AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #1 Skrevet 2. mai 2017 Jeg hørte en lyd fra kjelleren, den har aldri vært der før, som om noen støvsugde. Jeg ble livredd og gikk ned for å sjekke, dette er da ei pumpe som skal funke på fukt i kjelleren, jeg dro ut stikkontakten. Denne kan umulig ha slått på seg selv?! Den har aldri gjort det før. Ikke som jeg vet. Jeg er så redd for at noen har vært der Er så redd for at noen tørker kjelleren for å tenne på eller sprenge huset. Får ikke sovet nå. Anonymkode: dbc5f...cbd
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #2 Skrevet 2. mai 2017 Har til og med kontaktet politiet, men de ville ikke gjøre noe med saken. Anonymkode: dbc5f...cbd
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #3 Skrevet 2. mai 2017 Ring en venn eller et familiemedlem og sov hos de. Anonymkode: a0e06...e98
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #4 Skrevet 2. mai 2017 Den slår seg på automatisk når det blir fuktig, tenker jeg. La den stå på du, så slipper du mugg i kjelleren. Det er ingen som er interessert i å sprenge huset ditt, og hva har tørking av kjelleren med det å gjøre? Du tuller veldig nå. Dette skjer bare inni hodet ditt. Prøv å gjøre noen pusteøvelser og tenk på noe hyggelig isteden. Les en god bok på sengen kanskje? Anonymkode: ee3b4...825 2
Gremlin Skrevet 2. mai 2017 #5 Skrevet 2. mai 2017 Er det ikke fuktmåler på pumpen slik at den slår seg på når fuktnivået er for høyt? 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #7 Skrevet 2. mai 2017 Hvorfor skulle noen tørke kjelleren din? Er det noen tegn til innbrudd? Anonymkode: c130f...c61
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #8 Skrevet 2. mai 2017 Blir veldig fort veldig paranoid dessverre :/ Har ingen i nærheten nå, men får bare sleppe av! Anonymkode: dbc5f...cbd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå