Gå til innhold

Hva tenker menn om jenter med stor mage?

Fremhevede innlegg

Gjest Lurer litt
Skrevet

Når menn skal ha sex med en de nettopp har truffet på byen (ONS), med en kjæreste eller fast partner- whatever-

Hva tenker de egentlig om de jentene som er slanke - men som har fettet samlet på magen!! Rett og slett for stor mage i forhold til en ellers slank kropp...

Videoannonse
Annonse
Gjest Moonshadow
Skrevet

Jeg har kanskje ikke stor mage,men den er ikke så veldig fast enda. Kjæresten min digger den i allefall. Han koser med den hele tiden.

Skrevet

Hvor går grensen mellom slank, former, fyldig og tykk?

Det er litt opp til hver og en tror jeg.

Personlig setter jeg pris på om kvinnfolk kan ha litt former.

Uansett synes jeg ikke at kropp skal ha så mye å si om en vil være i et forhold. Kropp kan ha sin del å si på om en tenner på den, men det er ikke bare snakk om sex. En må også fungere sammen.

Skrevet

En jentemage trenger ikke være flat og stram, den kan gjerne være litt rund og myk.

Når den blir så stor at den henger ut og ikke står i forhold til resten av kroppen blir det for mye for meg.

Men jeg vet at det er mange andre menn som liker dette også.

Gjest Kaffegjesten
Skrevet

Mye, mye bedre med en litt for tykk jente enn en som er for tynn. Likevel er det vel slik at om du liker jenta spiller kanskje ikke tykkelsen/"tynnelsen" særlig stor rolle?

Gjest Daniella_
Skrevet

Jeg har en liten bollemage.

Alle gutter jeg har møtt har likt den...

Og kjæresten min elsker den. Liker å kose og tulle med den...

Virker ikke som om gutter bryr seg om det. Tvert i mot.

Gjest bare en mann
Skrevet

Tror ikke mave eller ikke mave har så mye å si.

Menn er like forskjellig som kvinner noen menn faller for en barbie figur alene og noen kvinner faller for vaskebrettmaver. Men jeg tror de fleste av oss faller for helt andre kvaliteter når det kmmer til stykket selv om vi kan snu oss etter enkelte kropper som liksom er "riktige".

Selv liker jeg kvinner som er slik som kvinnene på gamle malerier fra 1700 tallet og 1800 tallet. Littegrann lubne og ikke skraglete sylfider som ser ut som utsultede tenåringsgutter. En kvinne som strutter av hormoner har litt på kroppen. Men når det er sagt så er utseendet så langt nede på rangstigen at det blir helt uintressant når det kommer til stykket. Men det er jo ønskelige rammer innenfor det vide begrepet der også. Det aller mest ekstreme legger nok en liten demper på lysten.

Fett fordelingen hos kvinner er svært feminin men helst ikke i total og hemningsløs overdose da....

:wink:

Men der er nok smaken høyst forskjellig vil jeg tro?

Gjest Anonymous
Skrevet

feminin fettfordeling er ikke å ha fettet på magen, det er maskulint, feminint er fett på rumpe og lår... liker bedre en stor rumpe på kvinner enn en stor mage..

Skrevet
feminin fettfordeling er ikke å ha fettet på magen, det er maskulint, feminint er fett på rumpe og lår... liker bedre en stor rumpe på kvinner enn en stor mage..

Det er opp til hvert kvinnfolk å prøve å ligge opp til sitt eget ideal. Når det gjelder mannfolks syn på kvinnekroppen kan nok den variere litt mere. Noen foretrekker lubne jenter, noen liker tynne, noen liker rumpene best , noen liker brystene.

Personlig faller jeg vel så mye for væremåte som for type kropp.

Vel, noen foretrekker kropp istedet for hjerne...

Heldigst er de som får i pose og sekk...

Gjest Anonymous
Skrevet

Kvinner har også et større fettlager på magen enn menn fordi de skal ha noe verdifult der som skal beskyttes,

Gjest bare en mann
Skrevet

Jo folk er jo forskjellige.

Men det som jeg har merket meg er at kvinner har et fettlag over hele kroppen av varierende tykkelse. Det er det som gjør de så gode å ta på også. :) Det spesielle er at det ligger overalt på en kvinne og ikke bare som en bilring rundt mavebeltet....

De har ikke disse spisse kantene som vi menn har. Men de er mykere og rundere i alle former. Også har de ofte et ekstralager rundt hoftene og på lår da. Og på magen for den saks skyld.

Men dette varierer jo endel.

Skrevet

Hva vi menn tenker om det? For å være helt ærlig så tenker vi ikke på det. Vi tenker på helheten, opplevelsen av å være med deg, og kanskje den var bra, fantastisk, himmelsk, dårlig eller ikke noe særlig. Tror dere er mer hengt opp i sånne kropps problemer enn det vi er.... Men vi legger veldig godt merke til utstråling, om dere er søte..... (Men siden du spør, hvorfor spør du ikke oss gutta på herresalongen? Der treffer du oss alle)

Gjest Think you a little about
Skrevet
Kvinner har også et større fettlager på magen enn menn fordi de skal ha noe verdifult der som skal beskyttes,

Dummeste jeg har hørt!

Hva er det de har som er så verdifult der?

Hvis det er barn du tenker på så vil jeg minne deg på om at det er ingen som går konstant gravid.

Skrevet

Dummeste jeg har hørt!

Hva er det de har som er så verdifult der?

Hvis det er barn du tenker på så vil jeg minne deg på om at det er ingen som går konstant gravid.

Like fuullt har man organer som kan produsere barn, og disse er tilstede også når man ikke er gravid.

Skrevet

Men disse organene har ingenting å gjøre med et eventuelt ekstra fettlag på magen. Fra naturens side er kvinner disponert til å lagre fett rundt hoftene/på rumpa, og ikke på magen, som er et mer maskulint fettfordelingsmønster. Det hevdes at tidens usunne kosthold, med høyt inntak av raske karbohydrater, har skylden for at kvinner har begynt å lagre fettet rundt magen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Tror det trådstarter snakket om, var en stoooor mage, på en slank kropp. En guttekropp nesten. Liten rumpe, små bryster, stor mage.

Gjest Trådstarteren
Skrevet
Tror det trådstarter snakket om, var en stoooor mage, på en slank kropp. En guttekropp nesten. Liten rumpe, små bryster, stor mage.

Du er nærmest hva jeg mente, ja!

Jeg mente vel ikke en guttekropp akkurat, men en slank kropp der fettet hat lagt seg rundt magen: omtrent som en dvask ølmage eller noe.

• 2 uker senere...
Gjest mann på 50
Skrevet

har vert gift med min kone i snart 28 år hun har født tre velskapte barn å det har satt sine spor å det elsker jeg , selfølgelig var hun flott å slank dengang men det hun har gitt meg betyr så mye mere , for meg er hun det vakreste som fins . selfølgelig er det fint med flat mage men det er jo andre ting som betyr mye mer :P :dagensrose: til deg med mage å som er stolt av deg selv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...