AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #1 Skrevet 3. mai 2017 Legger meg tidlig nok (mellom 21-22) og har i det siste slitt sånn med å nesten sove for lenge! Har 5-6 alarmer på. Våknet Idag og hadde forsovet meg litt, måtte ringe jobb og si jeg er syk😕 har en grusom hodepine og føler meg trøtt og tung i kroppen. Jobber 100, studerer 50% og er oppi eksamenslesing og konte på en annen eksamen (dvs to eksamener denne mnd). Alenemor for barna annenhver uke. Må i tillegg jobbe meg ekstra inn i helgene når jeg har fri for neste studiesamling for ikke å tape lønn! Hva hjelper på her? Vet ting blir bedre etter skolen tar ferie i juni, men er blodig trøtt og lei! Trener allerede, men hjelper ikke så mye det. Anonymkode: 90f40...84c
Gjøksuppe Skrevet 3. mai 2017 #2 Skrevet 3. mai 2017 Har du tatt dette opp med fastlegen din og tatt prøver for vitaminmangel og lignende? Er ihvertfall en grei plass å begynne om du er utmattet. Lykke til:) 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #3 Skrevet 3. mai 2017 Du har for mye på deg, det som hjelper er hvile. Anonymkode: a3e9e...067
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #4 Skrevet 3. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du har for mye på deg, det som hjelper er hvile. Anonymkode: a3e9e...067 Eneste tiden jeg har tid til det er om natten! Og som jeg sier: har lett for å sove for lenge. Ikke sjans i havet at jeg kan utsette eksamener. Jobben er jeg avhengig av - har jo to unger å forsørge. Anonymkode: 90f40...84c
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #5 Skrevet 3. mai 2017 Høres ut som om du har for mye å gjøre egentlig, isåfall hvis du jobber 150 %. Det ville de fleste bli tung og trøtt av. Men du må dra til legen hvis du ringer inn syk fordi du er trøtt. Du er ikke alene om å være stuptrøtt om morgenen altså, men kan jo være kjekt å sjekke at kroppen har det den trenger. Anonymkode: 9dcf0...dfd
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #6 Skrevet 3. mai 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som om du har for mye å gjøre egentlig, isåfall hvis du jobber 150 %. Det ville de fleste bli tung og trøtt av. Men du må dra til legen hvis du ringer inn syk fordi du er trøtt. Du er ikke alene om å være stuptrøtt om morgenen altså, men kan jo være kjekt å sjekke at kroppen har det den trenger. Anonymkode: 9dcf0...dfd Vanligvis går det greit å stå på opp, men ikke i det siste.. Anonymkode: 90f40...84c
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #7 Skrevet 3. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vanligvis går det greit å stå på opp, men ikke i det siste.. Anonymkode: 90f40...84c Bør kanskje sjekke vitaminmangel i kroppen ja.. Anonymkode: 90f40...84c
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #8 Skrevet 3. mai 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eneste tiden jeg har tid til det er om natten! Og som jeg sier: har lett for å sove for lenge. Ikke sjans i havet at jeg kan utsette eksamener. Jobben er jeg avhengig av - har jo to unger å forsørge. Anonymkode: 90f40...84c Jeg forstår det, men nå begynner kroppen din og gi beskjed. Du får hente inn hvile der du kan, ev lage oversiktige planer slik det blir lettere og få oversikt. ( Hvis du ikke har det fra før ). Anonymkode: a3e9e...067
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #9 Skrevet 3. mai 2017 Hvordan er søvnkvaliteten din? Hvis det er vanskelig å vokne selv om man har sovet lenge nok er det ofte fordi man ikke når de dype søvnstadiene før sent på natta eller morgenen... Gjerne pga. stress, koffein, trening, mye lys/skjermtitting på kvelden... Anonymkode: a10b3...912
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå