Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Er det så stor aldersforskjell på dem, da? Det mest påfallende er at den til venstre er skremmende lik sin far, synes jeg.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Ari er da ikke så høy, og det er vel ikke Märtha heller i forhold til Haakon og MM. Så det er da ikke så sjokkerende å se at IA er nesten like stor som kusinen. :wink:

Gjest anonym akkurat nå
Skrevet

Ingrid Alexandra er akkurat så stor som hun skal være.. Hun er kusinen min, og jeg var med henne og MM på helsekontroll ei gang.. Hun er akkurat slik hun skal være =)

Gjest Anonymous
Skrevet

Mitt inntrykk er at Ingrid A. likner sin mor i bedagelighet og fornøydhet med tilværelsen (les: ønsker ikke videre utvikling), mens Maud A. ser nysgjerrig ut på verden rundt seg:

lille MA ser ut til å være en sta og bestemt lite barn som sikkert vil utforske det meste når hun blir stor. Og det er flott!

Det er jo rart at den yngste av dem ser størst ut...!

Gjest Anonymous
Skrevet

En annen påfallende forskjell på de to små er vel at Maud Angelica er svært søt :-)

Skrevet

Synes to siste gjester kan skjerpe personkarakteristikken sin!! :fy:

Gjest Anonymous
Skrevet
Synes to siste gjester kan skjerpe personkarakteristikken sin!! :fy:

kan en ikke synes at den ene er søtere en den andre?

Skrevet

kan en ikke synes at den ene er søtere en den andre?

Joda - men når "gjest" skriver at "...en vesentlig forskjell er at Maud Angeliva er søt...", kan jo det tolkes dithen at "gjest" synes Ingrid A er stikk det motsatte, og det er ingen OK karakteristikk!

Men hvis "gjest" har ment det slik at MA er søtere enn IA - så er jo det klart lov!

Gjest Anonymous
Skrevet

Synes noen voksne må skamme seg å finne på å sammenligne SØTSKAPEN på små barn. Jeg og min søster er det 13 mnd forskjell på ,vi gikk for tvillinger fra vi var ca 2-3 år gml. jeg er yngst 1,70 høy den elste ble ikke høyere enn 1,52....

Skrevet
En annen påfallende forskjell på de to små er vel at Maud Angelica er svært søt :-)

Her mener jeg det helt motsatte... at Ingrid Alexandra er svært søt! :roll:

Skrevet

Her mener jeg det helt motsatte... at Ingrid Alexandra er svært søt! :roll:

Enig, men syns nå begge to er svært søte jeg da:) stakkars små,blir utsatt for mye rare kommentarer syns jeg! Bra de ikke kan lese enda...

Gjest Anonymous
Skrevet

det står SVÆRT søt så da mener vel gjest at Ia er søt også da.

jeg synes at Maud Angelica er et lite sjarmtroll, meget søt liten jente som virker og frisk og sunn på alle måter.

Gjest Anonymous
Skrevet

:o Her er aldersgrensen for debatt tydeligvis under 14 år :o Pinlig!

Gjest Anonymous
Skrevet
:o Her er aldersgrensen for debatt tydeligvis under 14 år  :o Pinlig!

og du måtte kommentere???

Skrevet

Det er jo 9 måneder mellom de. På det bilde kunne det se ut som ingrid alexandra er større.

Skrevet
Ingrid Alexandra er akkurat så stor som hun skal være.. Hun er kusinen min, og jeg var med henne og MM på helsekontroll ei gang.. Hun er akkurat slik hun skal være =)

Hvorfor i alle dager gidder du å skrive dette på den måten du gjør?

Dersom det stemmer at du er IA s kusine forstår jeg godt at MM kutter kontakten med deler av sin familie. Og det er jo tydelig at de ikke kan si noe som helst annet til deg ann at alt er bra med barnet. All den tid det er en mulighet for at du yttrer deg her om din kusines ve og vel mens du tilkjennegir din tilhørighet.

På den andre siden forstår jeg ikke hvorfor du logger deg inn som anonym gjest. Så utrolig mange kusiner som er gamle nok til å surfe seg frem og skrive innlegg på KG har ikke IA ennå.....

Men du ønsket kanksje å beskytte nicket ditt, fremfor din angivelige tante famile......?

Hvor nobelt og ærlig av deg!

Gjest Anonymous
Skrevet

og du måtte kommentere???

Og jeg måtte komentere hva??? At jeg synes det er pinlig at ett forum som kaller seg KVINNE guiden slipper til debatanter som dette??? Jepp. Pinlig!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Det bildet der sier ingenting om str på barna. Se nå på hvordan de blir holdt. MA krøker seg mer sammen. Ikke rart hun virker minst. Men uansett vokser barn i sitt eget tempo. Begge to er nok frisk og fin. Og sammenligne hvem som er søtest blir bare latterlig. Smaken er som baken....

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...