Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg har lenge egentlig hatt litt komplekser for mine bryster, men har nå siste året blitt relativt komfortabel med de. Har ikke kjempe store bryster, ligger på en 75D eller e, hvilket kan høres stort ut men de er ikke ruvende eller massive på noen måte. Men jeg har oppdaget at det å gå uten bh hjelper meg mye helsemessig. Jeg har mye mindre vondt i hode, nakke og skuldre, dessuten føles det som jeg puster bedre 😜 noen ganger går jeg med bravobh som er en tynn bh uten spiler men gir akkurat passe støtte uten at det er ubehagelig. I enkelte sammenheng føler jeg at jeg må ha bh, som familiesammenkomster med svigers og sånt 🙈 det jeg lurer på er hva andre egentlig synes om det om de møter meg på butikken og andre steder? Jeg bryr meg ikke veldig om det, men enkelte ganger tenker jeg at folk synes jeg er lat eller vil vise meg frem eller ja..  så hva tenker dere når dere møter på damer uten bh? 

Anonymkode: 2848c...d48

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir sikkert litt rart for andre en stund som er vant med å se deg med bh, men etterhvert venner de seg til det også. De færreste legger merke til brystene i forbifarten ellers. Spørst hvor mye de stikker (seg) ut - pun intended.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Helt helt ærlig. Akkurat det gjør meg midlertidig biseksuell.

hilsen heterofil kvinne 25

Anonymkode: 94eec...aeb

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Sant nok, tenker nok mer over det selv enn andre gjør 😊 takk for svar 😊 

-ts

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Helt helt ærlig. Akkurat det gjør meg midlertidig biseksuell.

hilsen heterofil kvinne 25

Anonymkode: 94eec...aeb

Haha! Vel jeg tar det som et kompliment 😁

AnonymBruker
Skrevet

Bryr meg ikke i det hele tatt. Hadde sikkert ikke merket det en gang. Hadde sikkert gått uten bh selv noen ganger om det ikke var så ubehagelig :P 

Anonymkode: d7cd3...305

• Liker 1
Skrevet

Går uten bh mesteparten av tida selv da det er mye mer komfortabelt enn en bh som stikker og klør uansett størrelse jeg bruker. Om du er bekymret, finn en behagelig sports-BH (bruker en på jobb) eller ta på en singlet under, eller en tykkere genser. 

Når jeg går på butikken hiver jeg på en jakke eller noe "just in case". :fnise: Gjør det du syns er mer komfortabelt, det er ikke som om du flasher puppene liksom.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Syns det er ok, gikk selv uten BH i et par år, men syns det er ubehagelig nå som jeg har litt større bryster. Mitt råd er å skaffe deg noen litt trange, lange singletter til å bruke under klærne. Da blir det mindre bevegelse og mindre nipples sånn at ikke andre ser at du er uten BH med mindre de ser alt for godt etter. :)

Anonymkode: 6fe1f...d6f

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg går så og si alltid uten BH, og reagerer ikke på at andre gjør det samme. Jeg har en svært beskjeden håndfull å rutte med, så det er uansett vanskelig å finne BHer som passer og sitter komfortabelt.

AnonymBruker
Skrevet

Brystvortene mine stikker veldig ut selv om jeg har små bryst, så jeg bruker alltid bh når jeg skal gå med t-skjorte i det offentlige rom. Hjemme og med jakke på har jeg aldri på bh. Hadde nok ikke reagert på at andre gikk uten, med mindre de gikk med ekstremt kort skjørt og dyp utringning

Anonymkode: c1005...876

AnonymBruker
Skrevet

Ingen bryr seg. 

Anonymkode: 17f02...ecf

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg legger merke til folk som går uten bh om de har store pupper. Synes ikke det er så fint . Men folk må jo gå slik de selv vil, uten at det skal bety noe for oss andre rundt. Jeg bryr meg jo egentlig ikke, legger bare merke til det :rolleyes:

Anonymkode: ff978...ce4

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker endelig

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan fint gå uten BH uansett hvor jeg er. Men bruker alltid "niple covers/plaster" eller hva det heter. Da er det ingen tenker over at jeg ikke bruker BH. Har heller ikke store pupper, 70C/D (varierer med BH merke).

Anonymkode: 00804...3b0

AnonymBruker
Skrevet

Går aldri med BH selv, kun halvtrange singletter under klær som holder dem litt på plass og diskre, så ville ikke tenkt noe om det, kanskje annet enn at det er kult.

Anonymkode: 4c484...7cb

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har 80 E/F. Har oppdaget det samme som deg, at smerter i nakke og skuldre har minsket ved å ikke bruke BH.
Bruker det aldri hjemme lengre. Før gjorde jeg det, for BH gjør at de ser mindre ut.
Kan fint gå tur med hunden eller en tur på nærbutikken uten BH. Har på meg stor genser for å skjule det. 

Jeg bruker BH'er som "samler" brystene litt, som gjør at de ser mindre ut. Jeg hater dem som pesten. Er overvektig og nå så vises dem mindre enn da jeg var tynnere. Nesten fått litt angst for å gå nedi vekt, for jeg hater dem. Brystene mine er naturlig store, det er ikke på grunn av overvekt, men overvekten (magen) gjør at de vises mindre. 
Jeg ble mobbet for dem, for jeg var den første i klassen som fikk pupper. Alle så puppene først, så meg. Jentene hatet meg, guttene elsket puppene mine (ikke meg). BH gjør dem mindre, det gjør vondt og ubehagelig og BH'er er svindyre, vanskelig å finne gode BH'er som er billig i min størrelse også. 
Uten BH så blir puppene større og mer synlige, men kroppen kjennes friskere. 
Taper samme hva jeg velger å gjøre, men taper med av å gå med BH føler jeg.

Jeg dømmer ingen som velger å gå uten BH. For alle har sine grunner. 
Kvinner med B/C//D cup som går uten BH, de hater jeg. På grunn av sjalusi. Skulle ønske jeg hadde så små pupper :( 

Anonymkode: 22ad0...e40

• Liker 1
Gjest Peanut
Skrevet

Jeg gikk med bh opp til for noen år siden, men nå går jeg uten fordi det er så mye mer behagelig. Jeg hadde størrelse 36B. Brukte og 34C (kjøpte bare bh'er i statene). Jeg har flate brystvorter så føler ikke at det er ille å gå uten 😌 Merker heller ikke om noen ser det når jeg er ute, er ikke for dem jeg gjør det men for meg selv. 

Skrevet

SIden jeg har såpass små bryster, merker folk som regel ikke at jeg går uten bh. Jeg går uten bh i 99% av tilfellene, og har gjort det sånn i hele mitt voksne liv.

Det avhenger littegrann av hva slags plagg jeg har på meg på overkroppen. Noen ganger setter jeg plaster over brystvortene, så de ikke skal stikke ut og avsløre at jeg går uten. Jeg bruker alltid løstsittende klær, aldri trange overdeler etc. Det liker jeg ikke.

Synes det er vondt å gå med bh, spilene er ubehagelige som fy.

Gjest Athleisure
Skrevet

Jeg går aldri med bh. Har ikke bruk for det da jeg har faste og små, og er veldig glad for det. Likevel kan det gjøre litt vondt når jeg går turer og slik, men aldri i verden om jeg tar på meg bh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...