AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #1 Skrevet 1. mai 2017 Hva vil dere Anbefale oss å finne på ? Noen bra spisesteder ? Anonymkode: 30d15...52b
Gjest Birti Skrevet 1. mai 2017 #2 Skrevet 1. mai 2017 Av restauranter anbefaler jeg AiSuma ved elvebredden (ganske fancy, sykt digg), Bakgården Bar og Spiseri (tapas), San Sebastian (tapas), Bror / Sot (burger og øl) og Graffi (grillmat). Hvis dere aldri har vært i Trondheim før er det en opplevelse å ta en tur i Nidarosdomen og bispegården. Bli gjerne med på guida tur - var i krypten en gang, og det var veldig interessant! Munkholmen er også flott - gjerne med medbrakt piknik. Ellers er jeg glad i å rusle i Trondheim blant de gamle bygningene, ta en øl på noen av mikrobryggeriene, nyte sola på Solsiden og bare nyte. Mye fint på Geocachesiden om dere liker det - da får man litt historie også. Har dere booket overnatting? Om ikke anbefaler jeg virkelig scandic Nidelven. De har vunnet Norges beste frokost de siste femten årene eller så - og den er helt magisk! God tur!
Kjetil E Skrevet 2. mai 2017 #3 Skrevet 2. mai 2017 Ikke den store kulinariske opplevelsen, men alikevel kult å gjøre. Er å spise på Egon i den roterende resturanten i toppen av Tyholt tårnet. Som sagt Egon er Egon men utrolig flott utsikt over Trondheim og områdene rundt. 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #4 Skrevet 2. mai 2017 Flotte tips. Tusen takk ts. Anonymkode: 30d15...52b 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #5 Skrevet 2. mai 2017 Una på solsiden har nydelig italienske mat. Anonymkode: c9e8a...f84 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #6 Skrevet 2. mai 2017 Club 4 på Heggstadmyra. Anonymkode: 5d800...c3f 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #7 Skrevet 2. mai 2017 Rockheim kan være litt stas Anonymkode: eed0a...43f
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #8 Skrevet 2. mai 2017 Nidarosdomen, Bakklandet og Rockheim er fint å få med seg. Anbefaler å spise på Frati eller Tulla Fischer, veldig god mat. Anonymkode: cc89a...285
Rararara Skrevet 2. mai 2017 #9 Skrevet 2. mai 2017 Liker du escaperooms vil jeg anbefale "Escape reality". Fridas i Fjordgata har veldig god mat.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå