AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #1 Skrevet 2. mai 2017 Har litt ekstra med fritid om dagene og ser etter nye channels på YouTube som jeg kan abonnere på. Kanskje noen har noen underholdene jeg ikke har vært borti før. Her er mine favoritter: - Vet Ranch - vetrinærer som tar inn hjemløse dyr som er skadet/syke og fikser dem opp og finner dem hjem. - OffTheRanch - mannen bak VetRanch sin vlog sammen med hans underholdene og mega søte familie. - The Sim Supply - kanskje best om man er fra Sims-generasjonen. Jeg har aldri hatt noe interesse av å se andre spille dataspill, men med den til tider hysterisk morsome kommenteringen blir det fantastisk underholdene. - Hope For Paws - mennesker som filmer "dog rescues" av hjemløse hunder. - HellthyJunkFood - Et par som lager all mulig crazy junkfood (mye "verdens største" o.l.) - Gone to the Snow Dogs + Snow Dogs Vlogs - Skikkelig feel good channel + vlog med eierene av tre siberian huskys som bare er til å smelte av. Kanskje litt mer for spesielt interesserte, men ene hunden deres Oakley minner meg sånn om hunden jeg vokste opp med + at de har en del interessant om man selv har tenkt å skaffe seg hund. -Vox - interessant faktaprogram Håper andre kan dele noen av sine favoritter! Anonymkode: ee0e4...65e 1
Gjest Winza Skrevet 3. mai 2017 #2 Skrevet 3. mai 2017 JonTronShow, Rucka Rucka Ali og BlueToastGaming er 3 av mine favoritter
fuglekvitter__ Skrevet 3. mai 2017 #3 Skrevet 3. mai 2017 (endret) Prebs og Dennis er gøy. "Velkommen til vårt video-show". Endret 3. mai 2017 av fuglekvitter__
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå