AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #1 Skrevet 30. april 2017 Hei. På Fredag våknet jeg og hadde vondt nedentil.. Klødde ikke, men var hoven og vondt. Så jeg kjøpte canesten ( både krem og vagitorie ). Lørdag er det litt mindre vondt, men klør mer, fortsetter med krem. I dag klør det mer og jeg holder på å klikke. Har tatt enda en vagirorie og fortsetter med kremen. Jeg har gått på to penicillinkurer den siste uken, så regner med at det kommer derfra. Når jeg har hatt soppinfeksjon tidligere har kremen vært nok, eller en dag med vagitorie+krem. Men ikke denne gang. Er grusomt å gå, sitte seg ned og reise seg opp. Må få vekk de verste symptomene til jobb på Tirsdag. HJELP! Om jeg klør like mye i morgen, hva bør jeg gjøre da? Tusen takk for svar!!! 🙏🏼 Anonymkode: 5f254...f18
Elefantenirommet Skrevet 30. april 2017 #2 Skrevet 30. april 2017 Pille, som du svelger, funker bedre. Ring legen og få resept på en hel kur, evnt. kjøp én pille reseptfritt. Min erfaring: De på resept funker best.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #3 Skrevet 30. april 2017 Noen ganger så sitter soppinfeksjonen veldig godt dessverre. Jeg ville ha tatt en vagitorie til. Når du bruker kremen er det viktig at du smører fra klitoris og helt bak til rumpesprekken, for soppen sprer seg til hele underlivet og blir veldig vanskelig å bli kvitt. Diflucan, som er kapsler mot soppinfeksjon er helt klart mye bedre, men da behandler man jo hele kroppen og ikke lokalt. Du får kjøpt en om gangen på apoteket, det heter seg at det holder, men ikke alltid. Kan hende du trenger en kur og da må du til legen og få en resept. Anonymkode: 82db0...2da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå