Gå til innhold

Ta med 16 åring til Platanias?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og en venninne snakker om å reise en uke til Hellas siste uken i Juli sammen med hennes datter på 16. Vi er dessverre litt sent ute så turene er litt utplukket. I tillegg ønsker vi ikke at det skal koste mer enn ca 5000 per pers. Ser at vi kan få en grei leilighet en uke i Platanias for ca 5000 per pers. Har lest at det er mye liv å røre der, men er det mulig å sånn til dels unngå dette? Eller raver det ungdom rundt i alle gatene? Har jo feks vært på Rhodos hvor det er enkelt å unngå den værste galskapen ved å unngå bargaten. Vi ser for oss en ferie uten alkohol med sol og bad på dagen og ut å spise på kvelden. Tåler selvfølgelig at det er litt liv, vi kommer bare ikke til å være en del av det🙈 Dere som har vært der, er det mulig å ha en rolig "famile" ferie der? Kom gjerne med andre forslag til reisemål, men av det jeg har søkt på er det lite som møter vårt budsjett.

Anonymkode: 2bd5c...b45

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var innom der en kveld da jeg var på Kreta for to år siden. Tror det var en del fulle folk der sent på kvelden. Mulig jeg ikke så alt Platanias hadde å by på, men etter det jeg husker så var det nesten bare turistsjapper og restauranter/utesteder der. Er det strandferie dere skal på så er det sikkert ok, men jeg ville ikke bodd der. Det går en buss derfra til Chania da, så hvis dere orker å ta bussen dit så kan dere dra dit noen kvelder. 

Anonymkode: 83b11...d0d

AnonymBruker
Skrevet

Opp🙈

Anonymkode: 2bd5c...b45

Skrevet

Jeg har vært i Platanias flere ganger med tenåringer. Vi har vært ute og spist på kveldene, men har ikke reagert på fyll og bråk. Alle mine har vært storfornøyd (men de har ikke fått dratt ut alene)

AnonymBruker
Skrevet

Var selv i Platanias som 16-åring, og det gikk veldig fint. Var med en annen som var like gammel også, og det var ikke verre enn at vi fikk lov til å gå litt for oss selv både på dagtid og etter sen middag. Hadde det vært ville tilstander hadde vi ikke fått lov, helt garantert.  Dette er noen år siden, men har vært der i etterkant og synes ikke det var ille da heller :) 

Anonymkode: f2ff4...065

Skrevet

Har selv vært der og synes ikke det var noe fyll og bråk. Var der for noen år tilbake som 22 åring. Hadde en avslappende serie på bassengkanten og ute for å spise på kvelden. Aldri la vi merke til noe festing.

Skrevet

Har vært i Agia Marina/Platanias flere ganger med barn - aldri opplevd det som noe bråkete partysted.

(VIlle derimot ikke reist til for eksempel Magaluf, Hersonissoss el.l)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...