Gå til innhold

Niese som stjeler

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jentungen har sikkert facebook, stikk innom for å se om hun har lagt ut noen nye selfies med solbrillene på.

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis ikke du sier ifra, og ikke har gjort det hittil, så har du vel egentlig lagt opp til at jentungen kan fortsette å stjele fritt og komme seg unna med det. Jeg synes du skal si ifra til jenta OG moren hennes, at du har oppdaget din egen sminke i hennes veske, at du vil ha sakene dine tilbake, og at dette vil du ikke finne deg i lengre.

Og så ber du jenta om å levere tilbake solbrillene. Jeg hadde blitt eitrende forbanna om noen hadde stjålet fra meg, og trodd at de kunne komme unna med det.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, onyx skrev:

Du skal selvfølgelig ta det opp, men kanskje spørre om din svigerinne kan sjekke om disse brillene kunne ha kommet med i deres saker ved en feiltagelse? Fort gjort å ta feil solbriller, f.eks. Da får du gitt beskjed om at brillene er borte, at de er viktige for deg og din svigerinne vil kanskje legge merke til om dattera plutselig dukker opp med nye, dyre solbriller....

Det, eller snoke i tingene hennes - eller enda bedre, sette ungen på plass ved å spørre henne.

Anonymkode: 13d0c...c77

Skrevet

"Heisann xxx! Jeg ser du har tatt deg den frihet å låne solbrillene mine slik som du har lånt diverse sminkeartikler av meg tidligere. Disse brillene betyr mye for meg, så jeg regner med du kan komme og levere dem tilbake asap, så skal jeg la være å fortelle din mor om denne "glippen" og jeg regner også med dette at det ikke kommer til å gjenta seg."

• Liker 2
Gjest 123Sol
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enkelt og greit - ta tilbake tingene dine! Når du finner dem i toalettmappa hennes, ta dem ut og legg dem tilbake til din egen. Foreslår også at du gjemmer tingene dine fra nå av. 

Anonymkode: 3db9c...641

Skal ikke være nødvendig å gjemme tingene sine. Ungen får lære seg respekt og folkeskikk istedet.

Gjest Raiu
Skrevet

Hvis du absolutt ikke vil miste solbrillene så ville jeg ikke bare ha hintet om at du savner dem men sagt at du mistenker at hun kan ha tatt dem til moren.

Hadde en slik klepto venninne når jeg var yngre. Hun stjal bla ett gullkjede fra en annen venninne og når hun og foreldrene begynte å etterlyse dette så kastet hun det ut i skogen for ikke å bli tatt. Fant ut av dette noen år senere såklart hvis ikke hadde jeg jo sagt at hun skulle gi det tilbake :) 

Litt vanskeligere for niesen å kvitte seg med brillene når hun vet at du vet hun har de.

Skrevet

Hvordan går det TS?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...