Gå til innhold

Hvordan tenker menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Må si jeg ofte lurer på hvordan menn egentlig tenker, men noen ganger mer enn andre...

Feks når man har datet noen i en periode, men avsluttet det fordi han mener det ikke var noe mer enn vennskap. Og begge er enige om å være venner. Og det er ikke noe snakk om eller antydninger til å fortsette noe sexuelt heller. Han er også en veldig ordentlig fyr. Ærlig og real, og jeg har kjent han også en god stund før vi datet. Og det er over 2 mnd siden vi avsluttet. Han sender stadig noen Snaps og meldinger, og det er jo hyggelig det, sånt gjør jo venner. og vi har mye felles interesser. Han er mye ivrigere på den kontakten enn jeg er, jeg holder nok litt mer tilbake. Litt fordi jeg føler jeg fortsatt kan komme til å få følelser for han om vi har mye kontakt, noe jeg ikke ønsker siden han ikke er interessert i det. Men det er bare uskyldige snaps altså, av felles interesser m.m. Men så plutselig kommer det snap av fyren på vei inn i dusjen, heldigvis tatt nedenfra og opp, over midjehøyde, for å si det sånn.:overrasket: Ble litt satt ut, men sendte så en spøkefull melding tilbake om at den der må han vel ha sendt feil.... Men ut fra svaret så hadde han visst ikke det...Det kom heller en hentydning til at jeg har jo allerede sett "varene". Jeg føler det der er flørting, ja til og med invitasjon til noe mer.:klo: noe som gjør meg fryktelig usikker siden vi har et par løse avtaler om aktiviteter sammen i ukene som kommer. Men for alt jeg vet kan han ha sendt den Snapen til mange. Så mannfolk her inne, hva pokker mener dere når dere gjør sånt? Er dere ute etter sex? jeg får meg ikke helt til å tro at han er typen til det heller....

Anonymkode: c31d9...669

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så teit

Anonymkode: 2f90f...713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må si jeg ofte lurer på hvordan menn egentlig tenker, men noen ganger mer enn andre...

Feks når man har datet noen i en periode, men avsluttet det fordi han mener det ikke var noe mer enn vennskap. Og begge er enige om å være venner. Og det er ikke noe snakk om eller antydninger til å fortsette noe sexuelt heller. Han er også en veldig ordentlig fyr. Ærlig og real, og jeg har kjent han også en god stund før vi datet. Og det er over 2 mnd siden vi avsluttet. Han sender stadig noen Snaps og meldinger, og det er jo hyggelig det, sånt gjør jo venner. og vi har mye felles interesser. Han er mye ivrigere på den kontakten enn jeg er, jeg holder nok litt mer tilbake. Litt fordi jeg føler jeg fortsatt kan komme til å få følelser for han om vi har mye kontakt, noe jeg ikke ønsker siden han ikke er interessert i det. Men det er bare uskyldige snaps altså, av felles interesser m.m. Men så plutselig kommer det snap av fyren på vei inn i dusjen, heldigvis tatt nedenfra og opp, over midjehøyde, for å si det sånn.:overrasket: Ble litt satt ut, men sendte så en spøkefull melding tilbake om at den der må han vel ha sendt feil.... Men ut fra svaret så hadde han visst ikke det...Det kom heller en hentydning til at jeg har jo allerede sett "varene". Jeg føler det der er flørting, ja til og med invitasjon til noe mer.:klo: noe som gjør meg fryktelig usikker siden vi har et par løse avtaler om aktiviteter sammen i ukene som kommer. Men for alt jeg vet kan han ha sendt den Snapen til mange. Så mannfolk her inne, hva pokker mener dere når dere gjør sånt? Er dere ute etter sex? jeg får meg ikke helt til å tro at han er typen til det heller....

Anonymkode: c31d9...669

Urghh ..du er sikkert veldig ung og har mye å lære. Men det første du må være deg bevisst på å lære er at mannfolk genuint ikke kan bare være venner med kvinnfolk. Det fungerer ikke på den måten, du kan velge å avfeie det men vi kan ta denne diskusjonen igjen når du har 100 lignende erfaringer til :)

Ja han sier han vil være "venn" med deg - fordi det aldri skader å ha valgmuligheter for seksuelle lyster\behov når de måtte melde seg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres mer ut som en snap han sendte på jakt etter bekreftelse. Forsåvidt kan man 'flørte' med jenter uten å ville at det skal gå lengre òg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok bare flørting og litt oppmerksomhetssyke. Hadde vært veldig forsiktig med hva slags signaler jeg hadde tolket, ikke begynt å tolke han så mye osv.

Ps. Tips til neste gang: Avsnitt når du skriver langt ;) 

Tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst. tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst..

Heller:

Tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst.

ekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst.

 

Anonymkode: 9c0b6...c49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Xcase33 skrev:

Urghh ..du er sikkert veldig ung og har mye å lære. Men det første du må være deg bevisst på å lære er at mannfolk genuint ikke kan bare være venner med kvinnfolk. Det fungerer ikke på den måten, du kan velge å avfeie det men vi kan ta denne diskusjonen igjen når du har 100 lignende erfaringer til :)

Ja han sier han vil være "venn" med deg - fordi det aldri skader å ha valgmuligheter for seksuelle lyster\behov når de måtte melde seg. 

Mulig jeg er naiv ja. Og ja jeg er litt uerfaren på sånt, fordi jeg har vært i et forhold nesten halve livet mitt. men er nok ikke ung lengre... Er i 40-årene begge to.

Jeg skjønner tanken, men han har ikke gitt noen tegn på at han egentlig ønsker sex. Heller vel heller mot at det er uskyldig flørting eller jakt på bekreftelse som noen nevner.

Anonymkode: c31d9...669

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med kuken.

Anonymkode: 9daf2...3b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Litt fordi jeg føler jeg fortsatt kan komme til å få følelser for han om vi har mye kontakt, noe jeg ikke ønsker siden han ikke er interessert i det."

 

Si den setningen ut høyt, du.

Anonymkode: ea3b6...4d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det behøver ikke å være at han er ute etter sex, jeg vet om flere som bruker å sende lignende snaps til mange. Dette ofte fordi de er stolte over kroppen sin, og vil ha bekreftelse på at den ser bra ut. Har tilogmed fått slike snapper hos flere i familien min, uten at de var feilsendte. 

Og til deg som mener at menn ikke genuint kan være bare venner med kvinner så er jeg uenig. Kanskje er jeg ung og naiv, men har mange venner som vet at jeg ikke er interessert på den måten. De ønsker fremdeles å være vennen min, selv om jeg har sagt klart ifra at det ikke eksisterer noen som helst form for seksuelle følelser fra min side, og at det aldri aldri aldri kommer til å skje noe slikt. Unngår all form for fysisk kontakt med mennene det gjelder. Er tildels enig om at de kanskje hadde baktanker i begynnelsen av vennskapet, men de velger å fortsette vennskapet selv om alle muligheter for noe seksuelt er utelukket. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må si jeg ofte lurer på hvordan menn egentlig tenker, men noen ganger mer enn andre...

Feks når man har datet noen i en periode, men avsluttet det fordi han mener det ikke var noe mer enn vennskap. Og begge er enige om å være venner. Og det er ikke noe snakk om eller antydninger til å fortsette noe sexuelt heller. Han er også en veldig ordentlig fyr. Ærlig og real, og jeg har kjent han også en god stund før vi datet. Og det er over 2 mnd siden vi avsluttet. Han sender stadig noen Snaps og meldinger, og det er jo hyggelig det, sånt gjør jo venner. og vi har mye felles interesser. Han er mye ivrigere på den kontakten enn jeg er, jeg holder nok litt mer tilbake. Litt fordi jeg føler jeg fortsatt kan komme til å få følelser for han om vi har mye kontakt, noe jeg ikke ønsker siden han ikke er interessert i det. Men det er bare uskyldige snaps altså, av felles interesser m.m. Men så plutselig kommer det snap av fyren på vei inn i dusjen, heldigvis tatt nedenfra og opp, over midjehøyde, for å si det sånn.:overrasket: Ble litt satt ut, men sendte så en spøkefull melding tilbake om at den der må han vel ha sendt feil.... Men ut fra svaret så hadde han visst ikke det...Det kom heller en hentydning til at jeg har jo allerede sett "varene". Jeg føler det der er flørting, ja til og med invitasjon til noe mer.:klo: noe som gjør meg fryktelig usikker siden vi har et par løse avtaler om aktiviteter sammen i ukene som kommer. Men for alt jeg vet kan han ha sendt den Snapen til mange. Så mannfolk her inne, hva pokker mener dere når dere gjør sånt? Er dere ute etter sex? jeg får meg ikke helt til å tro at han er typen til det heller....

Anonymkode: c31d9...669

Jeg tror ikke dette er en vennskap som vil fungere -- for din del! Du har fortsatt følelser, og de er det nok lettest å bli kvitt ved å droppe kontakten en periode. Nå sitter du og tolker hver minste melding som et tegn om at den klare beskjeden han har gitt deg, egentlig ikke er så klar. Ikke gå i den fella, da blir du bare utrolig skuffa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Han hadde spurt deg om å gjøre noe om han ville noe seriøst. Nå virker det bare som han flørter for opperksomhetens skyld. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...