Gå til innhold

Hva har du på veggen ?

Fremhevede innlegg

Gjest Aragorn II Elessar
Skrevet

Har du bilder eller andre ting. Eller er du kanskje en av dem som foretrekker tomme vegger uten noe som helst på dem ?

Jeg har malerier og bare malerier hengende på veggene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke så mange bilder ennå, men de jeg har har jeg tegnet selv. 

Skrevet

Malerier og noen fotografier i ramme.

Er ikke så glad i mye stæsj på veggene...

AnonymBruker
Skrevet

En haug med malerier. Noen av de er slike mal etter nummer som jeg har malt, og ett par er maleri jeg og samboer har malt helt selv og noen er maleri som søstrene mine har malt. 

Ja, også har jeg et sånn stort bilde fra ikea. 

Anonymkode: 5a01b...32d

AnonymBruker
Skrevet

Ett maleri og tre akvareller. 

Anonymkode: 6b74e...d62

Skrevet

Stort sett fotografier jeg har tatt selv trykket på forholdsvis store aluminiumsplater med smal, svart ramme rundt.

• Liker 1
Gjest Axl Rose
Skrevet

Noen bilder og maleri.

På soverommet henger et sjørøver flagg👍🏻

Skrevet

Bobba Fett maleri over senga på soverommet. Ellers lider jeg under den irriterende tilstanden "skråtak" og har ikke muligheten til å henge opp noe særlig.

Bobba Fett er da gubbens store helt og han fikk den i bursdagsgave for et par år siden.

AnonymBruker
Skrevet

Ingenting enda, men vurderer plakater fra desenio blant annet. Orker ikke smørerier eller portretter.

Anonymkode: dee5e...e22

Skrevet
20 timer siden, Leo skrev:

Stort sett fotografier jeg har tatt selv trykket på forholdsvis store aluminiumsplater med smal, svart ramme rundt.

Ooh! Hørtes spennende ut! Er det mulig å få se?

AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, Leo skrev:

Får du gjort dette på fotobutikk? Har vurdert å få forstørret opp noen av egne bilder selv, men har ikke funnet det riktige uttrykk enda til at jeg har satt igang. Hørtes stilig ut med ditt valg.

Jeg har tomme hvite vegger i påvente å finne noe jeg ønsker å ha der

Anonymkode: 20104...fd3

Skrevet (endret)

I kjellerstua/ TVstua/baren....

Signerte kjendisfotografier og innrammede brev fra samme.

Endret av Jerry Lee
Skrevet

Helt tomt bortsett fra 3 hyller festet i veggen

Skrevet (endret)
29 minutter siden, StripetePysjamas skrev:

Ooh! Hørtes spennende ut! Er det mulig å få se?

Jada. Jeg kan sikkert knipse noen bilder av bildene og sende deg på PM i morgen. Litt mørkt nå til at det blir noe særlig å se.

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får du gjort dette på fotobutikk? Har vurdert å få forstørret opp noen av egne bilder selv, men har ikke funnet det riktige uttrykk enda til at jeg har satt igang. Hørtes stilig ut med ditt valg.

Jeg har tomme hvite vegger i påvente å finne noe jeg ønsker å ha der

Anonymkode: 20104...fd3

Jeg har bestilt på nett fra Japanphoto og illux.no. Sistnevnte kan også levere med ferdig ramme. Litt dyrere enn bilder fra Skeidar/IKEA etc., men ikke mye. Foretrekker aluminum fremfor lerret, akryl osv. fordi førstnevnte har for grov struktur til at bildene kommer til sin rett og akryl blir for blankt i vanlige hjem med skiftende belysning. Aluminium har også den fordelen at det ikke påvirkes av UV-stråling og luftfuktighet (Kan faktisk henge ute om så er).

Endret av Leo
  • Liker 1
Gjest førstedamen
Skrevet

Har to store lerret. Ene malte jeg selv når jeg var ung. Det andre har jeg og mannen min laget sammen. I jacson pollock stil. 

Skrevet

Har en vegg der jeg har hengt opp en del - et skrape-kart, der man skraper landene man har besøkt, bilder av familien, kort/bilder fra venner og medaljer/diplomer fra konkurranser :)

Gjest C.Tramell
Skrevet

Kunst. Jeg er så heldig å kjenne mange kunstnere og har byttet til meg mye fint av malerier og fotografier. 

Gjest Aragorn II Elessar
Skrevet
1 minutt siden, C.Tramell skrev:

Kunst. Jeg er så heldig å kjenne mange kunstnere og har byttet til meg mye fint av malerier og fotografier. 

Er det skikkelig kunst eller sånn moderne kunst som ikke kan kalles kunst ?

Skrevet

Fotografier, sånn forstørret fra fotograf. Masker. Settekasse. Litografier. Speil.

Skrevet

Jeg liker ikke tomme vegger, men heller ikke bilder over alt.  Derfor grupperer jeg store og små bilder med forskjellige rammer ganske tett sammen.  Ikke tilfeldig, for jeg legger på gulvet først, og alt har et system.  Det er nok med èn slik vegg, og den er i TV-stua.

Liker moderne plakatkunst også, og disse er så rimelige at jeg skifter og omplasserer.  Har ikke hengt opp, men de står (tilsynelatende) hulter til bulter på en  lang buffet i finstua. 

Familiebildene henger i soveromsgangen, fra tak til nesten golv, og tett sammen på tre vegger.  Snirklete, gamle messingrammer med forfedre i sin fineste prakt.  Nyere generasjoner har fått den fjerde veggen, så her er ganske tett :) 

Jeg liker det sånn, en blanding av nytt og gammelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...