Gå til innhold

ble fortalt jeg var til å spy av

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg begynte å jobbe på en ny arbeidsplass for ca 2 mnd siden. Da kom jeg på et team bestående av en dame jeg finner svært tiltrekkende. Jeg følte vi hadde god kjemi, og jeg må innrømme jeg flere kvelder ble satt ut av hvor pen jeg synes hun var. Selv er jeg slank, trener en del, og har et normalt pent ansikt. Nylig spurte jeg henne da vi 2 var alene på kontoret om hun kunne tenke seg å ta en kaffe med meg. Da spurte hun meg om hvorfor jeg ville det? Så sa jeg at jeg synes hun var trivelig å jobbe sammen med og at jeg gjerne ville bli bedre kjent med henne. Så spurte hun meg om dette ble som en "Date" å regne. Gjerne det sa jeg men jeg lo lett... Plutselig ser hun surt på meg og sier: "Nei takk du er ti å spy av"... også gikk hun bare! Etter dette har det vært utrolig kleint på jobb mellom oss. Men jeg lurer på hva som får noen til å si noe slikt når man forøker å være hyggelig? Jeg ville henne ikke noe vondt, jeg ville bare bli kjent med henne, da hun virket så trivelig samt selfølgelig var veldig pen. VI er begge i midten av 30 årene.

Anonymkode: 47ac5...523

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva i all verden er det for en ting å si?! Om man ikke ønsker å bli bedre kjent på den måten så sier man bare Nei takk, det er veldig hyggelig tilbud,  men jeg er ikke interessert i noe mer enn å være kollegaer. Og så fortsetter man hverdagen slik som den nesten var, hyggelig og kollegialt. Med sånn en kommentar sager hun fullstendig over egen grein, og får "bitch" stempel, som oppriktig talt er det første som kom til meg når jeg leste HI. 
-kvinne 27.

Anonymkode: 1b53f...925

• Liker 40
Skrevet

Seriøst? Uff jeg blir flau på vegne av mitt eget kjønn. Noen eier ikke normal folkeskikk. 

• Liker 26
Skrevet

Det høres ut som en voldsom reaksjon på det du beskriver som ett ganske uskyldig spørsmål. Mest sannsynlig har hun funnet din oppmerksomhet veldig ubehagelig, og reagerte ikke bra når du ville bli bedre kjent. Jeg skjønner at det er pinlig stemning på jobb mellom dere og ikke det beste arbeidsmiljøet, men det går seg sikkert til. Men nå vet du hvor du har henne, så noe vennskap eller mer enn det er usannsynlig, så bare hold det profesjonelt. 

• Liker 10
Skrevet

Du burde satt henne på plass der og da

• Liker 6
Skrevet

For en drittkjerring. Du var jo ikke ekkel eller noe. Greit nok at hun ikke ville ta en kaffe eller bli ljent men hun kunne svart høflig. Barnslig å si til noen at de er til å spy av og 

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Du er ny på en arbeidsplass og driver å sjekker opp kollegaer fra starten av? Skjerp deg. 

Anonymkode: 5fea3...a77

• Liker 16
Skrevet

Herregud, så forferdelig ting å si. 

Du får bare heve deg over dette, ikke la dette gå innover deg! Vær profesjonell på jobb og med tiden blir du nok glad for at du ikke datet noen som kunne si noe så unødvendig. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du er ny på en arbeidsplass og driver å sjekker opp kollegaer fra starten av? Skjerp deg. 

:sulosi:

Anonymkode: d7b94...17b

• Liker 7
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han spurte bare om å ta en kaffe da. Rimelig uskyldig.

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Her tipper jeg at problemet enten er at A) Hun er litt agressiv og små-gal              B) Du har vært alt for innpåsliten og intens, uten at du har skjønt det selv, og nå fikk hun rett og slett nok.

Anonymkode: d1321...5b2

• Liker 25
AnonymBruker
Skrevet

Tror dere virkelig at alle som skriver på KG er uskyldige lam, og alle ute i virkeligheten, har vrangforestillinger og er ellers slemme? Dere tror ikke det er trolig at denne karen som er nyansatt har drevet på å målt denne dama opp og ned i mente på utseende alene, (da han er utseendefiksert, både seg selv og andre) før han prøve seg på sjekkern? Denne pene damen har nok kanskje opplevd å bli sjekket opp flere ganger på arbeidsplasser. Kanskje hun ønsker å bli tatt seriøst og bli behandlet med profesjonell respekt og ikke ha enda en kar som prøver å komme til med pikken sin? 

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Maleficenta skrev:

Han spurte bare om å ta en kaffe da. Rimelig uskyldig.

"så spurte hun meg om dette ble som en "Date" å regne. Gjerne det sa jeg men jeg lo lett..." det er ikke bare en kopp kaffe denne karen er ute etter, noe som sikkert var ganske innlysende.  

• Liker 6
Skrevet

Synes kollegaen til trådstarter får unødvendig mye tyn. 

Hadde selv spydd om noen jeg knapt kjente hadde hatt så lav selvinnsikt at de ba meg på date. Da høres man bare ut som en billig kar som kun er ute etter å bruke en til litt rask sengehygge, og slike folk er til å spy av :kvalm:

Dere burde se ting litt fra kollegaen sin side og, og ikke bare støtte trådstarter blindt. Forstår kollegaen svært godt!

• Liker 3
Gjest Cicero
Skrevet

Bitchy kjerring. Du får se det positive i det; nå trenger du ikke å bruke tid på henne bare for å finne ut hvordan hun er på et senere tidspunkt. 

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"så spurte hun meg om dette ble som en "Date" å regne. Gjerne det sa jeg men jeg lo lett..." det er ikke bare en kopp kaffe denne karen er ute etter, noe som sikkert var ganske innlysende.  

Jamen herregud var det så ille å si da. Om hun ikke ville på date så kunne hun takket høflig nei. Hvorfor er det så ekkelt om en fyr ber deg på date? Date er ikke =sex

• Liker 7
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror dere virkelig at alle som skriver på KG er uskyldige lam, og alle ute i virkeligheten, har vrangforestillinger og er ellers slemme? Dere tror ikke det er trolig at denne karen som er nyansatt har drevet på å målt denne dama opp og ned i mente på utseende alene, (da han er utseendefiksert, både seg selv og andre) før han prøve seg på sjekkern? Denne pene damen har nok kanskje opplevd å bli sjekket opp flere ganger på arbeidsplasser. Kanskje hun ønsker å bli tatt seriøst og bli behandlet med profesjonell respekt og ikke ha enda en kar som prøver å komme til med pikken sin? 

Da kan jun si det da og ikke ææææsj du er til å spyyy av

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Maleficenta skrev:

Jamen herregud var det så ille å si da. Om hun ikke ville på date så kunne hun takket høflig nei. Hvorfor er det så ekkelt om en fyr ber deg på date? Date er ikke =sex

Har aldri møtt en mann som ikke ville ha sex. Det inkluderer i mange upassende profesjonelle situasjoner. 

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri møtt en mann som ikke ville ha sex. Det inkluderer i mange upassende profesjonelle situasjoner. 

Det betyr ikke st han krever det. Du har lov å takke nei til å bli bedt ut på date men en fyr er bel ikke til å spy av bare fordi han spør. Man takker høflig nei. Ferdig med det. Om han så fortsetter å mase og kjase om date, da er jeg enig i at da er det fordtåelig å bli mrktig lei og irritert

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...