Gå til innhold

Har forumet alltid slitt med kvinnehatere?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som har vært en god stund på KG. Har KG alltid hatt en god del menn som kun er ute etter å rakke ned på kvinner?

Anonymkode: 4b78c...a0f

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det har det aldri vært. My mannehat da

Anonymkode: 6338d...e56

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Gjesp enda en slik tråd.

Anonymkode: 69937...64d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det har alltid vært grinete menn som ikke får seg noe.

Anonymkode: 727d0...68e

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Det har alltid vært noen, men det har definitivt eskalert den siste tiden.

Anonymkode: 8616a...ac9

• Liker 14
Gjest Winza
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har alltid vært noen, men det har definitivt eskalert den siste tiden.

Mye med mannehat også

AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, Winza/Jacklost skrev:

Mye med mannehat også

At det har vært hele tiden, eller at det har eskalert siste tiden?

Det er mulig at det skrives kvassere om menn nå enn før, men det er en stund igjen til det er like hatsk som det som skrives om kvinnene her.

• Liker 8
Gjest Winza
Skrevet
22 minutter siden, Nowyouseeme skrev:

:fnise: Det er en helt ny rekke med forsmådde menn her for tiden også. 

Mer damer da :P Men er jo et kvinne forum så ikke så rart :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært her i 12 år, og det var ikke sånn i starten. Nå siste årene, er det så mye, at det er ikke like koselig å være her inne. Og spiller nesten ingen rolle hva man diskuterer, så kommer en bitter mann og ødelegger, med noe som ikke har med saken å gjøre engang.

Får og legge til at noen av mennene som er her, er flotte oppegående menn. Så er ikke noe galt at det har kommet menn inn hit.

Anonymkode: 517ad...b86

• Liker 15
Gjest Winza
Skrevet (endret)
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært her i 12 år, og det var ikke sånn i starten. Nå siste årene, er det så mye, at det er ikke like koselig å være her inne. Og spiller nesten ingen rolle hva man diskuterer, så kommer en bitter mann og ødelegger, med noe som ikke har med saken å gjøre engang.

Får og legge til at noen av mennene som er her, er flotte oppegående menn. Så er ikke noe galt at det har kommet menn inn hit.

Det er ikke bare menn som skaper kvalme da, har sett mange ufine kvinnelige brukere i mine 3 få år på kg

Endret av Winza
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Winza/Jacklost skrev:

Det er ikke bare menn som skaper kvalme da, har sett mange ufine kvinnelige brukere i mine 3 få år på kg

Ja men du vet når kvinner gjør det. Da er det menn sin feil.

• Liker 1
Gjest Ingenting2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bilderesultat for mhm gif

You know it! 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Winza/Jacklost skrev:

Ja, det er det og. Men her var det menn som ble diskutert.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du dukker opp overalt. :roll:

Anonymkode: 2b3a3...e30

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Har vært medlem her i 12 år, og det har aldri vært så mange kvinnehatende menn som det er her på forumet nå. Forumet er ikke lengre hva det en gang var pga alt kvinnehatet, de forsøpler forumet. 

Og la meg ikke begynne på alle analsex-tråden som de oppretter og som de mener de har rett og krav på. Eller de på 40 som mener de har rett på å ha sex med 18-åringer pga de aldri har hatt sex med 18-åringer.. 

Eller alle de som mener at alle samlivsbrudd er kvinners feil, alenemødre er satan selv i egen person, og for all del: selvfølgelig skal ikke menn betale bidrag! Det burde kvinnene tenkt på før de fikk barn (selv om de var gift, ungen var planlagt og mannen var utro). Er mannen din utro? Da er det din feil så tjukk og fæl med flagrefitte som du har blitt. Dessuten har menn rett til å være utro hvis ikke dama er syk eller høygravid. Eller jobber i nordsjøen. 

Anonymkode: 7df67...ff6

• Liker 19
Gjest Aragorn II Elessar
Skrevet

Jeg har vært på dette forumet i 14 år og jeg synes folk roper kvinnehat for vær minste lille ting.

Det er ikke neveverdig kvinnehat eller manne hat for den saksskyld. Det er vel heller det at folk ikke tåler noe som helst i dagens samfunn. Og roper kvinnehat for vær minste lille ting. Jada det er noe kvinnehat her men ikke i nærheten av så mye som en del av dere påstår.

Dette forumet er blitt et forum for folk som blir alt for lett fornærmet. Og må legge seg i offerrolle fordi noen sa noe de ikke likte.

Men nå er vel jeg en ondskapsfull mannsjåvinistisk kvinnehater for å skrive dette.

AnonymBruker
Skrevet

Mangeårig bruker her. Det har alltid vært noen kvinnehatere her, men de par siste årene har det tatt helt av. Det er så ille at jeg sjelden er her inne lenger, da jeg blir sliten i hodet og rett og slett kvalm. Det er helt vanvittig, og det burde vært en mye lavere terskel for å kaste ut disse.

Anonymkode: ae6a4...9e5

• Liker 13
Gjest flaggermuskongen
Skrevet

Har vel med at kritikk av kvinner lettere oppfattes som hat. Og når kritikken er krass, så oppfattes det i hvert fall som hat. Kan det forøvrig være et resultat av at menn ikke kan kritisere kvinner i dagliglivet, og dermed må på nett? Jeg personlig er ikke redd for å kritisere, men orker ikke bruke energien min på kvinnfolk som griner. De får som fortjent før eller senere uansett. 

Gjest Froning
Skrevet
43 minutter siden, Nowyouseeme skrev:

Bilderesultat for mhm gif

You know it! 

Glad for å være en inspirasjon for deg...Smukka ;)

Gjest Ingenting2
Skrevet
1 minutt siden, Froning skrev:

Glad for å være en inspirasjon for deg...Smukka ;)

Måten du svarer på ass, nå bare VEIT jeg at jeg er under huden din!!!! :alice:

Du trenger krem med litt mer fuktighet lille venn, for her var huden knusktørr! Be mamma handle på apoteket :kyss2:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...