AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #1 Skrevet 30. april 2017 Hei! Jeg er en 21 år gammel jente som vurderer sterkt å dra til legen, for å høre om det er realistisk at jeg kan få dekket en brystreduksjon. Har lest masse på nettet, og snakket med en venninne som har fått utført inngrepet. Jeg sliter utrolig med å finne BH som passer (ingenting på Change eller lignende kjeder passer, nipler bare tyter ut feks...), må ofte opp i størrelse i klær bare pga puppene (slik at det ikke passer ellers, alt ser vulgært ut ++), trening, spesielt jogging, gjør utrolig vondt, og jeg lurer på om det er derfor jeg har mye vondt i nakke/hode/rygg. Jeg målte også avstanden fra kragebenet til nippelen, og det var ca. 30 cm avstand! Så jeg har ganske hengepupper i tillegg.. Og cup-en er 75F, og der passer ikke bh-ene ordentlig engang, selv om jeg prøvd både bh-er opp og ned i størrelser.. Jeg er 169cm. høy og vet ikke helt hva jeg veier, men kan tro det er rundt 70 kg. Jeg har hatt mye problemer med spiseforstyrrelser i mange år (dette vet legen min om), og vet ikke åssen jeg skal håndtere om jeg beskjed om å gå ned i vekt i stedet for brystreduksjon, selv om jeg fungerer fint nå. Jeg har tidligere gått litt opp og ned i vekt, og det er nok en faktor til at puppene er blitt som de har blitt + genetisk store, uansett hvor tynn eller stor jeg er. Har lest mye om risikoer ved inngrepet. Er det noen som har erfaring med dette, og tror det er realistisk at jeg kunne fått dette dekket? Anonymkode: 1e7c3...d4f
aiba Skrevet 1. mai 2017 #2 Skrevet 1. mai 2017 Finner du ikke bh på change? Jeg har 70J og finner dette på change. Puppene mine kan ikke reduseres, da blir de for små. Men jeg tror du får dekket når du har så store problemer
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #3 Skrevet 1. mai 2017 36 minutter siden, aiba skrev: Finner du ikke bh på change? Jeg har 70J og finner dette på change. Puppene mine kan ikke reduseres, da blir de for små. Men jeg tror du får dekket når du har så store problemer Har prøvd flere ganger (med hjelp), og det tar ikke lang tid før de plutselig bare hoper ut. Kjempeirritrrende, og dyrt.. Anonymkode: 1e7c3...d4f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå