MarianneE Skrevet 2. mai 2017 #1 Del Skrevet 2. mai 2017 Magasinet Elle gir seg ikke allikevel, men blir en del av influencerne. Nå er jeg ingen stor leser av Elle men skal magasinet bli et enda større talerør for bloggere? 😣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. mai 2017 Forfatter #2 Del Skrevet 2. mai 2017 Tenk om jeg hadde husket linken og, da! http://www.minmote.no/#!/artikkel/23987172/magasinet-elle-fortsetter-i-norge 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 2. mai 2017 #3 Del Skrevet 2. mai 2017 Det understerkes i artikkelen av de skal følge Vær Varsom plakaten, der skillet mellom journalistikk og reklame er soleklart nedfelt. Men jeg lurer så klart på hva UI ser for seg. De er influencere og tar seg betalt for å påvirke folk til å kjøpe produkter fra annonsører. Jeg har en stund vært bevisst på hvordan magasinbransjen jobber, og sitter ofte med et inntrykk av at de ikke har rent mel i posen hva gjelder produktene de viser frem på redaksjonell plass. Så jeg holder ikke pusten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tudaisies Skrevet 2. mai 2017 #4 Del Skrevet 2. mai 2017 Hadde egentlig håpet at magasinet ville bli lagt ned, jeg. For 10 år siden var Elle et bra moteblad, men syns det har tapt seg veldig de siste årene. Det minner meg i grunnen mer og mer om en blogg, med rimelig mange artikler som omhandler de ansatte i magasinet. Kanskje ikke så rart da at de syns det er stas å jobbe for UI.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg