrevet 3. mai 2017 Jeg liker karamelsjokoladen( de rundemed karamell inni ) dødningshoder som er svarte og rosa/røde, sjokoladen som minner om stratos, fudge, heksehyl, fersken og krokodiller. Anonymkode: 27e6f...ba7
FluffyJuggernaut Skrevet 3. mai 2017 #14 Skrevet 3. mai 2017 Sort og røde hodeskaller, skolekritt, sjokolade med karamell inni, punsj topper, salte lakris ansikter og sorte krokodiller (kommer alltid noen oransje med, men de sorte er best).
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #15 Skrevet 3. mai 2017 Akkurat nå, Elliespelli skrev: Sort og røde hodeskaller, skolekritt, sjokolade med karamell inni, punsj topper, salte lakris ansikter og sorte krokodiller (kommer alltid noen oransje med, men de sorte er best). Ja de svarte er best! Anonymkode: 27e6f...ba7 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #16 Skrevet 3. mai 2017 Sure ting, jordbærfisker, hobbysjokolade (men de er ofte så tørre og seige dessverre, jeg lærer aldri) moccasjokolade der det selges, fersken elsket jeg før, men synes de er altfor søte nå. Kjøper dem fortsatt dog, jeg lærer aldri. Jeg er vanedyr. Anonymkode: b6d72...114
Lerke987 Skrevet 3. mai 2017 #17 Skrevet 3. mai 2017 Vingummi (smokker, bjørner, colaflasker) også slenger jeg oppi noen sjokoladebiter så samboer blir fornøyd Min aboslutte favoritt er den Europris hadde, men har sluttet å selge :(( http://karamellkungen.se/product/jordgubbsmatta/
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #18 Skrevet 3. mai 2017 Dødningehoder, både de av salt lakris og de svarte/røde. Svarte krokodiller. Rosa puter. Colaflasker. Bubble fizz. Speilegg. Sjokoladebananer. Sjokolademus. Fudge. Røde og blå bær. Punsjknapper. Bringebærsjokolade. Anonymkode: 8c5cd...fb5
hubbadamen Skrevet 3. mai 2017 #19 Skrevet 3. mai 2017 Lakrisfudge, sjokolade, salt lakris og noe gelégodteri.
Honey Dew Skrevet 3. mai 2017 #20 Skrevet 3. mai 2017 Ren sjokolade og punch pralinere er mine favoritter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå