AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #1 Skrevet 3. mai 2017 For noen uker siden ente jeg på en fest der de tok litt av vært. Å dum som jeg var prøvde jeg noe som kalles for Mdma/Ma (extecy) å når den fungerte på meg ente jeg med å få et angstanfall. Dette er noe jeg aldri kommer til å prøve igjen, så det er sakt! Jeg fikk angst fordi jeg var redd for å dø, for det var det jeg trudde skulle skje. Etter det har jeg slitt med å sove om natta. Vanskelig å forklare, men i starten var jeg bare redd fordi jeg hadde tatt det, men nå føler jeg at det er noe gærn med meg. Med en gang det bare prikker i foten eller får vondt i pekefingeren min, så trur jeg det er noe galt. Jeg tør ikke å sovne, fordi jeg er redd for å ikke våkne igjen. I det jeg sovner, så kjenner det ut som jeg skal få hjerneslag, og jeg brå våkner og er greit redd, hjertet banker, jeg blir helt varm, og jeg må sette på en film for å ha lyd rundt meg. Dette har pågatt i noen uker. Får en sikkelig rar og ekkel følelse i hele kroppen. Føler det er noe galt med meg. At jeg kanskje får hjerteinfarkt, eller ett eller annet. Gir det seg ikke, så skal jeg kontakte lege.. Noen som kan svare på om det er likt som angst? Jeg er ganske redd, for hvis det ikke er angst, hva er det da? Jeg er veldig dårlig på å forklare meg med ord, men håper noen forstod hva jeg mente. Anonymkode: 9dda2...4bc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå