Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva vil dere Anbefale oss å finne på ?  

Noen bra spisesteder ? 

Anonymkode: 30d15...52b

Videoannonse
Annonse
Gjest Birti
Skrevet

Av restauranter anbefaler jeg AiSuma ved elvebredden (ganske fancy, sykt digg), Bakgården Bar og Spiseri (tapas), San Sebastian (tapas), Bror / Sot (burger og øl) og Graffi (grillmat). 

Hvis dere aldri har vært i Trondheim før er det en opplevelse å ta en tur i Nidarosdomen og bispegården. Bli gjerne med på guida tur - var i krypten en gang, og det var veldig interessant! Munkholmen er også flott - gjerne med medbrakt piknik. Ellers er jeg glad i å rusle i Trondheim blant de gamle bygningene, ta en øl på noen av mikrobryggeriene, nyte sola på Solsiden og bare nyte. Mye fint på Geocachesiden om dere liker det - da får man litt historie også. 

Har dere booket overnatting? Om ikke anbefaler jeg virkelig scandic Nidelven. De har vunnet Norges beste frokost de siste femten årene eller så - og den er helt magisk! 

God tur!

Skrevet

Ikke den store kulinariske opplevelsen, men alikevel kult å gjøre. Er å spise på Egon i den roterende resturanten i toppen av Tyholt tårnet. Som sagt Egon er Egon men utrolig flott utsikt over Trondheim og områdene rundt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Flotte tips. Tusen takk 

ts. 

Anonymkode: 30d15...52b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Una på solsiden har nydelig italienske mat.

Anonymkode: c9e8a...f84

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Club 4 på Heggstadmyra.

Anonymkode: 5d800...c3f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Rockheim kan være litt stas

Anonymkode: eed0a...43f

AnonymBruker
Skrevet

Nidarosdomen, Bakklandet og Rockheim er fint å få med seg. Anbefaler å spise på Frati eller Tulla Fischer, veldig god mat. :) 

Anonymkode: cc89a...285

Skrevet

Liker du escaperooms vil jeg anbefale "Escape reality". 

Fridas i Fjordgata har veldig god mat. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...