Gå til innhold

Har du vokst opp med en kjendis?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du vokst opp med eller gått på skole sammen med en person som senere ble kjent? Hvem var det, og hvordan var h*n som barn? Morsomt å lese.

Anonymkode: 3cf48...6ac

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nå har ikke jeg lyst til å utlevere noen. Men har vokst opp med en som ble skuespiller, han var allerede det som barn. En som ble pop stjerne, han var bare en slask som barn, og en som ble proff fotball spiller, han var selvfølgelig talentfull som barn og.

Anonymkode: 103ac...16b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har foreldre som begge er profilerte artister, og har hatt mye omgang med mine foreldres kolleger og deres barn hele livet. Flere av disse har jo også blitt artister, skuespillere m.m 

Anonymkode: 262c7...ea6

Gjest Ingenting2
Skrevet

Ja, opptil flere faktisk. 

AnonymBruker
Skrevet

Gikk på ungomdsskole med ei av jentene i MIA fra nrksuper. Fy faen for en overlegen holdning hun hadde. MIA var relativt populært på den tiden, og hun hadde en sykt irriterende "jeg er bedre enn deg" attitude. 

Også trodde hun selvsagt at hun var en dritflink skuespiller. Haha hahaha 

Anonymkode: 29d08...355

• Liker 3
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Ja, men kommer ikke til å utlevere noen.

Gjest Aragorn II Elessar
Skrevet (endret)

Nei det nærmeste er at jeg har gått på samme ungdomskole som ei men hun var 2 trinn over meg.

Endret av Aragorn II Elessar
AnonymBruker
Skrevet

Ja, en skuespiller.

Anonymkode: 714e2...630

AnonymBruker
Skrevet

Kan dere skrive litt om hvordan de var, uansett om dere har lyst til å utlevere med navn eller ikke? Var personen hyggelig, slitsom, hadde h*n talent i noe allerede da? :)

Anonymkode: 3cf48...6ac

AnonymBruker
Skrevet

Ja. En innen idrett. Veldig hyggelig person.

Anonymkode: 64544...ca8

AnonymBruker
Skrevet

Er gift med en finanskjendis. Han som privatperson og som jobbperson er to helt ulike personer. Alle tror han er så alvorlig og seriøs, også er det bare tull og tøys på fritiden. :fnise: :rodmer:  Han har en jobb som gjør at telefonen ringer i ett sett i perioder, men det hindrer ham ikke i å gjøre seg ferdig med hva han holder på med. Han er en mester i å mute når han ikke snakker, så den strenge alvorlige personen media kjenner har hatt leken sex med meg mer enn én gang samtidig som han har hatt et telefonintervju på direktesendt TV/radio... :engel: 

Anonymkode: 92a75...04c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, ei som er klin gæærn men har et godt hjerte. 

Anonymkode: 13fcc...fe1

Skrevet

Spilte fotball med Ulrikke fra skam. Kjempehyggelig jente. :) 

• Liker 1
Skrevet

Mamma er en person de fleste ville kjent igjen på gaten, da hun er en offentlig person. Men hun er ikke "kjendis" i den forstand at hun mottar vederlag for å opptre i den offentlige sfære.

Skrevet
Akkurat nå, Frukthage skrev:

Mamma er en person de fleste ville kjent igjen på gaten, da hun er en offentlig person. Men hun er ikke "kjendis" i den forstand at hun mottar vederlag for å opptre i den offentlige sfære.

Merket ikke noe særlig til det da jeg var liten, bortsett fra hyggelig bemerkninger fra folk vi møtte.

AnonymBruker
Skrevet

Forfattermor :)

Anonymkode: 02183...276

Gjest Wait for it
Skrevet

Har vokst opp med meg selv, det holder. 

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er gift med en finanskjendis. Han som privatperson og som jobbperson er to helt ulike personer. Alle tror han er så alvorlig og seriøs, også er det bare tull og tøys på fritiden. :fnise: :rodmer:  Han har en jobb som gjør at telefonen ringer i ett sett i perioder, men det hindrer ham ikke i å gjøre seg ferdig med hva han holder på med. Han er en mester i å mute når han ikke snakker, så den strenge alvorlige personen media kjenner har hatt leken sex med meg mer enn én gang samtidig som han har hatt et telefonintervju på direktesendt TV/radio... :engel: 

Anonymkode: 92a75...04c

Så får meg at dette måtte være Hallgeir fra luksusfellen... ( fikk bilder i hodet som ikke var så koselige ) :fnise:

Anonymkode: bdcfa...8d7

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så får meg at dette måtte være Hallgeir fra luksusfellen... ( fikk bilder i hodet som ikke var så koselige ) :fnise:

Anonymkode: bdcfa...8d7

Hallgeir er da smilende på tv :) 

Anonymkode: c56e8...132

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kjendis😁

Anonymkode: 5a7b8...4b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...