Gå til innhold

Stesolid og flyskrekk

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei :)

Jeg skal på ferie på lørdag. Jeg har lenge merket at jeg synes det er ubehagelig å fly, men etter at jeg fikk et skikkelig angstanfall under letting for litt over et år siden har jeg fått veldig angst for angsten nå. I tillegg liker jeg ikke tanken på høyden og at jeg har null kontroll. Jeg tok opp dette med legen min som ga meg resept på 2mg stesolid som jeg kan bruke under reisen. Noen som har erfaring med denne medisinen eller lignende? Ble det lettere å gjennomføre reisen?

Jeg tok en testpille her om dagen etter legens anbefaling for å sjekke at jeg ikke fikk noen dårlig reaksjon, og jeg ble faktisk mer avslappet og ga litt mer beng.

Jeg har kommet over andre typer angst før, så jeg skal nok klare å komme over dette og. Jeg vet jo godt at det er verdens tryggeste transportmiddel. Tror jeg bare må la kroppen få oppleve at det er mulig å være i et fly uten at den skal gå i krisemodus :sjenert:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ok

Anonymkode: 3c396...268

AnonymBruker
Skrevet

Diazepam brukt som dette er veldig effektivt. Det er et svært vanedannende medikament som skal brukes med forsiktighet, men til sånt som dette er det et veldig godt preparat. Bare gode erfaringer. 

Anonymkode: 6a0c8...ae8

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Diazepam brukt som dette er veldig effektivt. Det er et svært vanedannende medikament som skal brukes med forsiktighet, men til sånt som dette er det et veldig godt preparat. Bare gode erfaringer. 

Anonymkode: 6a0c8...ae8

Høres bra ut :) Forsett fra den vanedannende delen da, så klart. Men den er jeg klar over og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...