AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #1 Skrevet 2. mai 2017 For og gjøre en lang historie kort (prøve og gjøre den kort).. Jeg har møtt en type 2 ganger for sex og det er over 8mnd siden sist jeg møtte han. Det skal riktignok sies at jeg ikke fikk noe ut av de to møtene men ble vel med for og være grei fordi jeg var betatt av han. Jeg får ikke noe ut av slikt så lenge partner ikke kjenner meg kjempe godt eller omvendt (men gav det en sjans) Nå har vi fått kontakt igjen og jeg spurte han om han fremdeles var interessert i å bli bedre kjent som han sa sist vi pratet. Det var han, MEN... han forventet at vi skulle bli kjent i form av og være hos meg å se film, og gjøre noe seksuelt.. Dette er jeg ikke interessert i og spurte om vi ikke kunne droppe den delen som omhandlet sex. Men enden på visa ble at om han skulle komme på besøk så måtte jeg leve opp til forventingen om en blowjob (sa det var jordbærsesong). Han sa at å komme skulle han uansett, og det var hos meg... Syns dette er douchebag oppførsel og samtidig litt synd for han virker ellers ganske ålreit... Noen tanker? Anonymkode: 8d3a7...fd4 3
Sykkelkopp Skrevet 2. mai 2017 #2 Skrevet 2. mai 2017 Du har møtt en fyr to ganger for ren sex og nå venter du at han skal ta to steg tilbake og ikke ha sex når dere møtes? 9
Gjest Ingenting2 Skrevet 2. mai 2017 #3 Skrevet 2. mai 2017 Han forventer sex, og uansett hva du tenker og tror om at du kan få han til å ombestemme seg etter ankomst så er det ikke slik verden fungerer. Han er i det minste ærlig med sine hensikter. Deal with it, eller la han være.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #4 Skrevet 2. mai 2017 Akkurat nå, Sykkelkopp skrev: Du har møtt en fyr to ganger for ren sex og nå venter du at han skal ta to steg tilbake og ikke ha sex når dere møtes? Ja, for etter sist gang som var for over 8 mnd siden så sa jeg ifra om at jeg ikke vil gjøre det på den måten mer. At jeg vil bli bedre kjent på en vanlig måte, og det var han helt enig i.. Det skal sies at han var ganske full begge gangene... Anonymkode: 8d3a7...fd4 1
Gjest Tamsi Skrevet 2. mai 2017 #5 Skrevet 2. mai 2017 Regner med du ser det selv også, men han her kommer til å trå over mange av grensene dine om du ikke setter foten hardt ned. Helst nå.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #6 Skrevet 2. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, for etter sist gang som var for over 8 mnd siden så sa jeg ifra om at jeg ikke vil gjøre det på den måten mer. At jeg vil bli bedre kjent på en vanlig måte, og det var han helt enig i.. Det skal sies at han var ganske full begge gangene... Anonymkode: 8d3a7...fd4 For en sjarmør... Anonymkode: 16b51...aa9 22
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #7 Skrevet 2. mai 2017 Douchebag av første klasse dette her. Han bryr seg fille om deg. Eneste han ser er en tømmestasjon. Du begynte helt feil med han her ved bare å ha sex. Du får bare si ifra at du ikke er hans gratishore og så glemmer du hele fyren. Anonymkode: a106a...141 19
Elaine Marley Skrevet 2. mai 2017 #8 Skrevet 2. mai 2017 Ville bare sagt at da dropper vi filmkvelden, og egentlig at vi egentlig ikke trengte å ha mer kontakt hvis det det bare var det han var ute etter. Om han kommer på besøk så vet du jo hva han vil ha, og da er det like greit å droppe hele greia tenker jeg. 27
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #9 Skrevet 2. mai 2017 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: For og gjøre en lang historie kort (prøve og gjøre den kort).. Jeg har møtt en type 2 ganger for sex og det er over 8mnd siden sist jeg møtte han. Det skal riktignok sies at jeg ikke fikk noe ut av de to møtene men ble vel med for og være grei fordi jeg var betatt av han. Jeg får ikke noe ut av slikt så lenge partner ikke kjenner meg kjempe godt eller omvendt (men gav det en sjans) Nå har vi fått kontakt igjen og jeg spurte han om han fremdeles var interessert i å bli bedre kjent som han sa sist vi pratet. Det var han, MEN... han forventet at vi skulle bli kjent i form av og være hos meg å se film, og gjøre noe seksuelt.. Dette er jeg ikke interessert i og spurte om vi ikke kunne droppe den delen som omhandlet sex. Men enden på visa ble at om han skulle komme på besøk så måtte jeg leve opp til forventingen om en blowjob (sa det var jordbærsesong). Han sa at å komme skulle han uansett, og det var hos meg... Syns dette er douchebag oppførsel og samtidig litt synd for han virker ellers ganske ålreit... Noen tanker? Anonymkode: 8d3a7...fd4 Det virker som om du bare er et hull for han, så hvordan han kan virke ålreit er mer enn jeg kan fatte Anonymkode: 4bfa3...0e4 28
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #10 Skrevet 2. mai 2017 Uff. og ÆSJ. Dropp denne fyren, ikke verdt tiden din. Anonymkode: 02c81...09d 12
Gjest Chauve-Souris Skrevet 2. mai 2017 #11 Skrevet 2. mai 2017 Da får du si til han at han er til å spy av!
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #12 Skrevet 2. mai 2017 40 minutter siden, Sykkelkopp skrev: Du har møtt en fyr to ganger for ren sex og nå venter du at han skal ta to steg tilbake og ikke ha sex når dere møtes? Ja. Ts, ikke si noe mer til han. Bare fjern han og vis dette til alle venner. Anonymkode: b1705...78c 5
sol87 Skrevet 2. mai 2017 #13 Skrevet 2. mai 2017 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: For og gjøre en lang historie kort (prøve og gjøre den kort).. Jeg har møtt en type 2 ganger for sex og det er over 8mnd siden sist jeg møtte han. Det skal riktignok sies at jeg ikke fikk noe ut av de to møtene men ble vel med for og være grei fordi jeg var betatt av han. Jeg får ikke noe ut av slikt så lenge partner ikke kjenner meg kjempe godt eller omvendt (men gav det en sjans) Nå har vi fått kontakt igjen og jeg spurte han om han fremdeles var interessert i å bli bedre kjent som han sa sist vi pratet. Det var han, MEN... han forventet at vi skulle bli kjent i form av og være hos meg å se film, og gjøre noe seksuelt.. Dette er jeg ikke interessert i og spurte om vi ikke kunne droppe den delen som omhandlet sex. Men enden på visa ble at om han skulle komme på besøk så måtte jeg leve opp til forventingen om en blowjob (sa det var jordbærsesong). Han sa at å komme skulle han uansett, og det var hos meg... Syns dette er douchebag oppførsel og samtidig litt synd for han virker ellers ganske ålreit... Noen tanker? Anonymkode: 8d3a7...fd4 Hvorfor bruker du tid på denne fyren, han høres jo helt dust ut. Greit nok å være kun ute etter sex, men å stille det som krav? Og hvorfor kan du ikke si mensen, som voksne folk? Please! 17
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 2. mai 2017 #14 Skrevet 2. mai 2017 Det eneste man kan forvente av en filmkveld er at man ser en film eller flere filmer.
Maleficenta Skrevet 2. mai 2017 #15 Skrevet 2. mai 2017 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: For og gjøre en lang historie kort (prøve og gjøre den kort).. Jeg har møtt en type 2 ganger for sex og det er over 8mnd siden sist jeg møtte han. Det skal riktignok sies at jeg ikke fikk noe ut av de to møtene men ble vel med for og være grei fordi jeg var betatt av han. Jeg får ikke noe ut av slikt så lenge partner ikke kjenner meg kjempe godt eller omvendt (men gav det en sjans) Nå har vi fått kontakt igjen og jeg spurte han om han fremdeles var interessert i å bli bedre kjent som han sa sist vi pratet. Det var han, MEN... han forventet at vi skulle bli kjent i form av og være hos meg å se film, og gjøre noe seksuelt.. Dette er jeg ikke interessert i og spurte om vi ikke kunne droppe den delen som omhandlet sex. Men enden på visa ble at om han skulle komme på besøk så måtte jeg leve opp til forventingen om en blowjob (sa det var jordbærsesong). Han sa at å komme skulle han uansett, og det var hos meg... Syns dette er douchebag oppførsel og samtidig litt synd for han virker ellers ganske ålreit... Noen tanker? Anonymkode: 8d3a7...fd4 Han kan ikke kreve å få sex av deg. Da sier du at om det er slik han skal være så får han ikke komme. Og du vil heller ikke se han mer 5
Sykkelkopp Skrevet 2. mai 2017 #16 Skrevet 2. mai 2017 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts, ikke si noe mer til han. Bare fjern han og vis dette til alle venner. Anonymkode: b1705...78c TS, jeg er enig i at du kan fjerne ham, men ikke vær drittkjerring og vis dette til venner, da er du ikke noe bedre selv 6
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #17 Skrevet 2. mai 2017 Uff for en type. Kreve en blowjob ? Håper du tar til vettet og driter i han. Han er kun ute etter å bruke deg som tømmestasjon. Neste gang holder du igjen til du vet fyren er seriøs. Anonymkode: 39a15...fd3 6
Nuddelkopp Skrevet 2. mai 2017 #18 Skrevet 2. mai 2017 (endret) Æsj hva faen? Er jo IKKE noe ålreit med hverken meldinga eller fyren! Han har pult deg to ganger og sier han forventer det igjen om han skal komme til deg eller møte deg, ergo han er en scumbag som kun ser på deg som et sted å tømme sæden sin og bryr seg ikke om hverken dine ønsker eller følelser, viser liten forståelse for kvinnelig tenningsmønster (man må sjarmeres og varmes opp mentalt lenge før man er klar for å varmes opp fysisk, denne mannen tror at du bare kan stille deg disponibel når han har lyst til å tømme seg), og ikke minst viser han null respekt for deg personlig eller for kvinnen som menneske. Kan ikke fatte hvordan du fortsatt har en liten del av deg som tror han er ålreit. For en kvalm fyr! Greit du fant ut av det før du fikk han hjem til deg, sånn at du kan holde deg laaangt unna han og heldigvis før du fikk følelser for han! Håper du ikke har det ettersom det er 8 mnd siden dere lå sammen 2 ganger, og hvis du har vær glad det ikke gikk lenger mellom dere, med mindre du syns det er helt greit at han ser på deg som ikke engang et menneske men bare et hull, og sprer dette kvinnesynet videre til en eventuell sønn om dere skulle være så uheldige å få barn sammen. Nei be han skaffe seg en barbara dokke og kutt kontakten! Endret 2. mai 2017 av Nuddelkopp 6
Xcase33 Skrevet 2. mai 2017 #19 Skrevet 2. mai 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: For og gjøre en lang historie kort (prøve og gjøre den kort).. Jeg har møtt en type 2 ganger for sex og det er over 8mnd siden sist jeg møtte han. Det skal riktignok sies at jeg ikke fikk noe ut av de to møtene men ble vel med for og være grei fordi jeg var betatt av han. Jeg får ikke noe ut av slikt så lenge partner ikke kjenner meg kjempe godt eller omvendt (men gav det en sjans) Nå har vi fått kontakt igjen og jeg spurte han om han fremdeles var interessert i å bli bedre kjent som han sa sist vi pratet. Det var han, MEN... han forventet at vi skulle bli kjent i form av og være hos meg å se film, og gjøre noe seksuelt.. Dette er jeg ikke interessert i og spurte om vi ikke kunne droppe den delen som omhandlet sex. Men enden på visa ble at om han skulle komme på besøk så måtte jeg leve opp til forventingen om en blowjob (sa det var jordbærsesong). Han sa at å komme skulle han uansett, og det var hos meg... Syns dette er douchebag oppførsel og samtidig litt synd for han virker ellers ganske ålreit... Noen tanker? Anonymkode: 8d3a7...fd4 omg at det går han......er det slik at slike menn faktisk er attraktive for dere? Han respekterer deg jo overhode ikke.....synes du han er i posisjon ovenfor deg til å forvente noe som helst? fyren høres ut til å ha en IQ langt der nede. Lar deg bli sett som et bootycall sex objekt og du lar han holde på? si meg hvor gammel er du egentlig? her er det på tide å heve egen standard og det til de grader. 6
Rotemor Skrevet 2. mai 2017 #20 Skrevet 2. mai 2017 Enig i all æsjing og usjong over denne dritten. MEN: Man inviterer IKKE en fyr hjem som har vært tydelig på at han forventer sex når man ikke ønsker sex selv. Det er å utsette seg selv for unødvendig ydmykelse og muligens fare!. 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå