Gå til innhold

Råd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han jeg dater ser ut til å slite med selvtilliten sin i det sosiale. Han står liksom ikke opp for seg selv og virker litt usikker.. 

Han er fantastisk på alle andre områder..Men vet ikke om jeg kan fortsette å date noen som er så usikker på seg selv.. Det er tungt..

Hva er deres erfaring?

Anonymkode: a4fa0...228

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du høres veldig usikker ut selv, og da er det helt feil av deg å dømme andre for at de er usikkre og. Det gir avsmak og er litt vemmelig for å være helt ærlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at du må gå litt i deg selv..det er noe med å godta et menneske som det er og ikke som du vil det skal være.

Anonymkode: d0647...e29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han slik med alle? Med sine gode venner og?

Anonymkode: 5948f...fda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har jo alle sammen usikkerheter, men jeg forstår deg tror jeg. Hvis han lett lar seg bli overkjørt og lett er en dørmatte så hadde jeg sikkert endt opp med å dominere han, og jeg er ikke ute etter å være "sjefen" til en partner. Jeg liker ikke mennesker som overkjører andre, så jeg hadde ikke likt meg selv i det forholdet, og jeg har ingenting i et sånt forhold å gjøre. Er det sånn?

Men det er bare dritkjipt og urettferdig å komme med dumperåd på nettet med så lite informasjon; og er det bare foran deg eller mot alle andre han virker usikker? Det kan jo hende han har såpass mange gode egenskaper og ingen der ute er perfekte; så om du ikke får dette problemområdet så får du et annet problemområde hos noen andre, tenk litt på det. Kanskje du kan ta det opp med han og spørre han litt ut om sosiale evnt. kanskje han jobber med det. 

Endret av CaraEvingne
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg møtte kjæresten min var jeg veldig usikker på meg selv og turte heller ikke stå opp for meg selv sosialt osv. Men det at han elsket og godtok meg gjorde underverker for selvtilliten min og jeg fant igjen den sterke stolte dama i meg som jeg trodde ikke fantes mer. Om du dumper han fordi han er usikker vil han hvertfall bli mer usikker , og om dette er den eneste feilen du ser i han vil jeg si dere har dårlig grunnlag for noe langvarig uamsett for i kjærlighet skal man støtte og elske hverandre gjennom tykt og tynt. Hva om han skulle bli deprimert eller syk en gang, hadde du bare forlatt han da? Ikke kast bort tiden hans om du ikke greier å se bort fra at han har dårlig selvtillit. En partner skal elske uansett, og løfte opp og inspirere til at vedkommende elsker seg selv like høyt som du gjør, og ikke dømme eller la ting som det der være en dealbreaker. Alle har noen områder man ikke er like sterke på. 

Anonymkode: 50230...049

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fine råd fra dere begge. Tusen takk! 

Jeg skal absolutt bli litt bedre kjent med han og se hvor dette går, det er han verdt for meg. Er en flott mann ellers! Takk.

Anonymkode: a4fa0...228

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt småsjenert er en ting, men ikke stå opp for seg selv? Høres ut som ganske dyptliggende problem som jeg tviler på løser seg med det første. Så hva gjør du? Jeg hadde ikke orket om jeg var jente, men du velger jo selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, QQbaby skrev:

Du høres veldig usikker ut selv, og da er det helt feil av deg å dømme andre for at de er usikkre og. Det gir avsmak og er litt vemmelig for å være helt ærlig.

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenker at du må gå litt i deg selv..det er noe med å godta et menneske som det er og ikke som du vil det skal være.

Anonymkode: d0647...e29

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er han slik med alle? Med sine gode venner og?

Anonymkode: 5948f...fda

qqbaby:

-Jeg er egentlig ikke veldig dømmende, jeg bare observerer og får med meg ting og setter ord på det jeg ser. Det samme som du gjør i innlegget ditt mot meg; men kanskje du synes at du selv er vemmelig og avsmak også?

Anonymkode: d0647...e29, og Anonymkode: 5948f...fda og Sykkelkopp:

-Ja, jeg må godta han som han er. Men hvis han er veldig usikker i det sosiale så mister jeg litt respekten for han, ikke fordi han er dum, men jeg må innrømme at jeg synes det er litt dumt. Og det trekker meg litt ned i det sosiale hvis han alltid er usikker på seg selv og ikke står opp for seg selv. Han er sånn med alle... ikke bare meg. 

Har ikke havnet helt der enda, Sykkelkopp. Han har mange gode sider ved seg. Skal gi dette mer tid!

Ts

 

 

 

Anonymkode: a4fa0...228

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

qqbaby:

-Jeg er egentlig ikke veldig dømmende, jeg bare observerer og får med meg ting og setter ord på det jeg ser. Det samme som du gjør i innlegget ditt mot meg; men kanskje du synes at du selv er vemmelig og avsmak også?

Anonymkode: a4fa0...228

Du fremstår iværtfall dømmende på måten du skriver i hovedinnlegget.

Og hvorfor skulle jeg synes at jeg selv er vemmelig og avsmak? Ikke for å skuffe deg, men jeg er ikke lik deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...