Rake Skrevet 2. mai 2017 #1 Skrevet 2. mai 2017 Noen som har sett denne serien på hbo? Hva synes du i såfall?
Payson Skrevet 2. mai 2017 #2 Skrevet 2. mai 2017 Klikket meg inn på dette forumet for å lete etter en tråd om akkurat denne serien! Kan dessverre ikke gi noe insight enda, men er nysgjerrig på hva dere andre som har startet på den mener.
Djungelvrål Skrevet 2. mai 2017 #3 Skrevet 2. mai 2017 Har sett 3 episoder. Gloomy og engasjerende er det første jeg tenker på. En annen ting som slo meg er at serieskaperene peker nese til noen muslimske land med tanke på et forkastelig kvinnesyn og utnyttelse av kvinner.
Rotemor Skrevet 2. mai 2017 #4 Skrevet 2. mai 2017 4 minutter siden, Mystix skrev: Har sett 3 episoder. Gloomy og engasjerende er det første jeg tenker på. En annen ting som slo meg er at serieskaperene peker nese til noen muslimske land med tanke på et forkastelig kvinnesyn og utnyttelse av kvinner. Ja, helt enig i at det er veldig interessant.
Rake Skrevet 2. mai 2017 Forfatter #5 Skrevet 2. mai 2017 Lurer på hvordan verden ser ut utenfor dette nye USA. Om det skjer lignende tilfeller i andre land. Og hvor er alle barna? Lever det vanlige familier der liksom? Bare at de må følge nye regler 2
Djungelvrål Skrevet 2. mai 2017 #6 Skrevet 2. mai 2017 Akkurat nå, Rake skrev: Lurer på hvordan verden ser ut utenfor dette nye USA. Om det skjer lignende tilfeller i andre land. Og hvor er alle barna? Lever det vanlige familier der liksom? Bare at de må følge nye regler Alle barna har blitt voksne. Det hører til sjeldenhetene at en kvinne kan bli gravid og blir hun det mister hun det oftest i eller rett etter fødsel.
Rake Skrevet 2. mai 2017 Forfatter #7 Skrevet 2. mai 2017 Dattera til hun hovedpersonen f. eks, hvor er hun? Er jo så klart noen barn/ungdommer i verden.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #8 Skrevet 2. mai 2017 2 timer siden, Mystix skrev: Har sett 3 episoder. Gloomy og engasjerende er det første jeg tenker på. En annen ting som slo meg er at serieskaperene peker nese til noen muslimske land med tanke på et forkastelig kvinnesyn og utnyttelse av kvinner. Slår meg heller at de ikke trenger peke så helsikes langt. Ikke lengre enn inn i sitt eget land. Dette er jo drømmen til enkelte i Uniten. Anonymkode: f6f0f...62c 3
Djungelvrål Skrevet 3. mai 2017 #9 Skrevet 3. mai 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Slår meg heller at de ikke trenger peke så helsikes langt. Ikke lengre enn inn i sitt eget land. Dette er jo drømmen til enkelte i Uniten. Anonymkode: f6f0f...62c De driver vel ikke med tvangsomskjæring og voldtekt innenfor ekteskapet mens konen ser på?
FluffyJuggernaut Skrevet 3. mai 2017 #10 Skrevet 3. mai 2017 Jeg har hørt mye positivt om serien, de som følger med anbefaler den på det sterkeste. Men jeg vet ikke om jeg blir å greie å følge den, jeg kjenner blodet koke bare jeg har lest om den og sett traileren. Jeg er litt var for slike filmer og serier.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #12 Skrevet 3. mai 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Slår meg heller at de ikke trenger peke så helsikes langt. Ikke lengre enn inn i sitt eget land. Dette er jo drømmen til enkelte i Uniten. Anonymkode: f6f0f...62c This. Det har klare parallellerer til utviklingen i USA. Anonymkode: 04676...686 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #13 Skrevet 3. mai 2017 10 timer siden, Mystix skrev: Har sett 3 episoder. Gloomy og engasjerende er det første jeg tenker på. En annen ting som slo meg er at serieskaperene peker nese til noen muslimske land med tanke på et forkastelig kvinnesyn og utnyttelse av kvinner. 4 minutter siden, Mystix skrev: De driver vel ikke med tvangsomskjæring og voldtekt innenfor ekteskapet mens konen ser på? Jeg tror heller de prøver å vise at deres egne kristne fundamentalister ikke egentlig er så ulike de islamske fundamentalistene. Det er jo mange kristne Amerikanere som har et helt forkastelig menneskesyn (hater homofile, mener kvinner er underlagt mannen, mener staten skal tilrettelegge alt for kristne, hater alle ikke-kristne osv.), samtidig som de hater islamske fundamentalister for de samme meningene. Det viser jo hvor hyklerske de er. Og det skumle er jo at hvis de hadde hatt like mye makt som islamske fundamentalister, så hadde ikke det samfunnet de hadde skapt vært så ulik deres, som vi ser i serien. Anonymkode: 0e1a0...060 4
Ella1 Skrevet 3. mai 2017 #14 Skrevet 3. mai 2017 Synes den virker veldig lovende så langt. Elsker det visuelle i denne serien, fargene og omgivelsene 👌🏼
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #17 Skrevet 10. mai 2017 På 2.5.2017 den 23.47, Mystix skrev: Har sett 3 episoder. Gloomy og engasjerende er det første jeg tenker på. En annen ting som slo meg er at serieskaperene peker nese til noen muslimske land med tanke på et forkastelig kvinnesyn og utnyttelse av kvinner. Serien er basert på en roman. Anonymkode: 7502c...805 3
mjauritz Skrevet 10. mai 2017 #18 Skrevet 10. mai 2017 På 3.5.2017 den 10.00, AnonymBruker skrev: This. Det har klare parallellerer til utviklingen i USA. Anonymkode: 04676...686 Den er basert på en bok skrevet i 1985, så er den er jo over 30 år da 1
pannekake10 Skrevet 10. mai 2017 #19 Skrevet 10. mai 2017 Har sett alle episodene som har kommet ut og er fullstendig hektet
mjauritz Skrevet 11. mai 2017 #20 Skrevet 11. mai 2017 Begynte i går og bingewatchet alle som er ute. Herregud så bra serie! Klarer ikke slå av, og ble skikkelig skuffet når det ikke var mer episoder igjen Noen som vet når de slipper flere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå