AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #1 Skrevet 2. mai 2017 Ja, nå er solen komt fram, og dermed kommer også insektene. Jeg hater dem, hva gjør du for og holde insektene ute fra hjemmet ?? Anonymkode: 7755d...528
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #2 Skrevet 2. mai 2017 Holder dører og vinduer lukket så mye som mulig. Anonymkode: cbcf3...f52
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #3 Skrevet 2. mai 2017 Ikke la de spise noe, dvs vask/støvsug hyppigere. Litt insekter får man tåle, men blir det invasjon får man heller skaffe seg insektsmidler som kan brukes inne. De fleste midlene krever god lufting i etterkant men det fungerer. Jeg må til stadighet gå til krig mot sukkermaur. Huseier gidder ikke gjøre noe med det så her blir det sprayet permetrin inn i der de kommer fra. Anonymkode: a7c95...c6d
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #4 Skrevet 2. mai 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke la de spise noe, dvs vask/støvsug hyppigere. Litt insekter får man tåle, men blir det invasjon får man heller skaffe seg insektsmidler som kan brukes inne. De fleste midlene krever god lufting i etterkant men det fungerer. Jeg må til stadighet gå til krig mot sukkermaur. Huseier gidder ikke gjøre noe med det så her blir det sprayet permetrin inn i der de kommer fra. Anonymkode: a7c95...c6d Permetrin funker ? ta Anonymkode: 7755d...528
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #5 Skrevet 3. mai 2017 Netting på vinduene og peppermynteolje der de kan komme inn. Anonymkode: 19ef4...3fd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå