AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #1 Skrevet 2. mai 2017 Heyy, jeg går på cipralex fortiden, og lurer på om at om man slutter på det, får man tilbake følelseslivet man hadde tidligere? gledene osv? Anonymkode: 3a296...589 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #2 Skrevet 2. mai 2017 For meg stabiliserte det seg tilbake etterhvert. Men i sluttprossessen kan man si det var alt for mange følelser i hytt og gevær Anonymkode: 65bd0...f7e
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #3 Skrevet 2. mai 2017 Jeg mistet aldri noe, jeg bare fikk nytt fokus og evnen til å tenke litt annerledes. Er på nedtrapping fortsatt da, 1 helt føkkings år på nedtrapping. Anonymkode: 52cdc...744 1
venus24 Skrevet 2. mai 2017 #4 Skrevet 2. mai 2017 Jeg mistet heller aldri noe, men fikk redusert angsten min og forhindret de største nedturene. Har du snakket med lege/psykiater om nedtrapping? Det er ikke noe du burde gjøre på egenhånd.
Brimi Skrevet 2. mai 2017 #5 Skrevet 2. mai 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Heyy, jeg går på cipralex fortiden, og lurer på om at om man slutter på det, får man tilbake følelseslivet man hadde tidligere? gledene osv? Anonymkode: 3a296...589 Ja, ser ikke noen grunn til at det ikke skulle gå tilbake.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #6 Skrevet 2. mai 2017 Jeg hadde depresjon med tristhet. Da jeg begynte på cipra ble jeg mindre trist, men følte også mindre, derepsjonen var der fortsatt, den ble bare annerledes. Etter hvert forsvant tristheten, men tomheten/ likegyldigheten/ depresjonen var der flere år etter pilleslutt. Er bare nylig jeg har begynt å føle litt igjen, og er i stand til å nyte filmer, spill og andre morsomme greier i hverdagen Anonymkode: 6f6d4...41c
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #7 Skrevet 2. mai 2017 Jeg forandret personligheten min på cipralex, men den hjalp med å skifte fokus bort fra det som var vondt og slik sett fikk jeg jobbet med det psykiske. Det at du føler deg følelsesflat forsvinner så fort du slutter med medisinen. Anonymkode: 9730b...b9c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå