AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #1 Skrevet 1. mai 2017 Hva legger dere i det uttrykket? Er det helseshopping å ta med barnet sitt til kiropraktor, tannlege og ortoped for å få sjekket flere problemstillinger tatt opp av barnehagen? (Bare flytt tråden hvis den ligger feil)☺ Anonymkode: 3002b...938
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #2 Skrevet 1. mai 2017 Hvorfor skulle det være det? Å ikke få barnet fullt utredet ville jo være svært uforsvarlig. Helseshopping er når du går videre forbi den fornuftige "second opinion" og går runde på runde. Anonymkode: a7e5e...e83
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #3 Skrevet 1. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skulle det være det? Å ikke få barnet fullt utredet ville jo være svært uforsvarlig. Helseshopping er når du går videre forbi den fornuftige "second opinion" og går runde på runde. Anonymkode: a7e5e...e83 Takk! Akkurat det jeg legger i begrepet og! Blir beskyldt for å drive helseshopping ved å gjøre det ovennevnte, få barnet mitt utredet. Synes ikke det er et spesielt positivt ladet uttrykk så ble litt paff da jeg fikk høre det. 😕 Måtte sjekke om jeg hadde misforstått uttrykket. Anonymkode: 3002b...938
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå