AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #1 Skrevet 1. mai 2017 I det siste har jeg begynt å få dårlig samvittighet hvis jeg sitter mye i ro. Er det noen andre som føler det slik? Hvor mye aktivitet er dere i til dagen? Anonymkode: a38ea...d9c
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #2 Skrevet 1. mai 2017 Min jobb er gåing og ståing, så jeg får jo en del gratis, + at jeg har mulighet til å sykle til jobb. Det tar ca. 45 minutter. Så har jeg tilgang på dusj på jobb så jeg slipper å gå rundt svett der. Ellers går jeg tur i marka 1-3 ganger i uka, kommer an på turnusen hva jeg får tid til uten at det går utover søvn og avkobling. Jogger gjør jeg kun sommerhalvåret(+/-), og det blir litt sporadisk pga. turnus + at jeg hater å jogge:P Anonymkode: 40252...f2a
exictence Skrevet 1. mai 2017 #3 Skrevet 1. mai 2017 Jeg tror mange kjenner på den følelsen at man får dårlig samvittighet hvis man sitter mye i ro. Jeg presser meg faktisk noen ganger til å gå en rask tur f.eks om morgenen for da å ha god samvittighet resten av dagen. Hvis jeg føler jeg har trent og vært aktiv i uken, har jeg bedre samvittighet til å sitte i ro om søndagen. Varierer hvor aktiv jeg er. Noen dager kan jeg sitte i ro nesten hele dagen. Men stort sett er jeg nokså aktiv. Da sitter jeg i ro et par timer kanskje.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #4 Skrevet 1. mai 2017 Nei, jeg føler ikke drålig samvittighet for at jeg har sittet foran pc-en de siste 30 dagene uten å trene. Jeg gidder ikke gi meg selv dårlig samvittighet for det Anonymkode: e0b5d...388
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #5 Skrevet 1. mai 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg føler ikke drålig samvittighet for at jeg har sittet foran pc-en de siste 30 dagene uten å trene. Jeg gidder ikke gi meg selv dårlig samvittighet for det Anonymkode: e0b5d...388 Det er enklere slik. Men det er ikke så lett å styre. Anonymkode: a38ea...d9c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå