Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ligger på sofaen nå med omgangssyke. Mannen reiste bort for to dager siden med noen venner av seg. Så ingen hjemme her.

Jeg føler meg sikkelig slap og hodet verker pluss at jeg har kastet opp 4 ganger i dag.

Vurderer å ta smertestillende med kan jeg ta det i tablettform siden jeg kaster opp med jeven mellomrom eller er det stikkpille man må bruke?. Har ikke diaré.

Hadde vært greit og vist hvor mye jeg hadde i temp men har ikke febrrmåler her, så har dere noen tips til hvordan man finner ut hvor mye man har i temp uten at man har tempmåler.

noen forslag til noe enkel mat som kan friste?

Anonymkode: a5b8c...725

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dø Cola og noe salt å bite i.

Uff da, håper du kommer deg raskt. God bedring.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du kaster opp alt som går ned, så er det ikke noe vits i å ta. Har du stikkpiller, så ta gjerne det. Vanlige smertestillende er febernedsettende og.

Spis det du har lyst på. Jeg pleier å spise salte potetskruer og drikke vann. Pære er veldig greit å kaste opp igjen, hvis du spyr mye. Inneholder mye væske og.

Anonymkode: 4dd2f...b51

AnonymBruker
Skrevet

Det spiller vel ingen rolle hvor høy temperatur du har? Du kjenner selv om du har feber eller ikke, og uansett er det ikke så mye å gjøre med det. 

Du kan ta paracet i tabelttform og satse på at du ikke kaster opp den neste timen. Hvis ikke er det stikkpiller som gjelder.

Det viktigste er å få i seg væske; små slurker innimellom. Ellers synes jeg selv ofte at det frister mest med salt mat, f.eks. chips, kjeks el.l når jeg har omgangssyke. 

God bedring!

Anonymkode: 55e92...fa3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...