AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #1 Skrevet 3. mai 2017 Noen som vet om det egentlig er nødvendig å grunne to strøk? Har et nytt hus som har stått en stund uten å bli malt, og har fått beskjed om å: 1: skrubbe med stålbørste 2: vaske 3: sopp og algedreper 4: grunne første strøk 5: grunne andre strøk 6: male første strøk 7: male andre strøk.... Har tenkt å gjøre alt, bortsett fra å evt droppe ene strøket med grunning... hva tror dere? Anonymkode: f32b3...cd7
lilletre Skrevet 3. mai 2017 #2 Skrevet 3. mai 2017 (endret) Jeg har lært av egen erfaring at hvis man gjør jobben skikkelig den første gangen, så går det mye, mye lettere de neste gangene. Bare et tips Endret 3. mai 2017 av lilletre En bitteliten skrivefeil 3
Leo Skrevet 3. mai 2017 #3 Skrevet 3. mai 2017 Og slurver man med grunnarbeidet så får man igjen for det senere. I negativ forstand. Sannsynligvis sparer dere både tid og maling på toppstrøkene hvis dere har gjort grunnarbeidet skikkelig. 2
Grønt blad Skrevet 3. mai 2017 #4 Skrevet 3. mai 2017 Grunnarbeid er skikkelig kjedelig, men lønner seg i lengden. Jeg ville derfor grunnet to ganger.
Gjest Coolaid Skrevet 3. mai 2017 #5 Skrevet 3. mai 2017 Jeg ville aldri malt et hus. Beis huset. Ja du må beise litt oftere enn du maler men jobben er mye mye lettere. Beis, beis, beis!!!
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #6 Skrevet 4. mai 2017 TS her: det er bare det at det var kun i butikken de sa det med to strøk. Det er ikke på jotun sin video på nettet, det står ikke på pakken og alle jeg har spurt sier det er et strøk. Som sagt gjør vi alt det andre Anonymkode: f32b3...cd7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå