Gå til innhold

Reise til Tyrkia

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er egoistisk å ta med seg ungene sine dit nå, bare fordi det er en billig ferie! Hadde ALDRI reist! I fjor ble det jo nesten statskupp midt i fellesferien. Det er terror der hver uke, og en shitty land. De er uvenner med alle rundt seg og rent politisk styringsmessig er landet på vei til å knekjøre seg selv. 

Hadde nok valgt et annet feriested i år. 

Anonymkode: cd478...e3d

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor må dere absolutt reise til Tyrkia? Det finnes mange andre fine reisemål, som er rimeligere og trygt. Ta med familien din til ett trygt sted

Anonymkode: d0f8e...487

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke reist til Tyrkia nå, dessverre. Syns landet er meget ustabilt for tiden. Er klar over at det ikke blir bedre når turistene og dermed inntekt uteblir, men bare tanken å lande på en tyrkisk flyplass (=sikkerhetens nåløye) sammen med små barn gir meg frysninger.

Anonymkode: 9d938...d1c

• Liker 2
Skrevet
På Mon May 01 2017 den 21.40, AnonymBruker skrev:

Takk for mange svar, det jeg også kvier meg for er å fly med ett utenlandsk fly, skal fly med Pegasus og det har jeg aldri gjort. Har kun flydd med SAS og Norwegian. Skal til Istanbul. 

TS

Anonymkode: 31dc7...9ca

Pegasus er helt ok. Vi skal også fly med dem i juli. Vi skal da til Bodrum. 

Til info for alle: Det er ikke advart mot å reise til turiststedene i Tyrkia. Det har faktisk ikke vært noe terror på turiststedene. Vi var der under kuppet i fjor, og merket ingenting til det. Fikk faktisk vite om kuppet fra norske nyheter. Alt var rolig der nede og vi hadde en strålende ferie da også. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor reise til Tyrkia når man har muligheten til Spania eller Hellas? Hadde ikke dratt dit med mindre det var HELT nødvendig av en eller annen grunn...Og terroren er bare en liten del av det.

Anonymkode: 5e090...ef9

• Liker 2
Skrevet

Vel, jeg kan gi en grunn: Hver eneste turistreise fra vesten til Tyrkia er en viktig støtte til en fremtidig positiv utvikling av Tyrkia.

Hver eneste turist representerer en håndsrekning til de som ønsker at Tyrkia skal bli ett stabilt land basert på menneskeretter og folkestyre. 

Uten styrking av kystområdene og Istanbul området er det de sentrale matproduserende områdene som dirigerer utviklingen, og det er de som har fått styre for lenge nå.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, Druid skrev:

Vel, jeg kan gi en grunn: Hver eneste turistreise fra vesten til Tyrkia er en viktig støtte til en fremtidig positiv utvikling av Tyrkia.

Hver eneste turist representerer en håndsrekning til de som ønsker at Tyrkia skal bli ett stabilt land basert på menneskeretter og folkestyre. 

Uten styrking av kystområdene og Istanbul området er det de sentrale matproduserende områdene som dirigerer utviklingen, og det er de som har fått styre for lenge nå.

Nei vet du hva, hvis de klarer å føkke opp landet sitt, så får de få det på rett kjøl selv, uten at vi skal reise ned med livet i en tynn tråd for å "redde dem".

Anonymkode: 1a46c...447

• Liker 4
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei vet du hva, hvis de klarer å føkke opp landet sitt, så får de få det på rett kjøl selv, uten at vi skal reise ned med livet i en tynn tråd for å "redde dem".

"Livet i en tynn tråd"  😂😂😂

AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, tirben skrev:

"Livet i en tynn tråd"  😂😂😂

Sånn som situasjonen er der nede nå, så ja. I høst hadde jeg et vennepar som absolutt skulle reise dit for å spare noen kroner, på vei til flyplassen på vei hjem kjørte de forbi en bil som gikk i lufta 2 minutter etter de hadde passert. Men det gikk jo såååå fint atte, det skjedde jo ingenting med dem. :rolleyes:

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sånn som situasjonen er der nede nå, så ja. I høst hadde jeg et vennepar som absolutt skulle reise dit for å spare noen kroner, på vei til flyplassen på vei hjem kjørte de forbi en bil som gikk i lufta 2 minutter etter de hadde passert. Men det gikk jo såååå fint atte, det skjedde jo ingenting med dem. :rolleyes:

Ja, jeg  har venner som var i Frankrike da det smalt der, så det kan vel skje hvor som helst. Man kan bli utsatt for terror hvor som helst, men den største faren uansett hvor man reiser, er faktisk å bli rammet i bilulykker! Det forulykker mange flere i bilulykker enn i terror, men det stopper ikke meg fra å reise uansett.  Og jeg reiser ikke til Tyrkia for å spare noen kroner, men fordi jeg elsker landet, stemningen og maten! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...